Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal, ik heb mezelf ookmaar even toegeveodg.

Eindelijk een echte auto die ook laat zien wat hij in die 7 jaar kan.

• Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hallo allemaal, ik heb mezelf ookmaar even toegeveodg.

Eindelijk een echte auto die ook laat zien wat hij in die 7 jaar kan.

Dat hopen we maar met z'n allen......!! Hij moet zich feitelijk nog gaan bewijzen.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo reen,

Welkom op de Kia-clubsite. Er zijn trouwens al een heleboel verkochte Cee'ds die een paar jaar van hun lange garantietermijn achter de rug hebben en driftig hebben bewezen wat ze kunnen! En de nodige andere Kia-modellen die ook buiten de toegemeten (wat krappere) garantieperiode nog stevig hun partijtje meeblazen...

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Ben jij zo negatief over de Kia dan smart? Mijn vader rijdt al jaren Kia en bevalt hem super en zelf heb ik er ook in gereden!

Heb a.s zaterdag al een afspraak staan voor een proefrit met een Kia venga!

Geplaatst (aangepast)
Ben jij zo negatief over de Kia dan smart? Mijn vader rijdt al jaren Kia en bevalt hem super en zelf heb ik er ook in gereden!

Deel je ervaring van a.s zaterdag! foto's!

aangepast door Flatron7000
Geplaatst

Hallo Reen,welkom op het forum!!

Nou volgens mij gaan meerdere mensen zaterdag een proefrit maken

ik ga zaterdag ook een proefrit maken!

heb vanmiddag maar even voor de zekerheid gebeld en afgesproken.

ben zeer benieuwd.:-P

Geplaatst (aangepast)

Euhhhh nee, ik ben niet negatief over Kia. Volgens mij heb ik het alleen gehad over de Venga en dat hij zich nog moet gaan bewijzen. Dat is toch ook zo? Hij moet de eerste meters nog rijden en om nu al te zeggen of hij betrouwbaar is, is hetzelfde als de huid verkopen als de beer nog niet geschoten is.

Ik ben volgens mij heel enthousiast over de Venga........of was niemand dat opgevallen dan???? Volgens mij liggen mijn meeste berichten opgesloten in 3 topics m.b.t. de Venga. En de 1e topic is gestart door de weledelgestrenge GreyGriffin, naar wij dachten.:mrgreen:

aangepast door Smart
Geplaatst
Euhhhh nee, ik ben niet negatief over Kia. Volgens mij heb ik het alleen gehad over de Venga en dat hij zich nog moet gaan bewijzen. Dat is toch ook zo? Hij moet de eerste meters nog rijden en om nu al te zeggen of hij betrouwbaar is, is hetzelfde als de huid verkopen als de beer nog niet geschoten is.

Ik ben volgens mij heel enthousiast over de Venga........of was niemand dat opgevallen dan???? Volgens mij liggen mijn meeste berichten opgesloten in 3 topics m.b.t. de Venga. En de 1e topic is gestart door de weledelgestrenge GreyGriffin, naar wij dachten.:mrgreen:

Jij enthousiast? :wink:

Geplaatst

Staat eigenlijk nog steeds heel weinig op de website

Morgen en overmorgen is het een introductie dag voor de dealers,Misschien kan Peterrrrr een paar foto's maken

Vrijdag worden de auto's naar de dealers gebracht

(info Kia Nederland)

Trouwens de antraciet kleur is iets lichter dan de antraciet kleur van de C

Geplaatst (aangepast)
Jij enthousiast? :wink:

Ja ik weet het, hoe kom ik daar ook bij:?:

1z39c0k.gif

aangepast door Smart
Geplaatst
zaterdag de eerste rij ervaringen

wie gaat er een bestellen?

Ga jij zaterdag rijden Smart?

Hallo Venga1,

Nee, ik ben zaterdag samen met mijn zoon te vinden in Essen (Dld.) bij de Essen Motorshow. De grootste autotuningbeurs in Europa voor liefhebbers en fijnproevers. Volgende week zaterdag ben ik een dagje stappen met vrienden en kinderen in Amsterdam. Tussendoor werken en op zondag mountain-biken. Dat wordt met de kerstdagen een proefrit maken......maaruh, ik hoop eerder!

Geplaatst
Hallo Venga1,

Nee, ik ben zaterdag samen met mijn zoon te vinden in Essen (Dld.) bij de Essen Motorshow. De grootste autotuningbeurs in Europa voor liefhebbers en fijnproevers. Volgende week zaterdag ben ik een dagje stappen met vrienden en kinderen in Amsterdam. Tussendoor werken en op zondag mountain-biken. Dat wordt met de kerstdagen een proefrit maken......maaruh, ik hoop eerder!

Hoi Smart

Amsterdam? daar woon ik naast, je komt in een stukje druk Nederland!

Ik weet niet hoe serieus je bent, maar let je op de 2009 korting!

Kenteken moet op 2009 staan, mag wel in 2010 afgeleverd worden.

Geplaatst
@ Smart: nog mail gehad ? ;)

Ik zou als je evt. interesse hebt voor een First Edition gaan... mail je deze week met wat prijzen daarvan !

Hoi Peter,

Ik heb de mail inderdaad ontvangen. Bedankt daarvoor!:-P

Ik wacht jouw berichtgeving met serieuze interesse af. Ik ben alleen benieuwd of de opties die ik erop wil hebben, er ook al op zitten. Achteraf zijn zaken zoals privacyglass niet meer te realiseren, behalve dan 'mit viel Aufwand'.

Geplaatst

Denk het niet, de first edition is een speciale auto voor dealers ( de Demo dus) en die zal nog niet besteld zijn als automaat verwacht ik. Weet niet eens of deze er

Geplaatst

First Edition??

Ik denk dat het a.s zaterdag echt een Venga dag word op de weg!

Vrijdag word de auto al geleverd bij de dealer, als we het eens worden ga ik hem meteen bestellen!

Alleen weet ik niet of het een 14. of een 1.6 word.

Daar zijn verder geen gegevens van bekend!

Wie weet het wel? Zoals het gewicht, de trekvermogen enz.

Geplaatst

weet waar je aan begint aan een 1.4 Er word al gezegd en dat zegt de dealer ook, echt een auto waarmee je graag wilt trekken kun je beter een 1.6 nemen

Geplaatst
weet waar je aan begint aan een 1.4 Er word al gezegd en dat zegt de dealer ook, echt een auto waarmee je graag wilt trekken kun je beter een 1.6 nemen

Zal wel loslopen, ik zal niet weten wat ik ermee zou moeten trekken.

Er komt geen trekhaak onder.

Er zal nooit een caravan achter komen, ik vind dat hele vervelende dingen.

geef mij maar gewoon een huisje.

ik heb nu een 1.3 motor, en zou niet weten wat ik met een 1.6 motor moest doen

Geplaatst

Ik bedoel niet mee met het trekken van de caravan. Bedoel eerder mee het trekken van het voertuig en de bergen mee in trekken enz!

Verder weet ik ook niets hoor!

Ben alleen heel erg benieuwd naar de nieuwe Venga

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...