Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op 2-7-20 een nieuwe Kia E-Niro opgehaald en gelijk was er een duidelijk ratelend geluid linksvoor te horen. Vanaf ongeveer 80km per uur en bij het gas geven. Bij het uitrollen hoor je niets. Vandaag bij de dealer geweest, maar die hebben het nog niet kunnen verhelpen. Ze hadden dit niet eerder gehoord. Dat vind ik moeilijk te geloven. Hoe groot is dit probleem? Hebben meer kia e-niro eigenaren hier last van? Op het forum lees ik er wel wat over, maar of dit nou heel veel voorkomt............ ben hier wel erg benieuwd naar.

Geplaatst

Heb je een model 2020 ?

Van de my19 zijn er wel een aantal die een nieuwe elektra motor en of reductie bak hebben gekregen omdat er een rammel in zat . Model 2020 heb ik nog geen klachten over gehoord .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Laten we niet meerdere draadjes over hetzelfde onderwerp naast elkaar maken. Dat is wat verwarrend.

Hier staat al een draadje over de (een) ratel met heel wat reacties:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...