Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

1e meters in de VENGA !

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jongens doe de onderhandelingen over een Opel Meriva bij de Opeldealer via een priv

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Als je straks de prijzen van de nieuwe meriva ziet was je achteraf misschien nog wel beter afgeweest met het bod van de KIA dealer, dan had je misschien minder bij moeten betalen !

Al zou ik de nieuw Meriva gratis krijgen.

Het is en blijft een Opel :oops:

Geplaatst

Ik heb vandaag pas mijn eerste Venga verkocht !!! Een X-tra comfort pack in een rare blauwe kleur ;)

Was trouwens de eerste van v.d. Born Breda hehehe.

Geplaatst (aangepast)

We hebben vandaag onze nieuwe kia Venga gezien.

De auto was eergisteren aangekomen.

Als het waar is dat de op de stikker bij het achter raam de productie datum staat, dan is de auto op 2 December in productie gegaan, en de auto is op 7 december naar Nederland gekomen.

Dus het niet op het terrein van Kia geweest.

Hierbij wat foto's

Even een vraag.

Weet iemand of de optie met die zilveren rand om de mistlampen mooi zal staan?

http://kia.nl/showroom/kia-venga/accessories-.aspx

hier zie je een plaatje

aangepast door Venga1
Geplaatst
Even een vraag.

Weet iemand of de optie met die zilveren rand om de mistlampen mooi zal staan?

http://kia.nl/showroom/kia-venga/accessories-.aspx

hier zie je een plaatje

Ik ben ook van plan deze rvs rand rondom de mistlampen als optie te nemen. Ik vind hem de auto net wat meer 'cachet' geven.

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Vorige week bij de dealer in Arnhem een proefrit gemaakt in de Kia Venga. Het is zeer goed bevallen. Hoge zit, kort schakelen. Soepel sturen. En een zee aan ruimte.

Nu rijden we een peugeot 207 SW. Maar die valt nu erg tegen na de proefrit. Kunnen niet wachten maar zal toch moeten tot half Januari.

We hebben gekozen voor de continental silver 1.4 X-tra met comfort pack.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo shelleke35,

Welkom op het forum! Ik dacht eerst even dat je alleen een proefritje in de Venga had gemaakt. Maar toen ik verder las, merkte ik dat de kogel ook wel degelijk door de kerk was gejaagd. Gefeliciteerd met de aankoop en ik hoop dat de periode van wachten een beetje snel voorbij zal blijken te gaan. Krijgen we een paar foto's te zien van de Venga als-ie aan je is afgeleverd?

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

hier een paar foto's van de Venga 1.4 X-tra continental Silver maar dan zonder het comfort pack. Maar het is alvast een idee over hoe de auto eruit zal zien.

post-2281-1297852891,12_thumb.jpg[/ATTACH][/ATTACH]

post-2281-1297852890,8_thumb.jpg

post-2281-1297852890,95_thumb.jpg

Geplaatst
In ieder geval een positiever testbericht dan 'onze eigen' Reen;-)

Wie nu een KIA koopt, maakt ongelovelijk vee afschrijving in een paar jaar tijn. hihihihihi Slaap lekker verder

Geplaatst
als dat zo is kun je natuurlijk ook die meriva op marktplaats zetten en een aankoop korting op een nieuwe venga bedingen zonder inruil.........

2x kassa :-)

aan die cc wen je heel snel, het knopje aan/uit is ook een stukje veiligheid..

We geven hier niet zo gauw op, haha !

hahahhahahahahaahhahah

Geplaatst
Al zou ik de nieuw Meriva gratis krijgen.

Het is en blijft een Opel :oops:

En blijft gelukkig wel een scheiding tussen de OPEL en de KIA

Geplaatst
Ik heb vandaag pas mijn eerste Venga verkocht !!! Een X-tra comfort pack in een rare blauwe kleur ;)

Was trouwens de eerste van v.d. Born Breda hehehe.

NU pas de eerste??? Jemig man, de opel dealer heeft er al 30 Astra's verkocht en zelf alwat verkocht ongezien!

Geplaatst
NU pas de eerste??? Jemig man, de opel dealer heeft er al 30 Astra's verkocht en zelf alwat verkocht ongezien!

Joh, een opel astra is ook wel populairder dan een Kia he vind het niet gek dat die er al 30 verkocht heeft.

Geplaatst

En nog wat leuks, ik kreeg te horen dat ik met de verkoper mee mag naar Geneve op hun kosten om naar hun Opel tand te komen bezichtigen incl. De nieuwst Meriva! Als die mij meteen bevalt, en de rest is ook bekend en ik mag mee met de verkoper naar de intro enom te rijden en als het mij bevalt, bestel ik er meteen 1!

Geplaatst

Damn, wat een kinderachtig gedoe zeg ! Zijn er ondertussen in een weekend 6 verkocht, nog minder dan de 30 van jouw geweldige opel dealer natuurlijk ! Volgens mij ben je gewoon een beetje gefrustreerd dat de KIA w

Geplaatst
Wie nu een KIA koopt, maakt ongelovelijk vee afschrijving in een paar jaar tijn. hihihihihi Slaap lekker verder

Ik vind het echt jammer dat je op deze manier je punt wilt maken.

Als je dan je scherpe tekst schrijft, probeer het dan wel 'vaudloos' te doen.

Geplaatst
Ik vind het echt jammer dat je op deze manier je punt wilt maken.

Als je dan je scherpe tekst schrijft, probeer het dan wel 'vaudloos' te doen.

VOUDLOOS????

FOUTLOOS.

Mijn pc happert dus sorry

Geplaatst
VOUDLOOS????

FOUTLOOS.

Mijn pc happert dus sorry

Sorry, maar het was juist bedoeld als een overdrachtelijk grapje!

Geplaatst
Damn, wat een kinderachtig gedoe zeg ! Zijn er ondertussen in een weekend 6 verkocht, nog minder dan de 30 van jouw geweldige opel dealer natuurlijk ! Volgens mij ben je gewoon een beetje gefrustreerd dat de KIA w
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...