Jump to content

Kaart update

Gerzan

Recommended Posts

Ik heb de navigatie van mijn Kia Venga vanmiddag geüpdatet en dat ging goed tot hij ongeveer bij 95% met de melding kwam dat er een fout was. Dit updaten heb ik gedaan met het programma Navgation Updater van KIA. Ik heb de kaart update voor een tweede keer op de stick gezet maar nu start hij op met een media bestandje en verder gebeurt er niks meer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

13 uur geleden, zei Gerzan:

Ik heb de navigatie van mijn Kia Venga vanmiddag geüpdatet en dat ging goed tot hij ongeveer bij 95% met de melding kwam dat er een fout was. Dit updaten heb ik gedaan met het programma Navgation Updater van KIA. Ik heb de kaart update voor een tweede keer op de stick gezet maar nu start hij op met een media bestandje en verder gebeurt er niks meer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedoelt u met "hij start op en verder gebeurt er niks", de update of het navigatie systeem. U kunt proberen te resetten, ik weet dat er een optie zit in het instellingen menu. En er is een fysiek (spelde) knopje op de unit.

Op 23-5-2022 om 13:34, zei Peters07:

Was de usb kaart leeg toen de update op de kaart werd gezet?
Als je een GEN 1 systeem hebt zit er geen reset gaatje op.
Als bijlage de inhoud van mijn stick.
5a933dc3e9112623db4a79cc8c377903.jpg

Ik heb een 32gb usb stick die ik eerst met fat32 heb geformatteerd en daarna de update er opgezet en vervolgens in de auto geplaatst en dat ging fout na 95% van de update. Nu heb ik al diverse keren de usb stick geformatteerd, opnieuw de update er op, in de auto geplaatst en dan start hij op met het dummy mp3 bestand en dan gebeurt er niks meer. Ook al eens een andere stick geprobeerd maar dat werkt ook niet. Ik heb overigens dezelfde bestanden er opstaan.

Bij mij is de update normaal uitgevoerd.
Als ik nu de door mij toen gebruikte stick inplug, wordt ook met het dummy mp3 bestand gestart.
Oorspronkelijk kreeg ik een scherm met de oude en de nieuwe versie te zien.

Misschien denkt het systeem dat de update toch al uitgevoerd is.
Als bijlage een foto van de versienummers die na de update getoond worden.624a7dd29c70aed2cff26da9220e7f06.jpg

• Like 1