Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen dinsdag heb ik mijn auto naar de garage geweest voor een onderhoudsbeurt. Tot en met vorig jaar wed dit ook altijd in het onderhoudsboekje vermeld. Echter deze keer niet. Mijn vraag: wordt het onderhoudsboekje nog bijgewerkt?  Moet wel zeggen dat ik normaal de auto bij een andere dealer in onderhoud heb (Amsterdam ZO) maar vanwege thuiswerken maar eens de lokale dealer gebruikt (Stern). Of ligt dat aan de dealer?  Overigens, volgens de servicemedewerker die nabelt of alles goed is gegaan (en nog geeneens weet of onderhoudsboekjes worden bijgewerkt....) kan je alles ook op internet zien. Echter, op mijnKia.nl zie ik helemaal niets (onder "APK & Onderhoud" is er niets te zien). Moet ik hiervoor iets doen/aanzetten?

Geplaatst

Misschien duurt het even voor het verwerkt is?
Steeds meer merken stoppen met het stempelen. Ford is daar bijvoorbeeld al een aantal jaren mee bezig, alles wordt alleen nog digitaal bijgehouden.

Geplaatst

ik krijg wel van kia een berichtje dat mijn auto aan zijn onderhoud toe is 

maar als je een onderhouds boekje hebt en je wilt dit graag ingevuld hebben moet je gewoon even terug en ze dit als nog laten invullen 

Geplaatst

Ik ga binnenkort wel eens langs en vragen of het nog bijgewerkt wordt door hun. Die website vind ik waardeloos en ben benieuwd waar mijn onderhoudshstorie zou moeten staan. Denk dat ik na de vakantie maar eens een vraag ga stellen... Zal niet de eerste keer zijn dat ze bij KIA vergeten in het systeem goed te zetten bij mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...