Oude Willem Geplaatst 13 Juni, 2024 Geplaatst 13 Juni, 2024 Onze Kia geeft ''s NACHTS meerdere geluid signalen. Wat is dat (updates oid) en hoe zet ik dit uit? Quote
Hippe lip Geplaatst 14 Juni, 2024 Geplaatst 14 Juni, 2024 Wat zegt het instructieboekje daarover, @Oude Willem? Quote
Oude Willem Geplaatst 14 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 14 Juni, 2024 Die bijbel is niet door te komen, zo gebruiksonvriendelijk. Dus als je de oorzaak weet, hoor ik het graag Hippe Lip. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Juni, 2024 Geplaatst 14 Juni, 2024 Onze Kia geeft ''s NACHTS meerdere geluid signalen. Wat is dat (updates oid) en hoe zet ik dit uit? Misschien kun je de signalen beschrijven en/of aangeven welke meldingen er op dat moment op dashboard of scherm te zien zijn?Dat maakt het voor degenen die jouw model auto kennen (ik niet) wat makkelijker aan te geven waar te zoeken. Quote
Oude Willem Geplaatst 15 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 15 Juni, 2024 Het betreft een Kia Niro EV 2023. Het signaal lijkt erop of de auto niet is afgesloten, wat bij controle wel het geval is. Ik ben ''s nachts 2x opgestaan, maar dan is er niets meer te horen of te zien. Het infoscherm geeft geen bijzonderheden, dus??? Quote
Kassie Geplaatst 15 Juni, 2024 Geplaatst 15 Juni, 2024 Ik heb ook een Niro EV 2023, maar deel je ervaring niet. En heb geen idee. Vragen: Wat voor geluiden zijn het? Kan je het omschrijven? Is het continu , intermitterend of maar een paar keer. Heb je de auto aan de oplader? Staat de auto wel UIT? Dus niet alleen op parkeren.. etc. Wat meer informatie geeft misschien ook meer kans op antwoorden. Quote
Oude Willem Geplaatst 15 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 15 Juni, 2024 HiHiHet betreft een Kia Niro EV 2023. Het signaal lijkt erop of de auto niet is afgesloten, wat bij controle wel het geval is. Ik ben ''s nachts 2x opgestaan, maar dan is er niets meer te horen of te zien. Het infoscherm Quote
Oude Willem Geplaatst 15 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 15 Juni, 2024 Het is hetzelfde signaal als wanneer de auto niet is afgesloten. Staat niet aan de oplader, de auto staat uit en signaal stopt na enige tijd. Nu al 2 nachten rustig?? Quote
Oplossing Peter-036 Geplaatst 16 Juni, 2024 Oplossing Geplaatst 16 Juni, 2024 (aangepast) Zou er een deur- of kofferklep-slot wat te los kunnen staan? Of een slecht contactje hebben? Alleen 's nachts, wellicht temperatuurgevoelig? Iets voor de dealer om uit te zoeken......(als die er aan wil beginnen). 16 Juni, 2024 aangepast door Peter-036 Quote
Oude Willem Geplaatst 20 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2024 Vlgs de dealer bekend probleem, slechte elek. verbinding in portier waardoor bij veel vocht kortsluiting ontstaat. Wordt verholen! 1 Quote
Rowicom Geplaatst 24 Juni, 2024 Geplaatst 24 Juni, 2024 Op 20-6-2024 om 10:28, zei Oude Willem: Vlgs de dealer bekend probleem, slechte elek. verbinding in portier waardoor bij veel vocht kortsluiting ontstaat. Wordt verholen! Wordt verholen? Bedoel je daarmee dat de Kia dealer net doet of zijn neus bloedt? Quote
Murcielaygo Geplaatst 24 Juni, 2024 Geplaatst 24 Juni, 2024 Wordt verholen? Bedoel je daarmee dat de Kia dealer net doet of zijn neus bloedt? Ik denk dat de P van "verholpen" is weggevallen. Quote
Rowicom Geplaatst 24 Juni, 2024 Geplaatst 24 Juni, 2024 7 minuten geleden, zei Murcielaygo: Ik denk dat de P van "verholpen" is weggevallen. Ja, wist ik wel. Maar het oud-hollandse woord "verholen" had in deze context best gekund. Mensen zouden hun post wat vaker door moeten lezen, alvorens te verzenden. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.