Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

1e meters in de VENGA !

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dank je, hopelijk hebben we er veel plezier aan.

Ik blijf het wel gek vinden van die 800 Euro. Toch niet helemaal correct van Kia. Als je nu op www.nieuweautoprijzen.nl kijkt en de Venga opzoekt zou de nieuwprijs op 01-01-2010 uitkomen op 19.942 Euro. Kenteken 2009 op 19.795. Waar die 800 Euro dan op gebaseerd is weet ik niet. Ik ga op 1 Januari wel eens kijken wat de nieuwprijs wordt misschien valt er nog te onderhandelen.

Het zijn verwachte nieuw prijzen maar inderdaad wel erg vreemd.

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Ja dat is waar, maar ik krijg zo een mooie korting dat het te gek is om een Venga te kopen.

Hahahahaha, hij zit gewoon iedereen te stangen!:mrgreen:

BTW, we moeten deze topic maar snel sluiten. Het gehalte Opel en Fiat wordt mij nu toch echt teveel........voordat ik braakneigingen krijg:whistling:

Geplaatst
Waar die 800 Euro dan op gebaseerd is weet ik niet. Ik ga op 1 Januari wel eens kijken wat de nieuwprijs wordt misschien valt er nog te onderhandelen.

Ik ga tussen oud&nieuw eens kijken of de definitieve prijzen al bekend zijn. Een verhoging door verandering in de belastingen wil ik wel betalen, maar een eventuele prijsverhoging door Kia niet.

Overigens rijdt die 1.6 erg goed, vooral op de snelweg heb je toch wel wat meer power dan een 1.4 , zeker als je een 1.8 gewend bent.

Geplaatst
Hahahahaha, hij zit gewoon iedereen te stangen!:mrgreen:

BTW, we moeten deze topic maar snel sluiten. Het gehalte Opel en Fiat wordt mij nu toch echt teveel........voordat ik braakneigingen krijg:whistling:

Ik heb er moment nog steeds geen spijt van de kia!

Geplaatst
Ik ga tussen oud&nieuw eens kijken of de definitieve prijzen al bekend zijn. Een verhoging door verandering in de belastingen wil ik wel betalen, maar een eventuele prijsverhoging door Kia niet.

Overigens rijdt die 1.6 erg goed, vooral op de snelweg heb je toch wel wat meer power dan een 1.4 , zeker als je een 1.8 gewend bent.

Als jij tussen oud en nieuw gaat kijken vind ik het heel knap.

Waar ga je kijken? Bij de dealer of op de computer?

Heb jij dan al in een 1.6 gereden dan?

Geplaatst

Tussen kerst en oude en nieuw. Ja in een 1.4 en in een 1.6

Geplaatst

reen, het zou je sieren als je je na het drama van gisteren wat bescheidener op zou stellen.

Misschien is een pauze van een paar daagjes ook geen slecht idee.

Gaan we daarna weer fris verder :wink:

Geplaatst
reen, het zou je sieren als je je na het drama van gisteren wat bescheidener op zou stellen.

Misschien is een pauze van een paar daagjes ook geen slecht idee.

Gaan we daarna weer fris verder :wink:

Mijn idee!

Geplaatst (aangepast)

Helemaal mee eens

Volgens mij is dit forum om elkaar te helpen en niet om elkaar af te .....

Ik heb de laatste dagen met verbazing de `verhaaltjes`gelezen.

Maar nu maar snel naar http://www.kiaclub.nl/venga/3227-1e-kilometers-de-venga.html.

laten we hopen dat we een beetje vriendelijk tegen elkaar blijven.

Mooie Kerst gedachte toch!!

aangepast door Venga1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...