Machlo Geplaatst 3 April, 2021 Geplaatst 3 April, 2021 Hoi, klopt het dat er voor een Picanto 2017-2020 nog erg weinig multimediasystemen worden aangeboden in Nederland? Bij Ali zie ik er wel meer voorbij komen, maar hier valt het erg tegen, laat staan A-merken. Alternatief is een systeem erin zetten van de sloop. Zijn de oem-Kia picanto JA radio’s (navi, touchscreen, etc) wat geluidskwaliteit betreft te doen? Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2021 Geplaatst 4 April, 2021 het geluid van de orginele radios is nog net zo slecht /goed als voorheen ik zelf en meerdere met mij hebben dit opgelost door er. een kleine versterker tussen de speakerdraden te maken dit is een plug en play oplossing van pioneer i.s.m een kabelboom voor een parrot 1 Quote
Viper1967 Geplaatst 12 April, 2021 Geplaatst 12 April, 2021 Is er een link van de pioneer en parrot en een how to? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.