Drieoog Geplaatst 5 Mei, 2020 Geplaatst 5 Mei, 2020 Ik wil een subwoofer aansluiten op mijn witson radio. Dit is voor mij nieuw. Kan iemand mij vertellen of dit een actieve subwoofer moet zijn of dat dit ook met een passieve woofer kan? En als het een actieve subwoofer moet zijn, moet ik dan de stroom vanaf de accu pakken of doen jullie dit achter de radio. Sorry voor de noob vragen Er zit geen handleiding bij de witson. Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Mei, 2020 Geplaatst 6 Mei, 2020 Actieve sub, stroomverzorging vanaf de accu, audio- en inschakelsignaal achter de radio pakken.Ik heb zelf al jaren een actieve sub van Pioneer, kostte ongeveer €150, past keurig onder de bestuurdersstoel en geeft een prima geluidje.Doordat deze IN de cabine zit heb je ook niet zoveel vermogen nodig als een sub in de kofferbak. 1 Quote
Drieoog Geplaatst 6 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2020 Hoi bedankt voor je reactie. Ik heb me inmiddels ingelezen. Het is allemaal duidelijk behalve hoe ik van de motorruimte naar binnen kom met de stroomkabel, dit moet bij de rio 3 lastig zijn begrijp ik. Ik wil wel een wat zwaardere sub dan onder de stoel past dus ik moet de stroom rechtstreeks van de accu trekken. Kan ik iemand mij vertellen waar ik de doorgang maak? Quote
Drieoog Geplaatst 6 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2020 Kan ik hier doorheen? Klein gaatje prikken? Quote
Drieoog Geplaatst 6 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2020 Hij zit er in hoor. In de kofferbak. Diepe bas lekkerrrrr boemboemboem Mazl Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.