Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

1e meters in de VENGA !

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, heb er vandaag 4 binnen gehad waarvan ik er 1 meteen als demo ingezet heb dus rijklaar maken enz enz. Ik heb er ook meteen 1 laten poetsen en in de showroom gezet, gaat om een X-tra ! Speciaal voor venga1 een foto gemaakt van het interieur. Vind de stof leuker dan de X-ecutive ! Heb tevens een foto gemaakt van de achteruitrijcamera !

Even iets anders, heb een aantal mails gehad mbt evt. inruil, sorry dat ik deze (nog) niet beantwoord heb, maar heb het serieus

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Tja, je bent niet snel tevreden he ? ;)

Heb een Samsung star ZONDER flits dus dat is het probleem, dit keer lag het niet aan de fotograaf ;)

Geplaatst
En wat denk je?

Ik heb vandaag in de Kia Venga X-tra en X-clusive 1.4 gezeten.:-P

De kleur Steel Gray staat hem goed. Ik was verbaasd dat het front toch groter en breder oogt dan ik gedacht had. Het is echt geen iele auto. Dat komt ook omdat hij een stuk breder is dan zijn naaste concurrenten zoals de Opel Meriva, Nissan Note en C3 Picasso.

Blij verrast ook doordat ik in de X-clusive kon plaatsnemen met panoramadak

Geplaatst
Nou, heb er vandaag 4 binnen gehad waarvan ik er 1 meteen als demo ingezet heb dus rijklaar maken enz enz. Ik heb er ook meteen 1 laten poetsen en in de showroom gezet, gaat om een X-tra ! Speciaal voor venga1 een foto gemaakt van het interieur. Vind de stof leuker dan de X-ecutive ! Heb tevens een foto gemaakt van de achteruitrijcamera !

Even iets anders, heb een aantal mails gehad mbt evt. inruil, sorry dat ik deze (nog) niet beantwoord heb, maar heb het serieus

Geplaatst
Volgende week pas een proefrit?

Ik ga morgen om 10 uur proef rijden!

Ben zeer benieuwd hoe de Vega gaat rijden.

Je hoort morgen van me!

@Reen

Ja, ik zit morgen in Essen bij de Motorshow en de hele week ben ik aan het werk zegt mijn agenda. Dus pas op vrijdagmiddag heb ik even tijd voor een proefrit. Volgende week zaterdag lukt mij ook niet volgens mijn agenda.

Ik betreur het ook ten zeerste........:? Maar jullie gaan mij toch wel op de hoogte houden van al het moois wat je tegen gaat komen?

Geplaatst
@Reen

Ja, ik zit morgen in Essen bij de Motorshow en de hele week ben ik aan het werk zegt mijn agenda. Dus pas op vrijdagmiddag heb ik even tijd voor een proefrit. Volgende week zaterdag lukt mij ook niet volgens mijn agenda.

Ik betreur het ook ten zeerste........:? Maar jullie gaan mij toch wel op de hoogte houden van al het moois wat je tegen gaat komen?

Zodra ik gereden heb, zal ik mijn ervaring er ook even neerzetten.

Geplaatst

@ Reen: Bij de Cee'd en Sorento zaten de stickers erop. Bij de Venga moet alles er zelf op geplakt worden. Meer foto's ? Heb het idee dat er genoeg in het venga forum rond zwerven ? ;)

Geplaatst
Speciaal voor venga1 een foto gemaakt van het interieur. Vind de stof leuker dan de X-ecutive !

Geplaatst
@ Reen: Bij de Cee'd en Sorento zaten de stickers erop. Bij de Venga moet alles er zelf op geplakt worden. Meer foto's ? Heb het idee dat er genoeg in het venga forum rond zwerven ? ;)

Hihihi, staan er te veel op!

Was benieuwd hoe de stickers er uit zien op de Venga!

Jammer dat ik nog niets heb gehoord van je inruil prijs op mijn auto.Hoor hoop ik snel van je!

Die foto van die stoel, is dat van de xtra?

Geplaatst
Hihihi, staan er te veel op!

Was benieuwd hoe de stickers er uit zien op de Venga!

Jammer dat ik nog niets heb gehoord van je inruil prijs op mijn auto.Hoor hoop ik snel van je!

Die foto van die stoel, is dat van de xtra?

Wat bedoel je met die stickers, is dat een speciale striping die je gezien hebt?

Geplaatst

Yep, dat is de X-tra stoel. De 'zebra" print is van de X-ecutive.

Inruilprijs komt hopelijk morgen goed, ben 2 dagen niet aanwezig geweest en gisteren werden er even 15 auto's afgeleverd die vandaag grotendeels ingedeeld moesten worden. Daarbij vandaag ook nog eens 4 auto's verkocht dus druk zat !!!

Ik zal morgen als eerste naar beide inruil kijken !

Geplaatst
Wat bedoel je met die stickers, is dat een speciale striping die je gezien hebt?

Denk dat hij de demo striping bedoeld ?

Geplaatst
Denk dat hij de demo striping bedoeld ?

Is dat zo bijzonder dan?

