Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb als demo dat donker grijze besteld, weet even niet hoe die kleur heet !

Heb er trouwens 9 besteld dus degene die komen proefrijden kunnen meteen kopen, en nee, ik was niet van de leg, ondanks de intocht van Sinterklaas was het weer eens stervens druk vandaag. Heb 2 bepaalde iemanden ( ;) ) nog wat info gestuurd.

Ik heb donderdag 26-11 introductie, maak daar ff wat fotokes tijdens die dag ! (ook als wij hem binnen hebben uiteraard!)

• Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Ruud,

Welkom op dit forum. Altijd leuk om een mede-automaatliefhebber tegen te komen. Ik rijd al meer dan 30 jaar zonder te hoeven 'roeren' in schakelmechanismes en het bevalt me nog steeds uitstekend. Is je sitenaam kommaarbinnen mogelijk ge

Geplaatst

Bedankt voor je welkom,

Jaren geleden had ik een email adres nodig en op dat moment werd er op de deur geklopt en riep: kommaarbinnen. Zodoende is dat ook mijn email adres geworden en sitenaam.

Ik zelf rij ook al zo'n 30 jaar automaat. Ik moet wel zeggen dat dit uit nood is geboren ivm met een handicap. In mijn rijbewijs staat namelijk dat ik een automatisch ontkoppeling nodig hebt. Schakelen mag ik dus wel, alleen doe ik dat niet want automaat rijden is relax. Vooral in de stad en file. Het enige nadeel vind ik dat je altijd meer kwijt bent bij aanschaf en heel moeilijk proef ritten kan maken omdat ze meestal een demo in handgeschakeld hebben. Hopelijk zal het met de Venga geen probleem zijn.

Groet,

Ruud

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Ruud,

Bij mij ontstond de noodzaak voor een automaat dertig jaar geleden vrij plotseling na een operatie, ik had daarvoor tien jaar 'gewoon' geschakeld. Na een paar jaar in een auto met een automatische bak was mijn lijf weer hersteld, maar was ik intussen 'verslaafd' geraakt aan de gemak-bak. En dat is nooit meer over gegaan.

Heb in mijn familie- en vriendenkring al diverse lieden aan de automaat gekregen door er enthousiast over te vertellen. Wat de hogere kosten en het proefrijden betreft heb je gelijk. Kia had tot voor kort een centraal punt in Utrecht ('Experience') waar je alle modellen met automaat kon testen, maar dat is helaas gesloten omdat de kosten te hoog bleken.

Nu hangt het af van het organisatie-talent van je plaatselijke dealer of men een automaat kan regelen. Als er iemand van de dealer meegaat, mag er in mijn autootje best een uurtje iemand een proefritje maken, vind ik persoonlijk geen punt.

Ben benieuwd wat je van de Venga gaat vinden. Hou ons op de hoogte!

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst
Ik heb als demo dat donker grijze besteld, weet even niet hoe die kleur heet !

Heb er trouwens 9 besteld dus degene die komen proefrijden kunnen meteen kopen

Ik heb donderdag 26-11 introductie, maak daar ff wat fotokes tijdens die dag ! (ook als wij hem binnen hebben uiteraard!)

hallo Peterrrrr

Dit zou super zijn (de foto's), ik denk dat ik ook op een van de eerste dagen ga kijken.

heb je misschien enig idee welke kleuren er komen?

Persoonlijk vind ik de blauwe kleur op de Kia site erg mooi.

Maar aan de andere kant ben ik wel een beetje bang dat dit een mode kleur is.

Is deze blauwe kleur in het echt net zo vel als op de site?

Als je de 900 euro korting wilt hebben, moet je dan alleen in 2009 besteld hebben,of moet je het dan ook in 2009 afgeleverd hebben?

Dit ivm de opties die je mogelijk extra wilt hebben.

ik denk b.v. aan een comfort pakket, of is de levertijd van de Venga geen 3 maanden?

Ik belde hier een tijdje geleden een dealer in haarlem, en die had er 13 besteld.

Kia verwacht wel heel veel van de Venga volgens mij.

Geplaatst

Je kunt de verhoging van € 900,00 per 1 januari 2010 alleen ontlopen, als je de Venga voor 31/12/2009 op kenteken hebt staan.

Geplaatst
Maar hoe zit dit dan als je extra optie wilt hebben.

Of staat het Kia terrein al vol met Venga's?

De normale levertijd is toch 3 maanden?

Daar ben ik ook benieuwd naar.

Geplaatst
Maar hoe zit dit dan als je extra optie wilt hebben.

Of staat het Kia terrein al vol met Venga's?

De normale levertijd is toch 3 maanden?

Wie zegt dat de levertijd op de nieuwe Venga 3 maanden is? Dat kan nu nog niet bekend zijn. Dat is nl. helemaal afhankelijk van de belangstelling in Europa. Natuurlijk hebben de importeur en de dealers genoeg Venga's in verschillende uitvoeringen en kleuren met de nodige optiepakketten besteld. Vaak hoor je ook dat er naderhand door de importeur nog opties/accessoires kunnen worden ge

Geplaatst

@Bigwade

Waar bemoei jij je nou tegenaan? Ik maak zelf wel uit of ik een proefrit ga maken. Trouwens, ik heb begrepen dat er een hele filmploeg meegaat die niet ge

Geplaatst
Weet je al welke uitvoering je wilt hebben?

grappig dit forum, je gaat toch elke dag even kijken.

Maar waar blijven jullie nu met nieuwe foto's?:-D

Het staat al weer een paar posten droog.

Doe maar een paar foto's van een Venga 1.4 X-tra met comfort pakket.

Ik heb trouwens gezien dat de Venga met een Co2 uitstoot van 136 energielabel B heeft.

Terwijl een C

Geplaatst
Weet je al welke uitvoering je wilt hebben?

grappig dit forum, je gaat toch elke dag even kijken.

Maar waar blijven jullie nu met nieuwe foto's?:-D

het staat al weer een paar pasten droog.

Doe maar een paar foto's van een Venga 1.4 X-tra met comfort pakket.

Ik heb trouwens gezien dat de Venga met een Co2 uitstoot van 136 energielabel B heeft.

Terwijl een C

Geplaatst

Dank je wel voor deze foto's

ik zie dat het inclusief airco is, de wind waait er zo doorheen.

Even zondergekheid, op de derde foto zie ik wel een mooie stoelbekleding, ik ben benieuwd welke versie dit is.

ik denk niet de duurste uitvoering, want die heeft die zebra strepen

Geplaatst
Dank je wel voor deze foto's

ik zie dat het inclusief airco is, de wind waait er zo doorheen.

Even zondergekheid, op de derde foto zie ik wel een mooie stoelbekleding, ik ben benieuwd welke versie dit is.

ik denk niet de duurste uitvoering, want die heeft die zebra strepen

Het is inderdaad niet de X-ecutive uitvoering. Die heeft standaard halflederen bekleding met die zebrastrepen.

Geplaatst
En nou maar hopen dat peter(5) een X-ecutive 1.6 heeft staan straks :-)

ipv 9 grijze 1.4's

Ik denk dat hij inderdaad 9x een 1.4 zal hebben besteld, maar dat was ook 3 maanden geleden. Toen kende hij onze voorkeuren ook nog niet.....:-P

Geplaatst
Moet ik Houten bellen?

Nou, dat weet ik niet. Ik wil even de reactie van Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr afwachten. Waarom Houten en niet Utrecht?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...