-
Latest Images
-
KIA Sorento 3 (2014->Heden) (Sorento3.jpg)
By: Willemfred · 03/06/2021 -
KIA Sorento 3 (2014->Heden) (Sorento2.jpg)
KIA Sorento 3 (2014->Heden) (Sorento1.jpg)
KIA X-ceed 2019 > heden (IMG_20210202_172315.jpg)
By: Willy Xceed · 03/02/2021
-
-
Similar Content
-
By Robbyc
Beste allen,
Sinds eergisteren, en vandaag weer, krijg ik een foutmelding en wordt het laden bij 92% geannuleerd en krijg ik de volgende melding.
"[Alarm] Connected but not charging. Possible reasons: blackout, payment incompletion, charging stop button enabled...."
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn voordat ik mij wend tot de dealer?
Alvast bedankt.
(...en ja, mijn telefoon moest ook aan de lader. ;-))
-
By Daniel
Hallo, ik heb in mn kia ceed sw uit 2013 een kenwood android laten zetten maar tot op heden geen stuurwielbediening meer. Oude radio erin ennhij doet het meteen weer. Dat bedrijf verschillende interfaces erin gezet maar nog steeds niks. Iemand hier ervaring mee? Kan het iets zijn in de software van kia zelf? We komen er niet uit en zelfs met kenwood en kia gebeld. Die zeggen plug en play maar niet dus.
Groet Daniël
-
By stamwouter
Sinds een week heb ik een Kia Niro Hybrid van een jaar oud en heb me vandaag aangemeld bij de Kiaclub Nederland. Nu heb ik een probleem met mijn navigatie dat ik geen verkeersinfo krijg. Wel heb ik de UVO diensten geactiveerd, maar wil ik mijn hotspot aanmelden op mijn navigatiesysteem dan zegt hij als ik wifi selecteer: DE UVO-diensten zijn geactiveerd. De Wi-Fi functies zullen niet meer beschikbaar zijn. Wat doe ik fout en moet ik nog doen? zie ook melden bij bestandje
-
By Mth Fritsell
Goedenmiddag
Al een tijdje eigenaar van een kia rio 2013 1.4.
Nu werkt de bediening aan de rechterkant op het stuur niet meer de trip en cruise.
Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand wat er aan de hand is?
Ik hoor het graag van jullie
Mvg matthijs
-
By Leentje
Ik heb dus zo een apparaat besteld om een sleutel met afstands bediening in mijn auto te plaatsen, omdat ik er gek van wordt om elke keer weer die sleutel om te draaien... Hoe moet ik zon apparaat installeren? Groetjes Leni!
-