Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

1e meters in de VENGA !

Aanbevolen Berichten

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Hallo Smart.

Graag bij Kia houden,laten we er snel overheen stappen.

Het hele Opel verhaal begint een beetje vervelend te worden

Het is ook niet mijn intentie om lang stil te blijven staan bij het voorval. Ok

Geplaatst (aangepast)

Hello TB,

Below is the Venga with de colour champagne silver and indigo blue.

KiaA1.jpg

KiaA5.jpg

KiaA10.jpg

KIA_Venga_1_4.jpg

phpThumb_generated_3thumbnailjpg.jpg

It's very dark blue and not in broad daylight, so it's difficult to see the right colour on the car.

aangepast door Smart
Geplaatst (aangepast)

Kia Venga: Der kleine Raumriese

Mini-Van mit Siebenjahres-Garantie zu Preisen ab 13 990 Euro

Von Peter Eck

show_bild.php?id=769602

Mit dem Venga steigt Kia ab Januar in das Segment der Mini-Vans ein und will dort Fahrzeugen wie dem Opel Meriva oder dem Renault Modus Konkurrenz machen. Den kleinen, aber ger

aangepast door Venga-Boys
foto link aangepast + nog wat commentaar
Geplaatst (aangepast)

Goedenmiddag allemaal,

Na lang praten praten praten hebben we de knoop door gehakt.

Wij hebben vanmorgen de Kia Venga gekocht!

Het betreft een Venga X-ecutive 1.4 CVVT.

Wel had ik even met de verkoper een kleine discusie gehad over de kleur van de auto die er stond.

Er stond een zilvere Venga in de showroom en ik beweerde dat het de Champagne Silver kleur is en hij zegt dat het de Continental Silver is en dat stond ook op de prijskaartje bij de auto maar ik bleef er bij dat het niet zo was.

Hij ging toch even naar zijn baas en keek het even na en hij kwam terug met de baas en zei dus dat ik helemaal gelijk gehad!

Maar goed, met de baas er bij zijn we verder gaan praten en dus zijn wij goed met elkaar overeen gekomen.

Er komt verder NIETS als extra's op. Alleen de trekhaak met de tijd maar dat kom later wel

De auto staat in de showroom en word vanmiddag wegehaald en ergens anders neer gezet!

Was de laatse in die kleur bij hun op de zaak. ( ze hadden ook nog in de kleuren Bruin, zilver en dar nieuwe donker grijze staan in de luxe uitvoering.)

Meeste hadden ze de Xtra-comfort op voorraad.

afgesproken is dat ik hem 16 Januari 2010 krijgt omdat de verkoper de auto zelf wil overhandigen en dus met vakantie is in het nieuwe jaar en dus, dan krijg ik hem pas, maar dat vind ik helemaal niet erg.

post-2187-1297852891,29_thumb.jpg

post-2187-1297852891,92_thumb.jpg

post-2187-1297852892,35_thumb.jpg

aangepast door reen
Geplaatst

Hey Reen,

Welkom terug op aarde......!:shock:

Ik feliciteer je als eerste met je aankoop, omdat ik ook als eerste reageerde op de afgelopen discussie.

Ik ben toch benieuwd waardoor, waarom, jij zo bent omgeturnd?

Ik wens je in ieder geval vele veilige reiskilometers toe!

Geplaatst

Waarom toch de Kia?

Heeft niets met de inruil, ook al kreeg ik meer terug nu, maar wil eens wat anders en daarbij, het is en blijft een mooie auto.

Met de nieuwe Meriva heb k zo mijn twijfels over de deuren.

Maar de inruil prijs was nu iets beter dan eerst.

Geplaatst
Goedenmiddag allemaal,

Na lang praten praten praten hebben we de knoop door gehakt.

Wij hebben vanmorgen de Kia Venga gekocht!

Het betreft een Venga X-ecutive 1.4 CVVT.

.

Reen , welkom terug, al hoewel ik niet begrijp waardoor je nu hebt gekozen voor de Venga.

Of ga je deze straks inruilen voor de nieuwe Meriva

Snel weer OT

Nou gefeliciteerd.

Geplaatst
Reen , welkom terug, al hoewel ik niet begrijp waardoor je nu hebt gekozen voor de Venga.

Of ga je deze straks inruilen voor de nieuwe Meriva

Snel weer OT

Nou gefeliciteerd.

hahahahahaha, nee hoor, hoop weer drie volle jren er plezier mee te mogen rijden.

Ik heb twijfels over de "rare" deuren van de Opel MEriva en daarbij is hij ook ene stuk duurder straks ben ik bang van.

Mijn vader rijdt Kia en daarbij ken ik iemand die bij Kia werkt en dat heeft ook een beetje de doorslag geweest.

Ik heb Opel, na 14 jaar rijden, wel weer eens gezien!

Dus tijd voor wat anders.

We blijven graag in een MPV rijden dus de prijsklasse was er ook naar.

Dus hebben we vanmorgen dus de knoop met de echte hakbijl door gehakt.

Geplaatst

It's very dark blue and not in broad daylight, so it's difficult to see the right colour on the car.

I saw this color, in real it' a litte purple blue.

