Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo mede forum vrienden,

ik ben er een tijdje niet meer geweest omdat ik 2en halve week in coma heb gelegen. Ben een maand geleden in Duitsland meerdere malen over de kop gegaan samen met een vriend in zijn auto. Hij had een bijna nieuwe Mercedes die nu geheel totaloss is. Toch ben ik heel blij dat het gebeurt is in deze auto en niet in mijn rio.

Ik zal weer wat aktiefer worden op het forum.

Hopelijk nanaf volgende week weer wat meer.

Gr. Ronald

Posted

Welcome again.....

jeetje wat een verhaal.

Sterkte met opknappen joh !!

Alles doet het nog ?

grtz

Frank

Posted

Hallo Ronald,

Nou, nou, dat is effe een heftig verhaal! Je hebt blijkbaar een engeltje op je schouder gehad. Heel veel sterkte met het herstel, ook geestelijk.

Hoe zijn de herstelprognoses lichamelijk?

Posted

Heftig hoor! Sterkte met herstellen! En rustig aan, het forum loopt niet weg ;)

Posted
Hallo mede forum vrienden,

ik ben er een tijdje niet meer geweest omdat ik 2en halve week in coma heb gelegen. Ben een maand geleden in Duitsland meerdere malen over de kop gegaan samen met een vriend in zijn auto. Hij had een bijna nieuwe Mercedes die nu geheel totaloss is. Toch ben ik heel blij dat het gebeurt is in deze auto en niet in mijn rio.

Ik zal weer wat aktiefer worden op het forum.

Hopelijk nanaf volgende week weer wat meer.

Gr. Ronald

Ik weet wat het is als je er even niet meer bent geweest.

Neem de tijd en laat het goed tot je doordringen dat je er nog bent.

Wij zijn in elk geval blij met jouw.............levensteken.

Neem je tijd met het verkennen en herkennen van de normale dingen.

En doe ook even rustig aan met werken om je lichaam de tijd te geven te herstellen.

Groetjes,

Relena en partner

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Ronald,

Na zo'n ingrijpende ervaring wil je alles het liefst zo snel mogelijk weer normaliseren. Ik hoop dat je de rust kunt opbrengen om jezelf daar wat tijd bij te gunnen. In ieder geval van harte welkom terug op het forum!

Groet van

GreyGriffin

Posted

Hoi Ronald,

Ik had je al gemist.. En nu weten we de reden. Hopelijk is alles nog opperationeel en functioneert alles naar behoren en vooral naar tevredenheid. Doe lekker rustig aan en geniet van het feit dat je er nog bent..

BTW, hoe is het met je vriend? Hopelijk is het met hem ook goed of moeten we met het ergste rekening houden?

Posted

Hallo Ronald.

Nogal een heftig verhaal, ik hoop dat je weer helemaal hersteld.

En geen blijvende gevolgen hier aan overhoudt.

En je vriend hoe gaat het hier mee?

Ik heb Mercedes nooit zo'n fijne auto gevonden om te rijden (achterwielaandrijving).

Gelukkig heb je je Kia nog!

Beterschap en sterkte gewenst.:-P

Groeten Jan.

Posted

Jezus Ronald! Is dat even schrikken!

Blij dat je er nu in elk geval weer bent. Blij dat je er sowieso nog bent!

Doe het rustig aan en neem de tijd voor dingen. Nu wil het wellicht nog niet zo lukken zoals je gewend was met de dagelijkse dingen, maar hopelijk komt dat wel weer.

Het is beslist niet niks wat er gebeurt is!

Blij dat jouw Rio in elk geval nog in orde is!

Groetjes, sterkte en beterschap,

Peter

Posted

Iedereen bedank voor die warme onthaal.

Mijn vriend is er redelijk van af gekomen met gekneusde ribben en 2 gebroken. Zijn schouder is beurs en zijn been gebroken.

Zelf had ik ook gebroken ribben en ingeklapte long die ook nog eens ging ontsteken. Door dit ben ik slapend gehouden. Mijn arm is op 2 plaatsen gebroken en een zeer zware hersenschudding.

Nu ook gehoord wat er precies is bebeurt.

We reden met een flinke snelheid ( geschat op 180 km door getuigen ) op de autobaan. Daar reed een bedrijf auto met aanhanger geladen met steiger delen. Vlak voor dat wij hem passeerde is er een steiger voet/poot van de aanhanger gevallen en die kwam precies tegen de voorband die toen klapte waardoor we over de kop zijn gegaan.

Getuigen zeiden dat we minimaal 12 keer over de kop zijn gegaan. Waarbij elke keren over de kop zonder de grond te raken.

Ik dank God op mijn blote knie

Posted

Wat een geluk dat beschermengeltjes ook zo snel kunnen vliegen...

Welkom terug. Wat een verhaal.

Heb een keer 5 meter voor mijn motorkap zo een auto over de kop zien slaan, dat is geen pretje. Zowel om er in te zitten, maar ook niet om het te zien gebeuren.

Als je zoiets ziet/meemaakt krijg je echt een ander inzicht in het autorijden. Er zit zo'n grote hoeveelheid kracht in een bewegende auto, doodeng!!! Sindsdien hou ik altijd ruim afstand, rij ik niet meer zo gejaagd (je schiet er toch haast niks mee op) en geef ik vaker voorrang. Ja, het heeft wel impact, zo'n ongeval.

