Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Piepjes achteruit rijden

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kort antwoord: ja en nee
Het hangt af van het model. Zelf heb ik een e-Niro MY19 waar dit met een knop links op het dashboard uitgezet kan worden, maar vanaf een bepaald modeljaar kan dit niet meer. Ditzelfde geldt volgens mij voor de Niro

• 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Ik krijg opmerkingen van omwonenden over de luide piepjes 's morgens vroeg. Als ze niet uitgezet kunnen worden, kan dan tenminste het volume zachter gezet worden? 

Geplaatst

Heel cru, maar mensen hebben er ook maar aan te wennen; als steeds meer voertuigen (deels) electrisch worden zullen er ook steeds vaker VESS- of andere waarschuwingsgeluiden overal gaan klinken.

• Like 1
Geplaatst
5 uur geleden, zei Murcielaygo:

zullen er ook steeds vaker VESS- of andere waarschuwingsgeluiden overal gaan klinken

Lijkt me nog altijd minder storend dan al die "bolides" met "getunede" uitlaten.

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst
On 4/1/2023 at 4:48 PM, Jpds said:

Ik heb een Niro van 2020, en bij mij zijn de piepjes spontaan uitgegaan. ik kan geen knopje vinden.

Vooral niet naar een dealer meer gaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...