Jump to content

Recommended Posts

Hoi,

klopt het dat er voor een Picanto 2017-2020 nog erg weinig multimediasystemen worden aangeboden in Nederland? Bij Ali zie ik er wel meer voorbij komen, maar hier valt het erg tegen, laat staan A-merken.

Alternatief is een systeem erin zetten van de sloop. Zijn de oem-Kia picanto JA radio’s (navi, touchscreen, etc) wat geluidskwaliteit betreft te doen?

het geluid van de orginele radios is nog net zo slecht /goed als voorheen 

ik zelf en meerdere met mij hebben dit opgelost door er. een kleine versterker tussen de speakerdraden te maken 

dit is een plug en play oplossing van pioneer i.s.m een kabelboom voor een parrot 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Richarda
      goede dag allen 
      ik heb twee vragen 
      1 mijn stuur bladdert af is daar wat aan te doen?
      2 heeft de venga uit 2011 antenne gps-ontvanger?
    • By Jannic
      Ik gebruik de gratis versie van Spotify. Recent bemerkte ik dat ik Spotify via AA reclamevrij ontvang. buiten de auto volop met reclame. is dat gebruikelijk?
    • By HenkBhz
      Na 4 jaar een Niro ExecutiveLine Hybride gereden te hebben afgelopen week het nieuwere model gehaald. Het rijdt toch altijd iets anders (lees beter).
      Opvallende zaken vindt ik dat de radio niet direct uitgaat zodra je de deur open doet en de elektrisch bedienbare stoel gaat niet naar achteren, ondanks dat hij goed is ingesteld in het menu. Hebben meer ExecutiveLine bezitters hier “last” van of moet ik even terug naar de dealer?

Groet,
      Henk

• By BeeVeeBee
      Hoi allemaal,
      Ik ben nu bijna twee jaar in bezit van mijn Rio. Al vaker hier rondgekeken, maar toch besloten een account aan te maken. Heb namelijk wat hulp nodig bij de aanschaf van een nieuwe radio. Merk dat de standaard FM-radio die er nu in zit veel stoort en ik begin me steeds vaker te ergeren aan het slechte bereik. Een DAB-antenne aansluiten op de bestaande radio is voor zover ik heb gezien niet mogelijk, dus ik ben aan het overwegen om een aftermarket radio aan te schaffen (liefst zonder fysieke knoppen). Waar ik deze hoofdzakelijk voor wil gebruiken is DAB-radio en de koppeling van mijn telefoon met Android Auto (Spotify, Google Maps en meldingen van bijvoorbeeld Flitsmeister en WhatsApp).
      Ik heb hier een paar vragen over:
      Welk merk is doorgaans het 'beste'? Iets kopen in Nederland of zijn er ook prima alternatieven op de Chinese markt verkrijgbaar? In het geval van dat laatste: ik ben enorm veel verschillende merken en uitvoeringen tegengekomen en zie door de bomen het bos niet meer. Wat zijn de belangrijkste dingen om rekening mee te houden (RAM, Android-versie, processorsnelheid)? Is het in de meeste gevallen plug-and-play of dienen er nog allerlei andere zaken zoals adapters etc. aangeschaft te worden? En blijven de knoppen op het stuur en microfoon gewoon werken? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het aanschaffen/installeren. Alvast hartelijk dank!
      Bryan

• By pdakkerman
      Ik krijg Spotify niet aan de praat op mijn nieuwe Proceed.

Afgelopen 2 maanden had ik even een carens ?2018 model? En volgens mij werkte het daar ook al niet, maar dat weet ik niet zeker meer.
      Alles wat ik kan updaten is geüpdate.
      Maar als ik op Spotify op mij telefoon (aangesloten natuurlijk) start, is de muziek wel hoorbaar. Of dat via de kabel is of bluetooth weet ik niet.
      Volgende / vorige nummer werkt niet.

Meer mensen dit probleem?

• Create New...