Aart.S Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Ja ja ja nemen jullie mij maar in de maling met z`n allen. Het zit me toch al zo mee. M`n gebit in stukken, Houtworm in m`n wandelstok, M`n linker kunstknie zit op slot, M`n rechter kunstheup uit de kom, M`n sigaren zijn op, En mijn vrouw is er vandoor met de buurman.:single fuck: Er gaat bijna weer een Amsterdammer dood. Maar ha ha ha het wordt steeds gezelliger in het cafe. Groeten, Aart. Quote
Alex VB Geplaatst 27 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2009 Gezellig wordt het zeker.. Maar of het gezellig blijft... Afgelopen zomer dit meegemaakt bij onze buren: Het zal je maar gebeuren.. Heb je net een nieuw zwembad, vind je dit erin... Quote
bigwade Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Gezellig wordt het zeker.. Maar of het gezellig blijft...Afgelopen zomer dit meegemaakt bij onze buren: Het zal je maar gebeuren.. Heb je net een nieuw zwembad, vind je dit erin... Drogen de rubbers iig niet uit...... Onwaarschijnlijk trouwens dat dat toch kan. Maar na dit :http://www.autojunk.nl/2009/09/vrouwen-aan-het-stuur-bloed-aan-de-muur kijk ik nergens meer van op..... Quote
Aart.S Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Jongens, Daar is me vandaag toch wat gebeurd... Rijden we naar mijn zus in Duitsland kom ik het volgende tegen in haar straat. Toevoeging voor de heren: Dit is mijn zus: Als dit je zus is dan eh dan he dan he, Kun je dat gebit even snel opsturen Alex. Groeten, Aart. Quote
Aart.S Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Met alle respect naar Alex die met Kia club cafe begonnen is. Maar is het misschien niet leuk om het cafe een naam te geven? Ik zelf denk aan: cafe `t leven. of cafe " effe wat anders " of cafe " de slapende reserve band " of cafe " de nokkenas " of cafe " altijd rechtdoor " De eerste is wat serieus. De tweede slaat wel een beetje op wat er gebeurt. Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Ik lees wel wat jullie er van vinden. Groeten, Aart. Quote
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Met alle respect naar Alex die met Kia club cafe begonnen is.Maar is het misschien niet leuk om het cafe een naam te geven? Ik zelf denk aan: cafe `t leven. of cafe " effe wat anders " of cafe " de slapende reserve band " of cafe " de nokkenas " of cafe " altijd rechtdoor " De eerste is wat serieus. De tweede slaat wel een beetje op wat er gebeurt. Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Ik lees wel wat jullie er van vinden. Groeten, Aart. Of caf Quote
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Oh ja.. Helemaal vergeten.. De groeten van onze paaldanseressen: Ze vonden het zo jammer dat het niet doorging dat ze maar een groepsfoto hebben gestuurd om ons te trosten... Dat is mij allemaal wel onthouden h Quote
bigwade Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Dat is mij allemaal wel onthouden h Quote
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Kort van memorie na al die kerstwijn ?Het WEER smartie....... Dat wil ik allemaal niet weten eigenlijk. Jullie hadden mij willen doodzwijgen en Alex zou zorgen voor een paaldanseres. Wat is er nu eigenlijk van jullie beloftes gekomen.....? Quote
Alex VB Geplaatst 27 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2009 Niet zo zielig Smartie.. Zeker niet op jou leeftijd... De dames hebben extra voor jou een groepsfoto gemaakt met hun favoriete "Paal"... Op de volgende verjaardag of KIA feest zijn ze van de partij... goed? Quote
Gast Jantje Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Niet zo zielig Smartie.. Zeker niet op jou leeftijd... De dames hebben extra voor jou een groepsfoto gemaakt met hun favoriete "Paal"... Op de volgende verjaardag of KIA feest zijn ze van de partij... goed? Beloof nou geen dingen die je niet waar kan maken he alex Quote
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Niet zo zielig Smartie.. Zeker niet op jou leeftijd... De dames hebben extra voor jou een groepsfoto gemaakt met hun favoriete "Paal"... Op de volgende verjaardag of KIA feest zijn ze van de partij... goed? Nou vooruit, de foto was natuurlijk een goedmakertje, dat begrijp ik, maar het had zo anders kunnen lopen, toch? Toch nog een leuke verjaardag gehad hoor. Ok Quote
bigwade Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 . De dames hebben extra voor jou een groepsfoto gemaakt met hun favoriete "Paal"... Ik mag toch aannemen dat dit de docentes zijn ?? Quote
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Aha, ik zie dat de nieuwe, door Alex aangenomen, koffiesdame is gearriveerd. Op lastige vragen kan zij nog wel een beetje kribbig reageren, dus rustig aan. Quote
bigwade Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Getver, geen automaten in ons caf Quote
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Getver, geen automaten in ons caf Quote
bigwade Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Kijk, dat bedoel ik nou. Geef haar nou eens een kans. Om haar nu gelijk een automaat te noemen is ook niet leuk. Laat er maar es uit de kast komen dan.... BTW, sinds die zware bruine gordijnen naar de stomerij zijn gebracht, is het uitzicht vanuit het caf Quote
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Dicht die lappen, dat kan in sommige delen van het land nogal wat anders vallen.......030 is niet zo op 020 bijv....... Boeien.....deze site is voor iedereen en elke stad is welkom, toch? Er zijn wel ergere dingen op de wereld. De vrouw van de barman is haar hondje kwijt. Help maar eens zoeken........ Quote
Ton K Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 (aangepast) Boeien.....deze site is voor iedereen en elke stad is welkom, toch? Er zijn wel ergere dingen op de wereld. De vrouw van de barman is haar hondje kwijt. Help maar eens zoeken........ Aan de andere kant....., die vrouw kan je in ieder geval niet kwijt raken!!!! ps. , btw. Smart , dit was nou die paaldanseres........ die paal zal ook wel vermist zijn!!! 28 December, 2009 aangepast door Ton K Quote
Venga1 Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 He Smarrt , nog maar 4!!!! Alvast van harte gefeliciteerd Op naar de 2000 Mvrgr Peter Quote
Alex VB Geplaatst 28 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2009 Goedemorgen allemaal... Hopelijk allemaal de kerst overleefd en de geschenken gekregen die men gewenst had? Laat de koffie smaken.. Onze nieuwe koffiedame heeft erg hard haar best gedaan om een lekker bakje "pleur" te maken voor jullie.. Laat het smaken.. Quote
Aart.S Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 Even een vraagje, Ik heb gezocht maar kan nergens vinden hoe en bij welke aantallen je gebruiker, super gebruiker ed wordt. Alvast bedankt Groeten, Aart. Quote
Aart.S Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 www.youtube.com/watch popup?v=jEjUAnPc2VA Quote
Aart.S Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 www.youtube.com/watch%20popup?v=jEjUAnPc2VA Quote
bigwade Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 He Smarrt , nog maar 4!!!!Alvast van harte gefeliciteerd Op naar de 2000 Mvrgr Peter Wel lekker rustig vandaag...... Een zeker iemand heeft wat last van een "writers-block" Zullen we hem daar even overheen helpen ? Kan hij ook gewoon weer verder met zijn ding doen.. Ik doe een voorzetje. Smart, CHEERS ! en bottoms-up Laat maar doorkomen die 1000e Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.