Jump to content

Laatste stukje batterij?

unf0rg0tt3n
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

Het laatste stukje accu wil niet vol raken om een of andere reden. De auto gebruikt het namelijk voordat deze daar aan toe is.

20210828_140013.thumb.jpg.a22c98d5c61394fecbb618f6c87672bc.jpg

kun je simpelweg de batterij niet vol krijgen of is mijn accupack defect?

alvast bedankt!

20 minuten geleden, unf0rg0tt3n zei:

Hallo allemaal, 

Het laatste stukje accu wil niet vol raken om een of andere reden. De auto gebruikt het namelijk voordat deze daar aan toe is.

20210828_140013.thumb.jpg.a22c98d5c61394fecbb618f6c87672bc.jpg

kun je simpelweg de batterij niet vol krijgen of is mijn accupack defect?

alvast bedankt!

Klopt helemaal, veel verder dan driekwart komt hij normaal gesproken nooit. Tenzij je berg af rijdt dan zal je zien dat het gaat.

• Thanks 1

Of komende winter veel korte stukjes en de kachel vol aan. De benzinemotor draait dan, maar kan niks met de energie, want je wil alleen de warmte. Dus word je accu opgeladen.

Maar met 5 minuten zoeken had je dit antwoord al een keer of 10 voorbij zien komen ;-)

Edited by gjcvro
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Peter Boogaard
      Tijdens mijn eerste jaarbeurt is in Augustus alle softwareb geupate. Wat ik ook probeer, op het beeldscherm zie wel op tijd flitser, snelheids contrtole, maar het akoestische signaal komt pas als je er voorbij bent. Ik heb alle opties in de navigatie setup pagina's geprobeerd. Geen resultaat. Je moet dus constant op het scherm kijken. Niet veiig. Ben ik de enige die deze ervaring heeft, of heeft iemand een suggestie? Ik heb een e-nero van  1 1/2 jaar nieuw. Ben ik de enige met deze ervaring? Suggesties?

Met vr groeten,

/PeterB
    • By Chris van Meer
      Hoi, ik weet niet of de NAV updates voor Kia modelspecifiek zijn, dus voor nu maar even onder de categorie waar mijn auto in valt.
      Is er ergens een lijst te vinden met het versienummer van de de meest up-to-date navigatie versie, zodat ik kan controleren of ik de laatste versie draai?
      De reden waarom ik dit vraag, is omdat mijn SW 2020 op bijv. de A7 nog steeds een max-snelheid van 130km/u aangeeft, terwijl dit nu al een tijdje 100km/u is.
      Hieronder even een foto van de versie(s) die er nu op staan - minus het Device ID.

• By corjan60
      Nieuwe front grill geplaatst en andere achterlichten op de klep. Binnenverlichting vervangen door LED. Na de winter andere velgen 

• Create New...