Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eindelijk is alles binnen bij kia.nl

Nu kunnen we eindelijk eens de gegevens bekijken!

Geplaatst

@Zemento

Bedankt voor je aanvulling in dit topic! Je mag blijven:mrgreen:

Geplaatst

Nou, ik ben er al uit welke auto het gaat worden.

Nu eerst even praten met de verkoper!

Duie Introductie modellen hebben ze wel goed bekeken hoor.

Die prijs geld alleen voor modellen die ook in het jaar 2009 op kenteken moet komen te staan!

Weet zeker dat dat niet gaat halen! Als ik nu de auto wilt bestellen, krijg ik hem pas in Januari 2010.

Wie zoekt nog een mooie tweedehandse MPV??? is 2 1/2 jaar oud

Geplaatst

Als ik die specificaties zie zou ik de 1.4/90pk laten staan.

Voor een auto met een leeggewicht van 1078 kilo is de 0-100 met 13 sec nou niet echt vlot en in de zomer snoept de airco een behoorlijk stuk van het vermogen.

Dat heb ik zelf gemerkt met onze 1.1 Hyundai i10.

Bij even invoegen ging de airco direct uit anders ging het amper..

Jammer dat het geen kek 1.4 turbootje is.

Moderne motoren, dat hebben onze vrienden in Korea nog niet onder de knie, helaas..

Geplaatst
Nou, ik ben er al uit welke auto het gaat worden.

Nu eerst even praten met de verkoper!

Duie Introductie modellen hebben ze wel goed bekeken hoor.

Die prijs geld alleen voor modellen die ook in het jaar 2009 op kenteken moet komen te staan!

Weet zeker dat dat niet gaat halen! Als ik nu de auto wilt bestellen, krijg ik hem pas in Januari 2010.

Wie zoekt nog een mooie tweedehandse MPV??? is 2 1/2 jaar oud

Volgens de dealer waar ik ben geweest zijn er van een aantal specs auto's gemaakt.

Dus kenteken 2009 is wel haalbaar, maar dan in de modellen en kleuren die waarschijnlijk nu al bij Kia Nederland neergezet gaan worden

Als je dit niet wilt, kan je inderdaad niet voor de korting gaan.

Maar je kan natuurlijk dan een kenteken van 2009 krijgen , maar een ter naam stelling in januari 2010.

Geplaatst

Ik heb nu zo onderhand alles uitgeplozen wat met de Kia Venga heeft te maken, maar toch blijf ik met een aantal vragen zitten.

In het persbericht van Kia, in het Engels, wordt o.a. ook gesproken over privacyglass, keyless entry en een bandenspanningsmonitor voor de Venga. In de thans beschikbare documentatie wordt over deze zaken helemaal niet meer gesproken. Zou het kunnen zijn dat deze zaken later worden ge

Geplaatst
Ik heb nu zo onderhand alles uitgeplozen wat met de Kia Venga heeft te maken, maar toch blijf ik met een aantal vragen zitten.

In het persbericht van Kia, in het Engels, wordt o.a. ook gesproken over privacyglass, keyless entry en een bandenspanningsmonitor voor de Venga. In de thans beschikbare documentatie wordt over deze zaken helemaal niet meer gesproken. Zou het kunnen zijn dat deze zaken later worden ge

Geplaatst

Heren

Peterrrrr gaat morgen naar Kia nederland.

Hij is de gelukkige om morgen in een Venga te rijden.

Er zal morgen wel een en ander te lezen zijn.

Geplaatst

We wachten in spaning af op de reactie van Peterrr morgen!

Hij is dan de eerste die de rij ervaring mee mag maken en kan meteen ons vertellen wat zijn ervaring is!

Geplaatst

Privacy glass zit volgens mij aleen op de duurste uitvoering, anders kan je voor € 90,- per ruit (450,-) je ramen laten tinten ! keyless Entry zit er volgens mij gewoon niet op. Zelfs de Sorento heeft dat niet dus lijkt het mij voor de hand liggend dat het op de Venga ook (nog) niet verkrijgbaar is. De specs kunnen per land flink verschillen, kijk maar naar auto's uit Belgi

Geplaatst (aangepast)

Wat heeft Kia een eenvoudige site in Nederland zeg.

De auto komt deze week al in de showroom, en als naar je de bovengenoemde site kijkt....

Wat een verschil, mooie extra foto's en daar komt de auto pas in 2010 uit

aangepast door Venga1
Geplaatst

De auto komt deze week al in de showroom, en als naar je de bovengenoemde site kijkt....

Zoals ik al eerder zij in Belgi

Geplaatst

Nederland is niet zo zoals andere landen!

Het heeft ook een tijd geduurt hoor voordat het zover was.

Maar we hopen dat het wachten de moeite waard is geweest!

Jongens nog een paar dagen1

Geplaatst (aangepast)

@Venga1

Ziet er inderdaad goed uit die site uit Oostenrijk zeg! Inderdaad veel informatie. Aan de andere kant heeft Kia.nl weer meer (RVS) accessoires en opties vermeld staan op hun site, met prijzen. En samen vullen zij elkaar aan.

aangepast door Smart
Geplaatst

Welke kleur vinden jullie de mooiste

1 Champagne Zilver

2 Mokka bruin

3 Continental zilver

4 Indigo blauw

5 Byte blauw

6 Solide wit

7 Staal grijs

8 Zwart

9 Karamel goud

10 Rood

De lelijkste is voor mij met stip........ nummer 2

Geplaatst (aangepast)

Steel Gray vind ik persoonlijk het mooist, gevolgd door Indigo Blue.

aangepast door Smart
Geplaatst

Als ik voor de Venga ga zal het waarschijnlijk een Steel Gray worden.

Dit ook omdat deze al in Nederland is of onderweg is.

Ik ga voor de 1700 euro voordeel.

Ik ben alleen zo bang dat het straks een kleur wordt die moeilijk in te ruilen is.

Dit omdat er veel van zullen rijden.

Of heb ik dit mis

Geplaatst

Champagne Zilver

Continental zilver

Indigo blauw

Byte blauw

Staal grijs

Rood

Ik ga voor eerst de kleur Continentalzilver, anders 1 van de rest van de kleuren

Geplaatst

@Venga1: dat zal pas zo zijn als er met de venga aantallen van de focus of 307 gehaald zouden worden, dat zal denk ik niet het geval zijn dus maakt de kleur vrij weinig uit. Denk zelfs dat het de mooiste kleur is, dus over inruil hoef je je geen zorgen te maken !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...