Jump to content

Kia club café

Alex VB

Recommended Posts

Kom hier lekker gezellig bij elkaar om eens lekker te kletsen over het weer, je werk, wat je gebeurd is etc, maar TOTAAL niets met KIA te maken heeft.. Of een klein beetje niet...

Hier mag je lekker geweldig off-topic je ei kwijt..

Hier (De beideZuid-Limburgen) totaal nergens last van.. De mensen op mijn werk aan het klagen dat ze moesten komen werken.. En we hebben voor ze de meest warme plek van het zuiden gegeven... Lekker werken bij een oven met een temperatuur van 900 graden... Wat wil je nog meer...???

Maak ik direct gebruik van om jullie te laten weten dat ik nog maar een dag hoef te werken. Dan begint mijn vakantie Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Als je dan maar niet hele dagen in het KiaClub Caf

Kom hier lekker gezellig bij elkaar om eens lekker te kletsen over het weer, je werk, wat je gebeurd is etc, maar TOTAAL niets met KIA te maken heeft.. Of een klein beetje niet...

Hier mag je lekker geweldig off-topic je ei kwijt..

Zelf zat ik aan een OPEL te denken..........

maar even de belchinees voor laten rijden met al die sneeuw.

Altijd mooi zo'n brommertje door de sneeuw. Anders denken ze ook dat ze zo goed kunnen rijden, nu kunnen ze het bewijzen. Al me babi pangang maar niet koud is. De KIA staat lekker binnen, die houd niet zo van dit weer.

Edited by Roderik

Jullie hebben toch geluk... Zo'n mooi wit tapijt voor de deur.... Goh wat zou ik niet geven om eens weer door de sneeuw te kunnen rollebollen met mijn vrouw....

Nu moet ik het doen met deze beelden..

laatste%20witte%20kerst%202007%20020.jpg

Winter-Snow.jpg

In_ieder_geval_een_witte_kerst.sized.jpg

kerstkaartjes,_een_witte_kerst.jpg

Hier is vandaag ongeveer 10 tot 15cm sneeuw gevallen! Wat een dikpak zeg en dat allemaal in een dag. Hoorde dat het noorden van het land er de meeste overlast in heeft met plaatselijk 35 cm sneeuw!!!

EN DAN WILLEN ZE NU OOK AL GAAN SCHAATSEN....ik denk dan....is dat wel verstandig met dat beetje vriezen?????

Gr daiz