Jump to content

Kia Venga 2

Smart

Recommended Posts

Het werd tijd voor een nieuwe topic, want door de eerste moet je heen worstelen. Het is weer tijd voor wat foto's van de Venga.

KiaA12.jpg

KiaA3.jpg

KiaA21.jpg

KiaA13.jpg

KiaA22.jpg

KiaA14.jpg

KiaA23.jpg

KiaA2.jpg

KiaA16.jpg

KiaA15.jpg

KiaA20.jpg

KiaA17.jpg

KiaA19.jpg

KiaA18.jpg

KiaA6.jpg

KiaA8.jpg

KiaA7.jpg

KiaA11.jpg

KiaA1.jpg

KiaA10.jpg

KiaA5.jpg

Achteruitrijcamera

KiaA24.jpg

Beeld achteruitrijcamera

KiaA4.jpg

• Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest GreyGriffin

Hallo Smart,

Je hebt gelijk. Het vorige Venga-draadje werd wel een beetje heel erg lang. En nu ik intussen jou en Flatron7000 een beetje ken, heb ik het vermoeden dat dit nieuwe hoofdstuk ook spoedig zal uitgroeien tot respectabele lengte! Niks mis mee, keep posting.

Groet van

GreyGriffin

@Rio-man een scherpe blik. Dat je zag dat het een 6-bak was, knap! Mij was het niet opgevallen.:wink:

Hebben meerdere Kia's deze electrisch inklapbare spiegels of komt de Venga daar als eerste mee?

Tot nu toe vind ik dit de mooiste kleur. Er zijn tien kleuren beschikbaar, ben benieuwd naar de andere (nog) niet bekende kleuren.

134603239.jpg

255019058.jpg

689876339.jpg

@Flatron7000: wat kleuren betreft kon je weleens gelijk hebben, zeker na alle foto's die wij ondertussen hebben gepost in de topics.:shock:

Het is altijd de vraag hoe kleuren uitkomen op de auto zelf, bij daglicht, en niet in de schijnwerpers.

Onderstaande kleur heb ik ondertussen ook elke keer voorbij zien komen, maar elke keer net in een andere tint. Dat betekent dus dat de kleuren op een foto niet helemaal tot hun recht komen.

kia-venga-2009-1.jpg

kia-venga-2009-5.jpg

kia-venga-2009-2.jpg

kia-venga-2009-7.jpg

Kia-Venga-3-1.jpg

11vengabig-1.jpg

12vengabig-1.jpg

kia-venga-2009-4.jpg

En een Venga met Fordgenen die met Photoshop is bewerkt. Ik vind hem wel geslaagd!

AMax20ST.jpg

Edited by Smart

Guest GreyGriffin

Hallo Venga-fans,

Even een antwoord op de elektrisch inklapbare spiegels. Die bestaan al wat langer bij Kia, mijn Cee'd 2.0 X-clu was er mee uitgerust.

Groet van

GreyGriffin

Hallo Venga-fans,

Even een antwoord op de elektrisch inklapbare spiegels. Die bestaan al wat langer bij Kia, mijn Cee'd 2.0 X-clu was er mee uitgerust.

Groet van

GreyGriffin

Opschepper........hahahahaha;-)

Hebben meerdere Kia's deze electrisch inklapbare spiegels of komt de Venga daar als eerste mee?

Zoals GreyGriffin al schreef is dit begonnen op de cee'd. Daarna de SW en de procee'd. Hier in Belgi

Hallo Alex,

Ik ben het volkomen met je eens. Xenonverlichting is tegenwoordig al een behoorlijk ingeburgerd onderdeel van de auto. Maar ik constateer tevens dat Hyundai/Kia nog steeds over een breed front gebruikmaakt van de 'ouderwetse' H4 lampen, terwijl H7 al jarenlang op de markt is en een veel grotere lichtopbrengst genereert. Dus het aanbieden van xenonverlichting zou daarmee een behoorlijke sprong voorwaarts zijn.