Geplaatst

Nou, ze hebben wel eens de hele zijkant de auto vol met stickers er op zitten en dat vind ik altijd zonde van de auto.

Ik zit er soms ook wel eens aan de te denken om eem demo auto over te nemen als ik een auto wilt kopen!

Die zijn vaak wat goedkoper dan als je ze nieuw koopt!

Hoef je ook geen weken op je auto te wachten mits ze er 1 op voorraad hebben maar vaak is het toch een auto als je die koopt, nooit op voorraad. Zeker als je dingen op de auto wilt hebben!

Zaosl alarm. Die zitten er standaard op! Niet belangerijk maar hoop mensen willen er wel 1!

ALs wij er 1 willen kopen, word het denk ik de Xtra met comfort pakket 1.4 in de kleur brons of champagne zilver.

Liefst heb ik de duurdere uitvoering maar dat hoogglans zwart op de dashboard houd mij tegen!

Dat lijk mij weerkaatsen op je gezocht als de zon schijnt! Maar liefst hb ik wel l. velgen maar is geen must.

Geplaatst

ALs wij er 1 willen kopen, word het denk ik de Xtra met comfort pakket 1.4 in de kleur brons of champagne zilver.

Als je voor de zelfde uitvoering gaat ,als ik naar kijk bedenkt dan wel het volgende

De auto moet besteld worden, en gaat vanwege de kleur 1700 euro meer kosten,

Er staan alleen de volgende kleuren op voorraad met een comfort pakket erin.

Zwart , zilver en steel gray.

Wil je deze kleuren niet hebben, zal de auto besteld moeten worden en krijg je het niet meer in 2009 op kenteken!

Geplaatst

Ik schrok even van het leeggewicht van de Venga 1.6! Ik zat te kijken op de site van KIA Oostenrijk en zag dat het leeggewicht van de Venga 1305 kg is.........

http://www.kia-austria.com/storage/ebooks/venga/daten/flash.html#/1/

Maar op http://kianl.ibrochure-online.com/vengaprijslijst/small.html zie ik staan dat de Venga 1.6 1080 kg weegt.

Ik denk dat het laatste het geval is, maar zeker weten doe ik het niet. Hier zeggen ze 'kump goe' (komt goed).

Geplaatst
Ja dat snap ik maar ik zie het wel wat ze op voorraad hebben hier!

Wat heb jij op voorraad dan?

Sorry Reen

ik ben Venga1 geen Peterrrrr

De dealer waar ik ben geweest heeft met Kia Nederland gebeld

Kia vertelde dat alleen deze 3 kleuren met comfort pakket in 2009 leverbaar zijn.

De rest moet besteld worden.

Persoonlijk betaal ik geen 1700 extra om een andere kleur op de auto te krijgen

Geplaatst
Ik schrok even van het leeggewicht van de Venga 1.6! Ik zat te kijken op de site van KIA Oostenrijk en zag dat het leeggewicht van de Venga 1305 kg is.........

http://www.kia-austria.com/storage/ebooks/venga/daten/flash.html#/1/

Maar op http://kianl.ibrochure-online.com/vengaprijslijst/small.html zie ik staan dat de Venga 1.6 1080 kg weegt.

Ik denk dat het laatste het geval is, maar zeker weten doe ik het niet. Hier zeggen ze 'kump goe' (komt goed).

Als zeker wilt weten, kun je navragen bij de dealer en anders bij de importeur voor het gewicht!

Ik rij zelf in een opel met een gewocht van 1275 kg en schrok er toen ook van maar de Venga weegt volgens de brochure 1080 kg en dat scheelt best veel! Bet geen 200 kg.

Maar morgen weet ik meer!

Geplaatst
Sorry Reen

ik ben Venga1 geen Peterrrrr

De dealer waar ik ben geweest heeft met Kia Nederland gebeld

Kia vertelde dat alleen deze 3 kleuren met comfort pakket in 2009 leverbaar zijn.

De rest moet besteld worden.

Persoonlijk betaal ik geen 1700 extra om een andere kleur op de auto te krijgen

Aan de ene kant is het natuurlijk ook niet eerlijk dat je dan die drie kleuren alleen kan krijgen!

dan zie je meer die drie kleuren rijden en dat is dan al niet leuk meer!

Ik heb even die foto zitten kijken die Peterrr gemaaktheeft, die chapagne zilver kleur blijft toch de moosite kleur de zijn maar die ene blauwe kleur die in het folder staat vind ik ook wel mooi maar die wil ik eerst in het echt zien!

Kleur van een folder of foto zegt niets!

Geplaatst
Als zeker wilt weten, kun je navragen bij de dealer en anders bij de importeur voor het gewicht!

Ik rij zelf in een opel met een gewocht van 1275 kg en schrok er toen ook van maar de Venga weegt volgens de brochure 1080 kg en dat scheelt best veel! Bet geen 200 kg.

Maar morgen weet ik meer!

Ach, mijn Tucson en Zafira wogen iets meer, dus wel iets gewend. Maar een auto in het B-segment die 1305kg weegt is iets teveel van het goede. Zeg maar obesitas (vetzucht) voor kruimeltje!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...