Jump to content
Geert86

Radio niet hard genoeg.

Recommended Posts

Goedenavond,

Ik rijd sinds een paar weken een Kia Rio uit 2015. Nu valt het mij op dat de radio niet echt hard kan. Is hier wat aan te doen? En er zit volume verschil tussen radio en media afspelen. Radio kan harder dan wanneer ik media afspeel. 

Iemand hier ervaring mee kan ik hier wat aan doen? 

Groet,

Geert

Radio gaat in elke auto harder dan media. Maar als je de Radio in de Rio niet hard vind snap ik niet. Rijd voor werk wel is in een Rio en als ik die op maximaal volume zet is echt gewoon hard.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By corjan60
      Hallo

Weet iemand hoe je het radio/navigatie display moet kalibreren , dit omdat als je b.v op het navigatie display een letter wilt gebruiken er ver boven moet toetsen. Het gaat om een Sportage van 2013 met standaard navigatie vanaf fabriek.
      Heb wel een site gevonden die het kunnen maar heb er nog nooit van gehoord https://wdmultimidias.com/  deze kunnen dit via een USB stick doen , iemand hier ervaring mee ?

Groetjes Corjan
    • By jackveld
      Na aankoppeling van de paardentrailer waarschijnlijk kortsluiting veroorzaakt.
      Nu werken de knipperlichten niet en de ramen gaan niet open en dicht
      Zekering van de ramen (2x 25A zijn goed) kan het  ergens een hoofdzekering zijn ?
      Zoja waar zit die?
      Alvast bedankt
      Gr Jack
    • By Willytrompet
      Hoe kan ik mijn KIA NIRO automatisch verbinding laten maken met de hotspot op mijn iPhone? Ik verbind steeds met een usb kabel. Soms wordt de verbinding gelegd na enkele seconden, meestal duurt het zeer lang en moet ik op mijn iPhone de hotspot uitschakelen en dan weer inschakelen.
      Het zou handig zijn moest deze verbinding automatisch gelegd worden.
    • By Peter kia
      De electrische spiegels van mijn Kia Sorento 3.3 V6 uit 2007 kunnen niet meer versteld worden via het schakelaartje.
      Ik heb ook naar de zekering gekekem, maar die was heel, (Evengoed even een nieuwe zekering er in gedaan)
      Wat zou het probleem kunnen zijn?
    • By Joery Van Dilllen
      Goedemiddag,

Ik rij al een tijdje met de Kia Picanto 1.2
      Bouwjaar 2012 Nog geen 60000 km en onderhouden bij de kia dealer.
      Ik heb het volgende probleem.
      Wanneer ik mij afstand bediening indruk gaan me deuren niet opslot.

Wanneer ik van binnen uit de knop van de centrale deur vergrendeling in druk gaat die na 20 a 30 keer allemaal opslot.(de waarschuwinglampjes knipperen niet bij het dicht doen van de deuren, wel bij het open doen)

Gisteren bij de kia dealer me auto opgehaald. Daar hebben ze hem handmatig doorgemeten,  en het schijnt dat de zekeringkast de storing geeft. Dit zou 700 euro gaan kosten.
      Aangezien het geen nieuwe auto is vind ik dit een hoop geld.
      Ik heb me twijfels over deze oplossing van de dealer.
      Heeft iemand een oplossing?
      De unit om de centrale deurvergending te bedienen van binnen uit heb ik inmiddels vervangen, dit helpt ook niet?

Kan het zo zijn dat de afstandbediening doordat de batterij leeg is opnieuw gecodeerd moet worden? door middel van een inleescomputer?
      Zie voorbeeld van zo'n computer
      https://youtu.be/EBKpQ4Ra3No
      Hoop dat iemand mij kan helpen?
  • Create New...