Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag Kia proceed gehad. Hele fijne auto.

Alleen ik mis een scherm voor bandenspanning in de proceed waar ik in proef gereden heb stond dat er wel volgens mij of in ieder geval waardes.

Weet iemand of het ook mogelijk is in het digitale dashboard die menuschermen te laten verdwijnen tenzij je op die knop drukt(dus het scherm voor rijassitentie etc)

Als ik met spotify mijn muziek via bluetooth afspeel dan is op het stuur het pijltje naar boven om een nummer terug te gaan en het pijltje naar beneden om het volgende nummer af te spelen.
Dit is best irritant. Hebben meer mensen dit probleem? Op mijn andere Ceed 3 uit 2019 was het precies andersom en veel logischer.

Geplaatst

Bandenspanning is komen te vervallen in de MY2021.

Mag het op spanning zetten de set button indrukken. Is de druk te laag,dan krijg je een melding. 

Vind het zelf ook echt zonde dat dit is komen te vervallen.

Digitale beeldscherm? Hoe bedoel je dat? Het zijn 3 hoofd tabs met daaronder verschillende schermen

Bij mij staat ie altijd op het rit data. Km, tijd en verbruik.

Hiervan is het ook weer jammer dat deze zich na iedere start reset. Bij de oude model ging  het verder als je binnen. 2 ofzo weer verder ging rijden.

Dit vooruit / achteruit met Spotify werkt net andersom. Ben er inmiddels aangewend.

Ik raad je aan om de verschillende topics bij Proceed, ceed maar ook Niro door te lezen.

Met name in het Niro gedeelte lees je veel over de Navi en uvo

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...