Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dashboard verlichting werkt niet meer

Ga naar de oplossing Opgelost door Murcielaygo,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Goedenavond,

Ik heb al een aantal jaar een Kia Rio 1.2 CVVT Super Pack uit 2012. Vanochtend nadat ik de auto gewassen en gestofzuigd hebt viel mij op dat bepaalde verlichting niet meer werkt. Het gaat om de verlichting van onderstaande knoppen inclusief multifunctionele stuurwiel en AC unit. 

Voor het stofzuigen heb ik gebruik gemaakt van een luchtpistool waarmee je de stof tussen de kieren kunt wegblazen. Ik gok dat ik daarmee veroorzaakt hebt dat de verlichting het niet meer doet. Ik heb alleen geen idee hoe dit te fixen is.

Heeft iemand van jullie toevallig suggesties?

Kan het een zekering zijn? 

spacer.pngspacer.png

aangepast door Mokertje
Geplaatst
1 uur terug, ehombie zei:

Mijn vermoeden zegt dat je eens dat paneeltje met knoppen en lichtregelaar eens eruit moet halen. 

Bedankt voor je reactie. Weet je waar dat paneeltje zit? 

Geplaatst
Op 21-2-2021 om 07:44, Murcielaygo zei:

Op je tweede foto staat de regelaar van je dashboardverlichting, met dat gloeilampje.
Heb je niet per ongeluk "gewoon" alles gedimd nu?

Wat voel ik mij nu dom zeg. Ik heb blijkbaar tijdens het schoonmaken de verlichting uitgeschakeld. Normaal staat deze op automatisch. Bedankt voor je tip. 

• Like 1
Geplaatst

Och ja kan gebeuren....(was in de veronderstelling dat je zelf de werking van knopjes weet)

als je met perslucht werkt. Let even op dat je deze ook op een druk zet, dat je dingen niet beschadigd. (Zoals een potmetertje achter die schakelaar)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...