riodriver Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 haha de gebruikte materialen zijn het zelfde alleen iets dikker en anders van patroon
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 haha de gebruikte materialen zijn het zelfde alleen iets dikker en anders van patroon Hoezo, heb jij er dan ook verstand van?
Gast GreyGriffin Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 (aangepast) Hallo Smart, Heb nog een beetje zitten vlooien naar lichtmetalen velgen voor de Picanto. Er is helaas niet zo veel in 14" dat mij kan bekoren. Was alleen wel enthousiast over de MAK Audace Mirror, maar voor een setje van vier (5,5 x 14) vraagt de Profile-vestiging bij mij in de buurt inclusief monteren en balanceren het riante bedrag van 489 euro. Ik winkel nog een beetje verder... GreyGriffin 1 December, 2009 aangepast door GreyGriffin
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Hallo Smart,Heb nog een beetje zitten vlooien naar lichtmetalen velgen voor de Picanto. Er is helaas niet zo veel in 14" dat mij kan bekoren. Was alleen wel enthousiast over de MAK Audace Mirror, maar voor een setje van vier (5,5 x 14) vraagt de Profile-vestiging bij mij in de buurt inclusief monteren en balanceren het riante bedrag van 489 euro. Ik winkel nog een beetje verder... GreyGriffin Nou, ik heb veel lichtmetaal op mijn auto's gehad, maar zo goedkoop nog nooit kunnen kopen hoor! Ik vind dat niet teveel eigenlijk, zeker niet voor MAK velgen. Is een goed en degelijk merk die garant staat voor zijn produkten. Ik vind het model en de kleur heel mooi gekozen overigens. Ik zie dat je een goede smaak hebt!
Gast GreyGriffin Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Ja, ze zijn best mooi. Maar de prijs... Je moet bedenken dat het hier natuurlijk gaat om vier kleuter-velgjes. Trouwens, ik raak wel heel erg off-topic en zal er dus maar even over ophouden. Voorlopig rijdt tante Pica ook nog wel goedgehumeurd op stalen velgjes door. GreyGriffin
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Net telefonisch contact gehad met Peterrrrr. Er worden dit jaar geen Venga's met een 1.6 motor meer geleverd vanuit Korea. Er waren
Gast GreyGriffin Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Ach jee, ben je nu een beetje bedroefd? GreyGriffin
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Ach jee, ben je nu een beetje bedroefd?GreyGriffin Ach man, ik zit te janken achter mijn bureau. Er komt niets meer uit mijn handen. Voorlopig maar even geen Kia meer..........
Johann Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Ik dacht dat de Venga's in Slowakije gebouwd worden.
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Ik dacht dat de Venga's in Slowakije gebouwd worden. De Venga's worden gebouwd in de Hyundai fabriek in Nosovice, Tsjechi
Johann Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Dat is ook een stuk dichterbij dan Korea.
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Dat is ook een stuk dichterbij dan Korea. Oh, zo bedoel je het. Ik heb inderdaad Korea gezegd, maar meer in overdrachtelijke zin bedoeld. Maar je hebt gelijk, veeeeell dichter bij huis!
bigwade Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Hallo Smart,Heb nog een beetje zitten vlooien naar lichtmetalen velgen voor de Picanto. Er is helaas niet zo veel in 14" dat mij kan bekoren. Was alleen wel enthousiast over de MAK Audace Mirror, maar voor een setje van vier (5,5 x 14) vraagt de Profile-vestiging bij mij in de buurt inclusief monteren en balanceren het riante bedrag van 489 euro. Ik winkel nog een beetje verder... GreyGriffin Doen !, Prachtig ! Smaakvol en Toch Leuk Mooi Kerst cadeau ! Je kunt ze natuurlijk na de winter laten monteren......
