Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik heb toch nog een paar vragen over de Venga en met name het volgende:

1. Staat de software van het navigatiesysteem op een geheugenkaart, harde schijf of cd-rom/dvd? Kan het zijn dat je een cd-rom/dvd gebruikt tijdens de rit, waardoor je geen muziekcd/-cd-rom kunt afspelen?

2. Wordt er bij de levering van de Venga standaard een USB/iPod-kabel geleverd?

3. Ik wil 17 inch velgen monteren met de standaard bandenmaat 205/50/17. Welke ET-waarde past bij deze auto? M.a.w. hoe ver kan de velg maximaal uitsteken tot aan rand scherm. Ik heb iets gelezen over een ET-waarde van 51, maar kan het niet meer terugvinden.

1. De software kan je downloaden en via de usd aansluiting laden.

2.waarom wil je een usb kabel erbij hebben? je hebt toch een mooie klene stick?

3.??

• Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

1. Helaas zijn er nog steeds merken die werken met cd-rom/dvd waarop de kaarten staan vermeld.

Da's wel heeeeeeeeel retro hoor.......

Geplaatst

Alex,

heb je het nou hier over ?

"2.waarom wil je een usb kabel erbij hebben? je hebt toch een mooie klene stick?"

of hier over?

"Hahahaha, ja ik heb ondertussen een slag in mijn ogen van al die euhhhh......auto's......! Ik heb mijn zoon van elf bijna moeten blinddoeken."

idd maar weer on topic voor de zekerheid..

Geplaatst

Ben je d'r even niet, wordt je gelijk over de tong gehaald.

Geplaatst
1. De software kan je downloaden en via de usd aansluiting laden.

2.waarom wil je een usb kabel erbij hebben? je hebt toch een mooie klene stick?

3.??

1. Het gaat er niet om of de software te downloaden valt, maar hoe de kaartinformatie gelezen wordt. Vanaf harde schijf of geheugenkaart.

Wat jij bedoelt is om de updates te installeren en dat gaat inderdaad via usb. Dat had je wel goed.

2. Ik ben net als alle andere Nederlanders, wat erbij hoort moet erbij. En ja, ik heb ook een iPod en wil hem af en toe ook kunnen gebruiken (krijgen we dat weer......;)).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...