Ga naar inhoud

Automatische deurvergrendeling


moto

Aanbevolen Berichten

Als ik met vergrendelde deuren in het water raak en de airbag doet niets, dan kunnen de deuren van buiten niet worden geopend. (denk ik )

Ik zou de deuren graag vergrendelen als ik het zelf wil, tijdens het rijden hoeft het toch niet?

Heeft iemand daar een mening over?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik met vergrendelde deuren in het water raak en de airbag doet niets, dan kunnen de deuren van buiten niet worden geopend. (denk ik )
Ik zou de deuren graag vergrendelen als ik het zelf wil, tijdens het rijden hoeft het toch niet?
Heeft iemand daar een mening over?
 

Jij doelt op het anti hi jack systeem dat de deuren bij een bepaalde snelheid op slot doen zo dat niemand je deur open kan trekken om je auto te stelen ?
Als je nu een aanrijding krijgt of met een flinke klap te water rijd dan doet het systeem automatisch de deur weer van het slot af
Maar ze kunnen ook in geval van nood ook je raam er uit slaan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik meen te weten dat de deuren ontgrendelen als de airbag wordt geactiveerd en het is de vraag of dat gebeurt als je het water in gaat.

Een helper slaat ook niet zo maar een raam er uit. Dan moet hij wel wat bij zich hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Ik kom nog even op het voorgaande terug.

De Rio is voor een beurt naar de garage geweest en daar is de automatische deurvergrendeling ongedaan gemaakt. Het is nu dus een handbediende deurvergrendeling.

Ik denk dat dit veiliger is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...