Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil een subwoofer aansluiten op mijn witson radio. Dit is voor mij nieuw.

Kan iemand mij vertellen of dit een actieve subwoofer moet zijn of dat dit ook met een passieve woofer kan?

En als het een actieve subwoofer moet zijn, moet ik dan de stroom vanaf de accu pakken of doen jullie dit achter de radio.

Sorry voor de noob vragen :ninja:

Er zit geen handleiding bij de witson.

20200504_163311_HDR.thumb.jpg.b2d7f4fc33bf983eb2572ad540786a9f.jpg

Geplaatst

Actieve sub, stroomverzorging vanaf de accu, audio- en inschakelsignaal achter de radio pakken.
Ik heb zelf al jaren een actieve sub van Pioneer, kostte ongeveer €150, past keurig onder de bestuurdersstoel en geeft een prima geluidje.
Doordat deze IN de cabine zit heb je ook niet zoveel vermogen nodig als een sub in de kofferbak.

• Thanks 1
Geplaatst

Hoi bedankt voor je reactie. Ik heb me inmiddels ingelezen. Het is allemaal duidelijk behalve hoe ik van de motorruimte naar binnen kom met de stroomkabel, dit moet bij de rio 3 lastig zijn begrijp ik.

Ik wil wel een wat zwaardere sub dan onder de stoel past dus ik moet de stroom rechtstreeks van de accu trekken.

Kan ik iemand mij vertellen waar ik de doorgang maak?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...