Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb erover zitten twijfelen maar voor de aantal kms die ik per jaar maak, nog niet praktisch genoeg.

Ben maar voor een Niro PHEV Executive gegaan. Maar ik vind het wel echt een mooie auto!

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Zal niet de eerste zijn, (kreeg al te horen vanwege de kleur) maar in mei wel zodra het goed en wel kon er eentje besteld. 

Een blauwe gt-line awd. Kan niet wachten tot hij in nederland is, en de fijne kia optima phev gaat vervangen. 

• 3 weken later...
Geplaatst

Deze staat op mijn wensenlijst na 3 jaar met Niro phev gereden te hebben . Even wachten op uitnodging proefrit. Had al een mailing gehad dat dit ergens medio augustus zou kunnen. 

Geplaatst
Op 20-6-2021 om 15:13, Jeroen83 zei:

Zal niet de eerste zijn, (kreeg al te horen vanwege de kleur) maar in mei wel zodra het goed en wel kon er eentje besteld. 

Een blauwe gt-line awd. Kan niet wachten tot hij in nederland is, en de fijne kia optima phev gaat vervangen. 

De gt komt toch pas in Q4 van 2022 naar Nederland?

Ik heb een proefritje aangevraagd bij de garage voor mn vriend. Moet heel erg wennen aan de achterkant voor voor de rest een prachtige wagen. Dus eens kijken of dit misschien wat is voor het woon werk gereis ipv andere auto die toch beest wel veel benzine verslind. 

• 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...