Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanpassingen Sportage obv nieuwe Euro-6e norm?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen week gebeld. Mag 'm komen halen op 4 juni. Nog geen kenteken bekend maar het zou my24 moeten zijn ook nog voor de 'oude' prijs zelfs.

Geplaatst
Op 18-5-2024 om 10:30, zei Alle:

Weet iemand wanneer de KIA-Sportage hybrid Dynamicplusline my25 wordt uitgeleverd.

Zover ik weet is de typegoedkeuring nog niet afgerond.

Mijn dealer..  maar goed weet niet of dat 100%klopt:) gaf aan dat in principe alles wat tot halverwege/eind november 2023 besteld is nog my2024 zal zijn.

Alles daarna heeft een hele grote kans om 2025 te worden. Hoe dat zit met goedkeuring heb ik hem niet over gehoord

Geplaatst
Op 18-5-2024 om 10:30, zei Alle:

Weet iemand wanneer de KIA-Sportage hybrid Dynamicplusline my25 wordt uitgeleverd.

Zover ik weet is de typegoedkeuring nog niet afgerond.

Ik zie nu de eerste sportages verschijnen met een trekgewicht van 1360..

Geplaatst

Net weer even gekeken en tot nu toe geen HEV GT-Plusline met minder dan 1650kg trekgewicht bekend bij het RDW.

@Renzo4000, de aflevering van mijn Sportage wacht nu op het einde van het huidige leasecontract (19 juni). En omdat de leverende Kia dealer de auto uiterlijk eind deze maand wil/moet afleveren (anders zou de bestelling vervallen en gaat de auto naar iemand anders, hoe verzinnen ze het....) gaat de leasdemij 'm eerder laten afleveren. 

Geplaatst

@elsinga lekker verhaal dan! Klinkt mij ook een beetje als onzin eerlijk gezegd. Eenmaal besteld is besteld en de leveringsvoorwaarden waren op voorhand bekend. Vanuit commercieel oogpunt snap ik ze wel, ze kunnen nu een andere klant blij maken.

Geplaatst

Afspraak staat voor 4 juni bij mij. Kenteken nu bekend en het is de goede! :)

Geplaatst

Hier ook mail van de leasemaatschappij en het bevestigde wat ik al dacht: die 11e HEV GT-Plusline in Orange Fusion komt mijn kant op, kenteken klopt. ;) Trekgewicht nog de MY2024 1650kg, dus ook dat is goed gekomen. Nu wachten tot 19 juni voor de aflevering (en het meenemen van de huidige leasebak).

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...