Edited by Smart

Kia heeft de prijzen van de Kia Venga bekendgemaakt. Dit model biedt volgens Kia de ruimte van het C-segment met buitenmaten van het B-segment en gaat het opnemen tegen auto’s als de Nissan Note en de Honda Jazz.

De vanafprijs van de Kia Venga is 14.995 euro. Voor dat geld krijgt u de 1.4 CVVT X-pect. Voor de versie met 1.4 CRDi dieselmotor starten de prijzen bij 17.495 euro. Deze prijzen gelden in de introductieperiode tot 31 december; daarna wordt de Venga over de gehele linie 800 euro duurder, waarschuwt Kia. Optioneel levert Kia voor de Venga extra’s als een full map navigatie systeem met achteruitrijcamera en een panoramadak.

meer:

http://www.autoweek.nl/autonieuws/13036/Kia-Venga-heeft-zn-prijs

Edited by Flatron7000

Hallo Giovanny,

Ik weet niet of het duur is! Ik heb de auto nog niet gezien en weet ook niet wat er allemaal standaard in de prijs zit opgesloten. Mijn eerste gedachte was ook wat duur.

Als de X-executive geleverd wordt incl. het panoramadak en nog een aantal opties die ik eerder heb gepost, dan lijkt het mij een redelijk concurrerende prijs. Standaard zijn er aan veiligheidsvoorzieningen bijv. ABS/EBD/ESC en actieve hoofdsteunen. Dat heeft ook niet iedere fabrikant als standaardpakket, zeker niet in deze klasse. Maar nogmaals, eerst maar eens meer informatie.

BTW, dat noem ik niet echt nieuws van Kia deze bekendgemaakte prijzen. De overige uitvoeringen zijn niet eens besproken. Beetje summier allemaal.

Peterrrrr, we willen informatie.......(protest):shock:

Edited by Smart

Zoals ik al eerder heb verteld is er idd een flyer over de Venga.

Stelt bijzonder weinig voor, ik kan de prijzen + specificaties zo wel benoemen maar heb het document op de zaak liggen.

Navi + panoramadak is altijd een optie, zit er niet standaard op ! Over prijzen van navi, dak en 17" is nog niks bekend. Ik zou het ook wel willen weten want heb een demo besteld met panorama dak en navi in het donkergrijs. Heb mezelf maar eens verwend ;)

Mocht iemand iets willen weten mijn mailadres vliegt hier ergens rond ;)

Peterrrrr, ik denk dat wij samen eens een proefrit gaan maken in jouw nieuwe demo-Venga. Ik kom dan samen met Bigwade, GreyGriffin, Relena en Flatron7000 op de koffie........! Onze testdrive zetten wij dan weer online op dit forum:mrgreen:

Guest GreyGriffin

Goedemorgen Smart,

Daar heb je in de kleine uurtjes van de nacht toch een tamelijk flitsend plan uitgebroed... Alleen valt het me op dat Peterrrrr er kennelijk lichtelijk van van de leg is geraakt. Hij is ineens zo stil!

Groet van

GreyGriffin

Tja die Venga ik wil hem toch eens een keer in het echt zien Smart.

De extra's liegen er niet om. Trouwens jammer dat de inklapbare buitenspiegels niet standaard zitten op de Soul. Eens kijken op welke manier ik deze wagen zou willen aanpassen lijkt me net zo interessant als bij de Soul.

Groetjes,

Relena

Tja die Venga ik wil hem toch eens een keer in het echt zien Smart.

De extra's liegen er niet om. Trouwens jammer dat de inklapbare buitenspiegels niet standaard zitten op de Soul. Eens kijken op welke manier ik deze wagen zou willen aanpassen lijkt me net zo interessant als bij de Soul.

Groetjes,

Relena

Als het goed is, is tie binnenkort in het 'wild' te zien. Inderdaad, wat er allemaal in en aan de auto gehangen kan worden, is volgens mij ongekend in deze klasse. Eerst maar eens proefrijden en bekijken wat Kia kan leveren aan interessante opties/accessoires. Ik heb begrepen dat Kia meteen n