bigwade Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Net telefonisch contact gehad met Peterrrrr. Er worden dit jaar geen Venga's met een 1.6 motor meer geleverd vanuit Korea. Er waren
Johann Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Oh, zo bedoel je het. Ik heb inderdaad Korea gezegd, maar meer in overdrachtelijke zin bedoeld. Maar je hebt gelijk, veeeeell dichter bij huis! In feite is het dus een Huyndai met een Kia sticker. Overigens heb ik een afspraak met m'n dealer om volgende week in een 1.6 te gaan proefrijden, nu maar afwachten of hij die dan ook werkelijk beschikbaar heeft.
bigwade Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 In feite is het dus een Huyndai met een Kia sticker. Dat is een beetje vloeken in de kerk hoor....... Kan hier heeeeeeeeeelemaal verkeerd vallen Beide merken hebben iets andere doelgroepen (joendaai, de grijze pollewop bijv.) en meeste Kia's zitten wat beter in elkaar en rijden wat strakker..
Johann Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Dat is een beetje vloeken in de kerk hoor.......Kan hier heeeeeeeeeelemaal verkeerd vallen Beide merken hebben iets andere doelgroepen (joendaai, de grijze pollewop bijv.) en meeste Kia's zitten wat beter in elkaar en rijden wat strakker.. O, dat wist ik niet, maar dat zal dan wat worden, voor die Kia fans als zij naar de tabel voor de bandenspanning willen kijken bij hun Venga. Vlak daarbij zit een sticker waarop in grote letters Hyundai staat.
Gast Jantje Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 O, dat wist ik niet, maar dat zal dan wat worden, voor die Kia fans als zij naar de tabel voor de bandenspanning willen kijken bij hun Venga. Vlak daarbij zit een sticker waarop in grote letters Hyundai staat. die sticker gaat er dan ook heel snel uit Dat is overigens hetzelfde als je in een opel vivaro rijdt en op alle ramen om je heen staat renault.
riodriver Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 he smart ik dacht dat ik het uit gelegd had ,dat ik iets meer weet over het kunststof
Flatron7000 Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Zijn de Kia Venga's nu standaard "ecodynamic"
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 he smart ik dacht dat ik het uit gelegd had ,dat ik iets meer weet over het kunststof Wist ik, maakte ook een grapje met een knipoogje! @Bigwade Ik zal proberen het positief te benaderen. Maar zoals jij het altijd kan brengen, lukt mij nog niet. Eerst de boel opnaaien en daarna met strelende woorden iemand weer tot bedaren brengen. Het is een gave!
bigwade Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Wist ik, maakte ook een grapje met een knipoogje! @Bigwade Ik zal proberen het positief te benaderen. Maar zoals jij het altijd kan brengen, lukt mij nog niet. Eerst de boel opnaaien en daarna met strelende woorden iemand weer tot bedaren brengen. Het is een gave! ach, da's de positieveforummemberzorgplicht, toch ?
Gast reen Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 O, dat wist ik niet, maar dat zal dan wat worden, voor die Kia fans als zij naar de tabel voor de bandenspanning willen kijken bij hun Venga. Vlak daarbij zit een sticker waarop in grote letters Hyundai staat. Overal op de auto waar ik in reed, zaten stickers van de Hyundai. Maar goed, kia en Hyundai is 1 pot nat en nog iets, de auto waar ik mee reed, was NIET uitegerust met ISG. Hee erg vreemd.
Flatron7000 Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 De auto waar ik mee reed, was NIET uitegerust met ISG. Hee erg vreemd. Iemand anders met een ISG gereden? Prijzen over ISG? Zijn ze die ff vergeten produceren?
Venga1 Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Hoi Reen Verklaar je eens nader? Heb jij in een Kia Venga gereden waar geen ISG op zat? Was het nog niet afgebouwd dan Of bedoel je te zeggen dat ISG niet werkte? Wij moesten zo nodig als eerste naar de dealer rennen en ISG werkt pas als er een aantal voorwaarden goed staan warme motor buiten temperatuur ACCU spanning, de dealer gaf mij al direct aan dat ISG niet zou werken ivm de accu spanning, de accu moest eerst nog op spanning komen
Aanbevolen Berichten