It is different as the picture above

Geplaatst
hahahahahaha, nee hoor, hoop weer drie volle jren er plezier mee te mogen rijden.

ik hoop voor je dat je met plezier gaat rijden.

Maar je hebt het afgelopen weekend flink op dit forum geschopt.

Dus antwoorden als "Dag Reen" waren toch wel duidelijk lijkt me.

Nou ja snel vergeten maar.

Nu weer OT

Geplaatst

Heb net de recensie van Gek op Wielen gekeken over de Venga, hij is er aardig positief over, maar zag wel dat die achter geen elektrische ramen heeft.. Dat vind ik best slordig van Kia. Maar ze moeten toch ergens op bezuinigen, maar toch is het slordig.

Geplaatst
ik hoop voor je dat je met plezier gaat rijden.

Maar je hebt het afgelopen weekend flink op dit forum geschopt.

Dus antwoorden als "Dag Reen" waren toch wel duidelijk lijkt me.

Nou ja snel vergeten maar.

Nu weer OT

Inderdaad snel vergeten ja!

Ne, het was echt een hele moeilijke beslissing maar ja, of de kia of weer de opel en wij wilde zo graag eens wat anders dus hebben we besloten voor de Kia.

Ben zo blij dat er weer een MPV is gekomen met zo'n mooie prijskaartje eraan!

Maar wij gaan dus aftellen.

Iedereen die ons wilt gaan bedanken, wil ik alvast bedanken voor de felicitatie!

Geplaatst
Heb net de recensie van Gek op Wielen gekeken over de Venga, hij is er aardig positief over, maar zag wel dat die achter geen elektrische ramen heeft.. Dat vind ik best slordig van Kia. Maar ze moeten toch ergens op bezuinigen, maar toch is het slordig.

Er zit wel een elektirsche ramen achter maar dan moet je voor de luxe gaan.

De prijs is er naar!

Ik had voor de comfort met pakket gegaan maar wilde dolgraag de l.velgen hebben en de elektrische ramen achter vanwege de kinderen.

Dus slordig is het niet.

Geplaatst
Ik heb een indigo blue staan !

@ Flatron: Fiat Punto ? Das toch

Geplaatst
Het "probleem" is dat ik bij Fiat een ontzettend grote korting krijg.

Het is niet belangrijk wat je terug krijgt, het is belangrijk wat je moet betalen.

Volgens mij zijn het 2 verschillende auto's

oa

1. Venga heeft een hogere zit
  2. Venga is vanaf de basis uitvoering goedkoper.
  3. Venga heeft een grotere kofferbak.
  4. uiterlijk van de Punto is een beetje doorsnee.
  5. 7 jaar garantie bij Kia

Maar als je geen hogere zit , een grotere kofferbak en meer beenruimte wilt hebben is de Punto natuurlijk een leuke auto, ik ben geen Fiat fan(sorry)

Maar geld is erg belangrijk, dus als je totaal bij Fiat veel minder moet betalen tja......

Voor mij zou de Punto te klein zijn.

Geplaatst

@ Reen: Heb het gelezen ja (rare draai, was het opel forum niet gezellig ? ;) )

Indigo blue is tegen het paarse aan, vind het zelf niet zo mooi !

@ Flatron: Is het een vorig type punto ? In Nederland heb je nu de Punto Evo welke de Grande punto vervangt !

Geplaatst
@ Reen: Heb het gelezen ja (rare draai, was het opel forum niet gezellig ? )

Indigo blue is tegen het paarse aan, vind het zelf niet zo mooi !

@ Flatron: Is het een vorig type punto ? In Nederland heb je nu de Punto Evo welke de Grande punto vervangt !

hahahaha, kon het niet vinden, wel de kia;-)

Geplaatst

We hebben de knoop ook doorgehakt. Er is weer een KIA rijder bij.

Waren op zoek naar een kleinere middden klasser die toch een hogere zit heeft. Ik met mijn 1.95 was natuurlijk het probleem. Heb in diverse auto's gezeten maar de Kia Venga was perfect voor mijn lengte. We hebben een zwarte besteld 1.6 X-ecutive. Nu is het alleen afwachten wanneer hij binnen komt.

Onze huidige auto had een 1.8 motor dus ik wilde perse niet voor een 1.4 gaan omdat dan het verschil toch te groot was.

Zonet nog even naar "Gek op wielen" gekeken maar die had over het rijden niet veel te melden, wel over de binnenruimte.

De proefrit was zeer aangenaam ook al was dat maar een 1.4 motor. Hij rijdt super lekker, koppelen,schakelen gaat zeer soepel. We waren direct onder de indruk.

:P:p:p:p:p:p

Geplaatst
Ok jij, Roger68, gefeliciteerd met de aankoop.

Dank je, hopelijk hebben we er veel plezier aan.

Ik blijf het wel gek vinden van die 800 Euro. Toch niet helemaal correct van Kia. Als je nu op www.nieuweautoprijzen.nl kijkt en de Venga opzoekt zou de nieuwprijs op 01-01-2010 uitkomen op 19.942 Euro. Kenteken 2009 op 19.795. Waar die 800 Euro dan op gebaseerd is weet ik niet. Ik ga op 1 Januari wel eens kijken wat de nieuwprijs wordt misschien valt er nog te onderhandelen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...