Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik bezit de Niro MJ 2020 Edition uitvoering, klein scherm, dus zonder navigatie systeem. Kan ik deze nu ook met de laatste software KIA Navigation Updater installeren ? Op het display staat uiteraard niet de kaartversie etc. Wel de software en firmversie. De softwareversie is nog van 2019, zou er wel vrolijk van worden wanneer het multimediasysteem de radio logo's zichtbaar kan maken. Ervaring van Edition gebruiker die dit heeft en zonder problemen en hoe toe te passen?

Er verschijnt telkens op het scherm dat ik de SD kaart moet toevoegen, maar deze heeft geen SD kaart sleuf.

Groet HanssieHanssie

• 11 months later...
Posted

Vreemd, als ik in KIA Navigation Updater kijk zie ik drie keuzes voor Niro MY'20.

Alle drie zelfde navigatiesysteem en alle drie via een USB-drive.

Niro_update.png.875c869e9483022cefe210fb20a71831.png

Overigens zie ik bij Niro MY'19 wel staan:

Standaard Gen5-navigatie (Geen W dus klein scherm)

Draagb. opslagapp.: SD-kaart

Formaat: FAT32

Betreft locatie van SD card, kijk eens recht naast Media knop. Zit daar toevallig klepje met SD erop??

Posted (edited)

Ik heb trouwens met de KIA NavigationUpdater succesvol een Picanto MY'19 voorzien van nieuwe software/navigatie.

Dus het antwoord is JA je kunt met KIA Navigation Updater ook een Gen5-navigatie updaten.

Edited by SpeedyG