Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dus met die kleur kom ik goed weg.......:sweatdrop: gelukkig!!

Peterrrrrrrrrrrrrrr, weet jij toevallig of Kia ook 'acte de presence' zal geven op de Essen Motorshow:?:

• Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst (aangepast)
Leuk h
aangepast door Smart
Geplaatst
Ben net even bij de dealer geweest. Er staat nog geen Venga!

Jantje ongeduld..........:wink:

Dat klopt, de dealers maken vandaag pas (auto)kennis met de Venga in NL, heb ik begrepen.

Geplaatst
Gisteren folder in de bus met daarop de grote tekst: VANAF VANDAAG BIJ DE DEALER

Klopt dus weer niet dan die info.

Dave

Jawel hoor..

Bij de dealer op locatie :-)

Geplaatst
Gisteren folder in de bus met daarop de grote tekst: VANAF VANDAAG BIJ DE DEALER

Klopt dus weer niet dan die info.

Dave

Staat er nog iets bijzonders over de Venga in?

ik bedoel wat betreft kortingen e.d?

Staan er foto's van de verschillende interieurs in?

Geplaatst

Hallo,

Ik denk er over om onze Almera Tino 1.8 Tekna uit 2004 weg te doen en een Kia Venga 1.4 of 1.6 benzine te kopen.

Vandaag heb ik bij de dealer in Eindhoven even naar de Venga gekeken en was best verrast. De getoonde auto was echter wel erg donker van binnen.

Ik kan met mijn lengte van 1 m 88 zowel voorin als achterin goed zitten, zelfs met de achterbank zover mogelijk naar voren. De vlakke laadvloer achterin en de vorm van de ladruimte zijn een pr

Geplaatst

Geef mij maar Indigo Blue uit het huidige kleurenpalet.

Zodra er een bordeaux-rode versie komt wil ik die!

De bovenkant van ons huis heeft ook die kleur!

Geplaatst

Indigo Bleu is op de website een mooie kleur, maar in het echt vind ik deze kleur een blauw - paarse kleur.

het lijkt niet op de kleur van de website.

Dit vind ik ook van de kleur Bite Bleu, in het echt vind ik het iets donkerder

Geplaatst

Hallo,

Ik heb vandaag proef gereden met de Venga 1.4. Mijn persoonlijke bevindingen zijn.

Voordelen: Lekker hoge instap, mooi model en toch behoorlijk luxe uitgerust voor het model X-Tra dat ik heb gereden.

Nadeel: De motorkap is niet te zien. En ik vind dat je aan de linker en rechterzijkant achter een behoorlijke dode hoek heb die je verplichten om met je binnen en buitenspiegels te navigeren bij het achteruit rijden. Door de hogere positie van de auto is hij ook windgevoeliger.

Geplaatst

Hahahaha, ja ik heb ondertussen een slag in mijn ogen van al die euhhhh......auto's......!;) Ik heb mijn zoon van elf bijna moeten blinddoeken.

Maar tussen al dat 'geweld' toch een paar mooie velgen gevonden die niet zouden misstaan op de Venga. Bijvoorbeeld onderstaande velg,

Geplaatst

prachtige foto,s nu hij eindelijk tot leven is gebracht,ik heb heel wat test werk gedaan voor de venga en de ceed.maar ik kan verklappen er komt nog meerrrr.

Geplaatst
prachtige foto,s nu hij eindelijk tot leven is gebracht,ik heb heel wat test werk gedaan voor de venga en de ceed.maar ik kan verklappen er komt nog meerrrr.

Verklap eens wat meer.....

Geplaatst

ik heb wat gezien met een bultje op de motorkap en ze waren aan het piele aan de onderkant aan de achterzijde,maar ik werk niet op die afdeling maar zal is gaan vragen

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb toch nog een paar vragen over de Venga en met name het volgende:

1. Staat de software van het navigatiesysteem op een geheugenkaart, harde schijf of cd-rom/dvd? Kan het zijn dat je een cd-rom/dvd gebruikt tijdens de rit, waardoor je geen muziekcd/-cd-rom kunt afspelen?

2. Wordt er bij de levering van de Venga standaard een USB/iPod-kabel geleverd?

3. Ik wil 17 inch velgen monteren met de standaard bandenmaat 205/50/17. Welke ET-waarde past bij deze auto? M.a.w. hoe ver kan de velg maximaal uitsteken tot aan rand scherm. Ik heb iets gelezen over een ET-waarde van 51, maar kan het niet meer terugvinden.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Smart,

Zag zojuist pas de fraaie velg die je in Essen hebt vastgelegd. Had het op mijn manier de afgelopen etmalen erg druk, dus weinig tijd voor de Kia-club. Maaruuuh, die velg dus. Erg mooi, goeie smaak, zal vast heel goed uitkomen bij de Venga. En het is een model dat je onder practisch alle lakkleuren kunt toepassen. Mijn mini-autootje staat inmiddels op vier MAK's en het is toch meteen een heel ander gezicht! Vroeger liep ik nooit zo erg warm voor lichtmetalo's, maar daar is dus enige verandering in gekomen...

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst
Ik heb toch nog een paar vragen over de Venga en met name het volgende:

1. Staat de software van het navigatiesysteem op een geheugenkaart, harde schijf of cd-rom/dvd? Kan het zijn dat je een cd-rom/dvd gebruikt tijdens de rit, waardoor je geen muziekcd/-cd-rom kunt afspelen?

2. Wordt er bij de levering van de Venga standaard een USB/iPod-kabel geleverd?

3. Ik wil 17 inch velgen monteren met de standaard bandenmaat 205/50/17. Welke ET-waarde past bij deze auto? M.a.w. hoe ver kan de velg maximaal uitsteken tot aan rand scherm. Ik heb iets gelezen over een ET-waarde van 51, maar kan het niet meer terugvinden.

1) lijkt me erg onhandig, dus dat zal wel niet.

2) die hebben we al eerder langs zien komen, vraag het de dealer :-)

Beter nog, doe blond en ga er vanuit dat zo'n typisch Kia snoertje met een fully loaded Venga standaard meegeleverd wordt en meld dat bij aankoop..

3) geen idee..maar ook hier heeft de dealer vast de specs van.

grtz!

Geplaatst
1) lijkt me erg onhandig, dus dat zal wel niet.

2) die hebben we al eerder langs zien komen, vraag het de dealer :-)

Beter nog, doe blond en ga er vanuit dat zo'n typisch Kia snoertje met een fully loaded Venga standaard meegeleverd wordt en meld dat bij aankoop..

3) geen idee..maar ook hier heeft de dealer vast de specs van.

grtz!

Die kerel heeft ook overal antwoord op h

Geplaatst
Hallo Smart,

Zag zojuist pas de fraaie velg die je in Essen hebt vastgelegd. Had het op mijn manier de afgelopen etmalen erg druk, dus weinig tijd voor de Kia-club. Maaruuuh, die velg dus. Erg mooi, goeie smaak, zal vast heel goed uitkomen bij de Venga. En het is een model dat je onder practisch alle lakkleuren kunt toepassen. Mijn mini-autootje staat inmiddels op vier MAK's en het is toch meteen een heel ander gezicht! Vroeger liep ik nooit zo erg warm voor lichtmetalo's, maar daar is dus enige verandering in gekomen...

Groet van

GreyGriffin

Bedankt GG. Ja, velgen kunnen een auto maken of breken. Hoezo mini-autootje (dubbel klein)? Dat valt toch nog wel mee? Vandaag de Pico van mijn vrouw mee gehad maar ik zit prima en ruim hoor, no problem! Of ben je 2 meter lang?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...