Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik denk dat het surround sound systeem ook te beluisteren is in de hele auto........:whistling:

Het was meer een reactie op hetgeen Venga1 schreef. Het was niet serieus bedoeld.:shock:

Geplaatst
Tja, je zal er over een week maar in mogen rijden... :shock:

Je zal maar KIA-verkoper zijn en verslag moeten uitbrengen nadat je er in gereden hebt.........:wink:

Geplaatst (aangepast)

Met een minimale wordcount van 15.000 woorden en minimaal 15 foto's...;)

aangepast door Alex VB
Geplaatst
Met een minimale wordcount van 15.000 woorden en minimaal 15 foto's...;)

Hahahahaha, inderdaad. Nou, laat die foto's dan maar zitten. We weten alleen (nog) niet hoe de onderkant eruit ziet.....:mrgreen:

Geplaatst

Hoi Smart

je hebt helemaal gelijk , daar heb ik gewoon helemaal overheen gekeken.

het gaat mij om foto 1 en 4.

ik zie nu eigenlijk ook dat de knop voor het sluiten van de deuren op het dashboard zit.

Dat zit bij mij in de deur, bj de knoppen voor het openen en sluiten van de ramen.

vreemde plek voor mij, maar ja als dat het ergste is

Geplaatst (aangepast)
Hoi Smart

.......ik zie nu eigenlijk ook dat de knop voor het sluiten van de deuren op het dashboard zit.

Dat zit bij mij in de deur, bj de knoppen voor het openen en sluiten van de ramen.

vreemde plek voor mij, maar ja als dat het ergste is

Die knop is volgens mij voor de passagier, wanneer bij nood alle deuren gesloten moeten worden. Voor de passagier wel zo veilig, wanneer de bestuurder even is uitgestapt.

@kommaarbinnen

Ik was vandaag bij de Kia-dealer in mijn woonplaats en kreeg zomaar een kopie van de prijslijst mee die aan de dealers/subdealers is gemaild. Op deze lijst staat hetzelfde als ook op Autoweek.nl staat vermeld en de link ook in dit topic wordt weergegeven. De verkoper gaf aan dat hij nog geen prijzen heeft van bijv. het panoramadak, full map navigatie en keyless entry. De Venga staat bij hun de eerste week van december in de showroom.

aangepast door Smart
Geplaatst

@kommaarbinnen

Ik was vandaag bij de Kia-dealer in mijn woonplaats en kreeg zomaar een kopie van de prijslijst mee die aan de dealers/subdealers is gemaild.

Is dat diezelfde luie donder waar je het laatst over had ?

Werd je nu wel herkend :-)

Geplaatst

Ik hoop niet dat Kia met alles zo traag is.

Ik vind het erg kort dag,tot aan de uitlevering

De Kia dealer vertelde dat er op 24 november een Venga introductie dag is, en dat de Demo auto op 26 november afgeleverd wordt

Geplaatst
Is dat diezelfde luie donder waar je het laatst over had ?

Werd je nu wel herkend :-)

Nee, het was niet dezelfde! Waarom? Je zult het niet geloven. Onze oude dealer is het dealerschap ontnomen en de nieuwe Kia-dealer zit daar nu aan de overkant........:shock:

Ik begrijp nu ook waarom ze wat terughoudend waren met info bij de oude dealer. Ze moeten alles via de nieuwe dealer laten lopen. Van garantie-aanspraken tot nieuwe auto's.

Geplaatst
Nee, het was niet dezelfde! Waarom? Je zult het niet geloven. Onze oude dealer is het dealerschap ontnomen en de nieuwe Kia-dealer zit daar nu aan de overkant........:shock:

Ik begrijp nu ook waarom ze wat terughoudend waren met info bij de oude dealer. Ze moeten alles via de nieuwe dealer laten lopen. Van garantie-aanspraken tot nieuwe auto's.

Van welke dealer kreeg je die informatie ? ;)

Geplaatst
Van welke dealer kreeg je die informatie?

Ja en nee.....!!

Vandaag gaf de dealer in mijn woonplaats dezelfde informatie, terwijl ik hem vroeg om de prijzen van het panoramadak, navigatie en keyless entry. Maar ik ben jou zondermeer zeer erkentelijk. Maar dat wist je natuurlijk allang;)

Geplaatst

Heeft liemand de Mio Moov spirit 500 laten installeren?

Wat bedoelt Kia met installeren?

Is dit een zuignap aan het raam, of wordt het ergens gemonteerd?

hoe zit het met de voeding?

Geplaatst
Beste mensen, de accessoires staan online vermeld. Het panoramadak staat er niet bij helaas.

Heel veel accessoires worden dus meteen leverbaar. Prijzen zijn wel Europees moet ik zeggen. De velgen zijn aan de dure kant. Die koop ik wel achteraf, inclusief kwaliteitsbanden + goede wielsloten, voor minder dan de aanschaf van vier 17 inch velgen.

Ik mis daarnaast ook de prijzen van de fullmap navi met achteruitrijcamera, keyless entry en privacyglass.

Volgende week weten we alles als Peterrrrrrrrrrrrrr zijn tochtje erop heeft zitten. Hij slaapt er vast nu al niet van. Al die druk van ons die op zijn schouders rusten.......:wink:

Geplaatst
Hallo Petrrrr,

zit er tussen de 9 die heb besteld ook een automaat om mee proef te rijden?

Groet,

Ruud

Hallo Peterrrrrrrrr,

Weet jij ondertussen al of er tussen de 9 venga's een automaat zit om mee proef te rijden?

Groet,

Ruud

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...