Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

De electrische spiegels van mijn Kia Sorento 3.3 V6 uit 2007 kunnen niet meer versteld worden via het schakelaartje.

Ik heb ook naar de zekering gekekem, maar die was heel, (Evengoed even een nieuwe zekering er in gedaan)

Wat zou het probleem kunnen zijn?

aangepast door Peter kia
  • 2 weken later...
Geplaatst

@Peter kia

Zijn er toevallig ook andere functies die het niet doen?

Check ook even andere (hoofd)zekering(en) en relais. Hangt soms van meer dan 1 zekering af. 

Geplaatst
19 minuten geleden, Murcielaygo zei:

Heb je beide spiegels in alle richtingen getest?

Ja zowel links als rechts doet het niet,  alleen inklappen van de spiegels lukt.

Geplaatst

Meten is weten . Dus even meter of er spanning in gaat . Ja dan is je voeding ok . Nee dan je voeding controleren . Heb je spanning meet dat of er wat uit de schakellaar gaat als je hem bediend . Nee is ie kapot . Ja is ie ok.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Als het klappen wel werkt, maar de verstelling niet is mijn eerste gevoel ook de schakelaar. MAAR, het kan ook een voeding of massa zijn. Ik kan me vergissen, maar volgens mij kun je de spiegels niet verstellen zonder contact aan en dan zijn er dus verschillende voedingen, of iig een voeding en een schakelsignaal...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...