Sterkte met je herstel.

Richard

Posted

hey ronald,

wat een verhaal. gelukkig komt het goed met jouw en je kameraad. heel veel sterkte met het herstel.

heb je nog foto's gezien van de auto?? kan erg ingrijpend zijn. zo heeft een oom van mijn foto's gezien van zijn auto die tot op de grond was afgebrand waar hij net op tijd uit is gekomen. dan sta je echt even stil.

nogmaals sterkte met herstellen.

rick

• 3 weeks later...
Posted

Potverdikke, lees dit verhaal nu pas! Had dit topic helemaal gemist blijkbaar. Jullie hebben blijkbaar veel geluk gehad......

Posted

hallo allemaal even een update,

vandaag gips van mijn arm afgehaald en mag hem weer gaan gebruiken als normaal.

de ribben zijn ook weer redelijk tot goed hersteld en de long heeft nog wat tijd nodig.

nog steeds fisio maar daar is over te komen.

heb van mijn baas vrij gekregen tot het nieuwe jaar daarna ga ik weer rustig aan de slag.

mijn vriend is weer voledig hersteld en heeft weer een nieuwe mercedes aangeschaft. maar voorlopig ga ik even niet meer naar duitsland :D.

gr ronald

Guest GreyGriffin
Posted

Hoi Ronald,

Ben blij dat je langzaam weer een beetje op orde begint te raken. Maak wat moois van de feestdagen en laat het werk in 2010 vooral in gepaste rust op je afkomen. En dat je de Duitse snelwegen even denkt te gaan mijden lijkt me een voortreffelijk voornemen voor het nieuwe jaar!

Groet van

GreyGriffin

Posted

Ronald

Wat een ongeloofelijk verhaal is dit.

Voor jou zal het nieuwe jaar op een hele andere manier beginnen als alle andere jaren.

Heel veel sterkte met het herstel.

Posted

Hallo Ronald,

Prettig te lezen dat het weer wat beter met je gaat, ook met je vriend.

De komende periode maar gebruiken voor herstel. De rest komt later wel.

Een gelukkig maar vooral gezond 2010 toegewenst!

welkomthuis.gif

• 4 weeks later...
Posted

sinds vandaag weer volledig aan het werk.

alles is zeer goed aan het herstellen. bijna alle verzekerings techniese perikelen zijn afgehandeld.

de eigenaar van de aanhanger werd aansprakkelijk gestelt doot nalatensschap. hierdoor kunnen we nu weer op zoek gaan naar een 2de auto. ze hebben een riant schadeloos bedrag naar ons overgemaakt buiten de kosten van ziekenhuis en dergelijke om.

ik heb ook een plaatje ontvangen van de auto na de crash.

dat was wel even schrikken en dankbaar dat we er met z'n 2en goed eruit gekomen zijn.

groet ronald

post-1113-1297852947,74_thumb.jpg

Posted

Hoi Ronald,

Dat is even schrikken.

Dat je hier nog goed uitgekomen bent.

Zeker weten dat er een heleboel bescherm engeltjes aanwezig waren.

Gelukkig maar.

Je kan met je vriend teminste deze foto bekijken.

In ieder geval nog het beste met herstel

En de volgende keer niet zo hard meer he. :nono:

Posted

alles is zeer goed aan het herstellen. bijna alle verzekerings techniese perikelen zijn afgehandeld.

de eigenaar van de aanhanger werd aansprakkelijk gestelt doot nalatensschap. hierdoor kunnen we nu weer op zoek gaan naar een 2de auto. ze hebben een riant schadeloos bedrag naar ons overgemaakt buiten de kosten van ziekenhuis en dergelijke om.

dat was wel even schrikken en dankbaar dat we er met z'n 2en goed eruit gekomen zijn.

groet ronald

Dat plaatje laat je zeker schrikken.

Herej

Posted

groet ronald

Hier krijg je toch wel kippenvel van!!

Het allerrbelangrijkste is dat je weer goed hersteld en dat je nog leeft.

Volgens mij ga je toch wel heel anders tegen de dingen in het leven aankijken.

Heel veel sterkte!!

Posted

Hallo Ronald,

Goed te lezen dat het met je gezondheid beter gaat. Dat voor alles. Nog een geluk dat het een Mercedes was.

Veel plezier met het uitzoeken van een andere (nieuwe) auto. Wordt het weer een Kia of.....;)

Posted

groet ronald

aan de foto te zien heb jij ook wel de zwaarste klap gehad in die voertuig (aannemende dat jij voorin de passagiers stoel zat)

En wees inderdaad blij dat je tijdens het over de kop gaan niet met het dak de grond geraakt hebt, anders had de benz je leven ook niet meer gered.

Sterkte met de rest van het herstel!

Posted

Jeetje, dat ziet er heftig uit. Gelukkig ben je er nog, dat is zo te zien met heel veel geluk geweest. Ik woon kort bij Duitsland en ik rij ook wel eens met mijn Ceed voor de fun met 180 -190 over de autobahn, maar nu ik dit gezien heb ........

In ieder geval succes met het verdere herstel.