Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

APK keuring met familycard

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn Niro moet voor de eerste keer voor de APK keuring en nu lees ik dat de keuring twv €29,95 gratis is met een geldige familycard en met een onderhoudsbeurt maar die heeft die op 11 november bij mijn dealer gehad.
Het zal niet altijd zo zijn dat een beurt toevallig gelijk valt met de APK keuring, moet je de keuring gewoon betalen of valt het onder de familycard voordelen ?

Geplaatst
19 uur geleden, zei Gsm:

Mijn Niro moet voor de eerste keer voor de APK keuring en nu lees ik dat de keuring twv €29,95 gratis is met een geldige familycard en met een onderhoudsbeurt maar die heeft die op 11 november bij mijn dealer gehad.
Het zal niet altijd zo zijn dat een beurt toevallig gelijk valt met de APK keuring, moet je de keuring gewoon betalen of valt het onder de familycard voordelen ?

Ik regel het eigenlijk altijd zo dat bij de beurt de apk gedaan wordt, ook als het nog net te vroeg is.

Anders moet ik 2 keer naar de dealer.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 25-1-2023 om 17:38, zei Sometimes:

Ik regel het eigenlijk altijd zo dat bij de beurt de apk gedaan wordt, ook als het nog net te vroeg is.

Anders moet ik 2 keer naar de dealer.

Die ervaring heb ik nu ook opgedaan dus voortaan in november de beurt en gelijk de apk laten doen, scheelt geld en een rit van 40km naar de dealer
Ik ging ervan uit dat de apk gratis was met een geldig family kaart maar verkeerd gelezen of begrepen

Geplaatst

Door mijn kilometrage lukt het eigenlijk nooit de APK en beurt te combineren nu ik jaarlijks moet.
In het begin was het nog wel te doen en dan was de APK gratis bij een beurt, alleen de kosten bij de RDW betaal je dan. Best logisch, want met een gewone beurt kijken ze een groot deel van de APK-punten toch al na...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...