TonKa Geplaatst 24 Augustus, 2020 Geplaatst 24 Augustus, 2020 Hello Sorento lovers! Ik ben bezig een cruise-control van John Gold in te bouwen maar ik kan er slecht bij. De plastic kap onder het stuur zit in de weg maar ik krijg hem niet los. Ik zie twee schroeven aan de onderkant en het kapje bij de zekeringen kan aan de kant, maar dan wil ie nog steeds niet los komen. Ik heb al op YouTube gekeken maar kan daar niets vinden wat me helpt. Iemand suggesties? Quote
spostma85 Geplaatst 9 September, 2020 Geplaatst 9 September, 2020 Iets late reactie.. Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee, maar ik kan mij voorsteelen dat er nog verborgen schroeven in zitten, bijvoorbeeld achter aangrenzende of overlappende kappen. Bijvoorbeeld dat kapje van de middenconsole wat er tegenaan zit, of juist aan de portierzijde. In het opbergvakje links.. Als je een deel los hebt kun je door het te bewegen wellicht wel zien waar het nog vast lijkt te zitten, dan weet je in welke richting je moet zoeken. Succes! Wellicht heb je het inmiddels al lang voor elkaar Quote
TonKa Geplaatst 9 September, 2020 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2020 Dankjewel. Ik heb het idd al gevonden. Je moet de kap aan de zijkant (waar het luchtkanaal naar je zijraam zit) weghalen. Daar zitten ook nog 2 schroeven. Quote
spostma85 Geplaatst 11 September, 2020 Geplaatst 11 September, 2020 @TonKa Mooi zo. Bedankt voor delen, dan weet ik dat ook mocht ik er ooit bij moeten. Gr. Sander Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.