Fennie Geplaatst 6 Juni, 2020 Geplaatst 6 Juni, 2020 Ik heb een kia picantovan het jaar 2008. Nu gaat op moment datik mijn auto op slot zet het alarm aan. Alleen die gaat zonder reden in een keer af. Zoals nu midden in de nacht. Weet iemand hoe je het alarm uit kunt zetten? Aangezien we in de bouw wonen worden de buren er nie blij van Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2020 Geplaatst 6 Juni, 2020 Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum deel ik denk dat je daar sneller antwoord krijgt Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2020 Geplaatst 6 Juni, 2020 Als het goed is is je alarm deel origineel en in de auto verweven en dus niet uit schakel baar je zou de toeter onder de motor kap de stekkers kunnen aftrekken dan maakt hij in elk geval geen herrie meer maar waarschijnlijk heb je een defecte deur of motor kap schakelaar mij zou eens zien of alle binnen verlichting werkt op alle deuren om een indicatie te krijgen Quote
Fennie Geplaatst 6 Juni, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2020 Er zit inderdaad een nieuwe motorkap op. Heb hem zo gekocht, er zat schade op de oude. Hier kun je dus niks aan doen Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2020 Geplaatst 6 Juni, 2020 waarom niet mischien is de schakelaar in het motor kap slot beschadigt en kun je deze vervangen of kortsluiten of opnieuw juist monteren / afstellen Quote
Fennie Geplaatst 6 Juni, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2020 Oke zal het doorgeven aan manlief bedankt voorje antwoord hoop dat het lukt 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.