R.J. Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Wellicht bij de verkeerde topic gepost, maar mijn nieuwe Executive geeft een nogal luid signaal als ik wil invoegen als de dodehoek melding nog in mijn spiegel staat. Is het volume van dat signaal aan te passen en zo ja, waar? Quote
yvdhaak Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Die instellingen zitten in de boordcomputer. Weet even niet uit mijn hoofd hoe de menuitems heten, maar daar kun je instellen dat er geen geluid wordt gegeven bij het ‘te vroeg’ invoegen. Quote
R.J. Posted March 29, 2022 Author Posted March 29, 2022 Ga ik eens even opzoeken. Als ik het goed begrijp is het alles of niets. Quote
R.J. Posted March 29, 2022 Author Posted March 29, 2022 6 uur geleden, zei yvdhaak: Die instellingen zitten in de boordcomputer. Weet even niet uit mijn hoofd hoe de menuitems heten, maar daar kun je instellen dat er geen geluid wordt gegeven bij het ‘te vroeg’ invoegen. Kan het helaas niet vinden. Is er iemand die specifiek kan zeggen waar die instelling te vinden is? En blijft de waarschuwing dan wel in de spiegel? Quote
yvdhaak Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Kan het helaas niet vinden. Is er iemand die specifiek kan zeggen waar die instelling te vinden is? En blijft de waarschuwing dan wel in de spiegel?Ik heb het voor je opgezocht.Rijhulpsystemen en dan Rijbaanveiligheid instellen zoals op de foto. Dan heb je wel het tekentje in de spiegel, maar geen geluid. Quote
R.J. Posted March 31, 2022 Author Posted March 31, 2022 nee, helaas. Ga nogmaals naar de instelling kijken en dan wat anders proberen. Misschien heb ik toch nog iets niet goed ingesteld. Ik hou je op de hoogte Quote
R.J. Posted March 31, 2022 Author Posted March 31, 2022 Bij mij ziet het er iets anders uit. Heb het nu uitgezet. Nu kijken of het werkt en of ik de melding nog in de spiegel krijg. Quote
yvdhaak Posted March 31, 2022 Posted March 31, 2022 Welke Niro rij je en van welk jaar? Ik heb een e-Niro van 2022, maar mijn e-Niro van 2020 had precies dezelfde instellingen. Quote
R.J. Posted March 31, 2022 Author Posted March 31, 2022 Executive van maart ,2022. Gloedje nieuw dus. Quote
casper Posted April 3, 2022 Posted April 3, 2022 Leveren ze tegenwoordig geen handleidingen meer mee met de autos? of staat niet alles er mee in? Ik heb een dik boek mee gekregen. 1 Quote
HenkM Posted April 3, 2022 Posted April 3, 2022 2 uur geleden, zei casper: Ik heb een dik boek mee gekregen. Nog makkelijker: downloaden bij "mijn KIA" en zoekfunctie gebruiken Quote
HenkM Posted April 3, 2022 Posted April 3, 2022 En dan zij er natuurlijk nog modernere mogelijkheden: Google of de youtube instructie videos van KIA: KLIKKERDEKLIK Quote
Recommended Posts