Ruud 1.0T Geplaatst 27 Maart, 2022 Geplaatst 27 Maart, 2022 Gisteren een nieuwe Picanto GDI besteld. Ga er eerst zelf een jaartje inrijden en dan gaat hij over naar mijn vrouw. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, voor de eerste keer Kia. Auto zal juli/aug geleverd worden. Zijn er nog dingen bij de Picanto waar ik op moet letten? Quote
Ruud 1.0T Geplaatst 15 Juli, 2022 Topic Starter Geplaatst 15 Juli, 2022 Aangekomen bij de dealer. Quote
Ronald_S Geplaatst 18 Juli, 2022 Geplaatst 18 Juli, 2022 Ziet er goed uit, die kleur staat em ook goed. Ik ben erg benieuwd naar het verbruik wat je met deze Picanto gaat halen. Quote
Ruud 1.0T Geplaatst 19 Juli, 2022 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2022 (aangepast) 23 uur geleden, zei Ronald_S: Ziet er goed uit, die kleur staat em ook goed. Ik ben erg benieuwd naar het verbruik wat je met deze Picanto gaat halen. Ja, daar ben ik zelf ook benieuwd naar 19 Juli, 2022 aangepast door Ruud 1.0T Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.