Peterrrrr Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Zo, ik ga mezelf eens een lekkere hertogh Jan inschenken... kom net thuis van het werk en ga nu ff relaxen met Fifa 2010 op voor mij de enige denkbare console Quote
Aart.S Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Deze ook even proberen, Zit een jongeman in de trein en tegenover hem een mooie meid. Als hij goed kijkt dan ziet hij dat de griet geen slip draagt. Ze ziet hem kijken en zegt, zit je naar me poesje te kijken? De jongen bloost en zegt, neehoor. Oh zegt die griet, mag best hoor want ik kan er ook kunstjes mee. Oh ja zegt die jongen, ja zegt ze kijk maar ik kan er knipoogjes mee geven. En verdomd ze kan het. Nou zegt ze ik kan er ook kusjes mee geven En verdomd ze kan het. Maar ze wordt er zelf een beetje hitsig van en zegt tegen de jongen Kom effe naast me zitten en doe er twee vingers in. Waarop de jongen zegt, Kun je er ook mee fluiten dan. Groeten, Aart. Quote
scorpioshuma Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Heb je nu ook een PS3 gekocht dan ?? Quote
Peterrrrr Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Nope, wat ik al eerder heb gezegd, garfisch maakt de 360 en de PS3 weinig verschil, zeker niet met een hdmi kabel. Ik speel alleen spelletjes zonder online te gaan dus dan vind ik de € 200,- extra het niet waard ! Heb nu zelfs via Dixons.nl een 360 gekocht met 3 spellen voor € 126 ! Quote
Venga1 Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Goede tip van mij toch!! Alleen,tja Xbox he Quote
Roderik Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 Iemand misschien een mooi online adresje voor Kia sleutelhangers? Quote
Alex VB Geplaatst 8 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2010 Vind je het erg als ik me voorlopig alleen maar bezig houdt met de stickers? Nee grapje... http://www.automerkgadgets.nl/ http://www.vanhelden.nl/artikelen/premiums.html?gclid=CJWH17vDlZ8CFUE-3godHWwWMw Quote
Gast Daiz Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 @ Smart, Ben zelf ook erg zuinig op mijn pica Dus als ik dat ga doen kijk ik zeker wel uit! Vind het wel leuk om te oefenen als het glad is en je ZOU van de weg glijden om te weten hoe je goed terug kan sturen Ieder z'n ding he Tot zover nog niets gedaan...begint nu pas te sneeuwen hierow dus ik wacht wel af of het nog door gaat Gr Daiz Quote
Alex VB Geplaatst 9 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2010 Hier sneeuwt het al sinds vannacht.. Het is nog niet gestopt ook.. Ik heb het idee dat de Oostenrijkers, Zwitsers etc. straks naar hier komen om op wintersport te gaan Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 @ Smart,Ben zelf ook erg zuinig op mijn pica Dus als ik dat ga doen kijk ik zeker wel uit! Vind het wel leuk om te oefenen als het glad is en je ZOU van de weg glijden om te weten hoe je goed terug kan sturen Ieder z'n ding he Tot zover nog niets gedaan...begint nu pas te sneeuwen hierow dus ik wacht wel af of het nog door gaat Gr Daiz Ik vind het wel leuk als een vrouw ook af en toe eens met haar auto uit de band springt. Anders wordt het leven zo gezapig. Nu kun je volgens mij wel een paar leuke rondjes trekken op een lege parkeerplaats. Hier sneeuwt het al sinds vannacht.. Het is nog niet gestopt ook.. Ik heb het idee dat de Oostenrijkers, Zwitsers etc. straks naar hier komen om op wintersport te gaan In Belgi Quote
Peterrrrr Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Goede tip van mij toch!!Alleen,tja Xbox he Had hem al aangeschaft voor ik mijn oude xbox te koop aanbood ! @ Roderik, ik heb een KIA Worldcup sleutelhanger gekregen in de vorm van een voetballer. Is niks voor mij, als jij of iemand anders deze wil hebben laat ff weten, weet alleen niet of deze met de gewone post mee mag. Quote
Roderik Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 @Peterrrr, Ik hoef niet eentje met een voetballer misschien kan je iemand anders er blij mee maken. Ik wil gewoon graag eentje met logo van Kia. Weet je daar misschien ook goede adressen voor op het internet. Of levert Kia ze zelf en wat moeten ze dan kosten ongeveer. Quote
Peterrrrr Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Wij gebruiken op de zaak rode leren sleutelhangers met ons logo en het kia logo... Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Had hem al aangeschaft voor ik mijn oude xbox te koop aanbood !@ Roderik, ik heb een KIA Worldcup sleutelhanger gekregen in de vorm van een voetballer. Is niks voor mij, als jij of iemand anders deze wil hebben laat ff weten, weet alleen niet of deze met de gewone post mee mag. Hallo Peterrrrr, Ik heb hier een zoon die is aangestoken door zijn vader en spaart ook pins en sleutelhangers van auto's en alle aanverwante autozaken. Wanneer je hem nog niet hebt vergeven, hou ik mij zeker aanbevolen. Quote
Peterrrrr Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Als je je nieuwe Venga bij mij besteld krijgt je zoon de sleutelhanger. Nee hoor, mail me even je adres op de zaak dan verstuur ik hem morgen met de post ! Quote
Smart Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Als je je nieuwe Venga bij mij besteld krijgt je zoon de sleutelhanger. Nee hoor, mail me even je adres op de zaak dan verstuur ik hem morgen met de post ! Dat is leuk Peter. Hij zal er blij mee zijn. Adresgegevens zijn onderweg. Quote
Gast Daiz Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Bij deze wil ik graag een oproepje neerzetten.. Zit namelijk al een half jaar zonder werk....en het wil gewoon NIET lukken om een baan te vinden...misschien hebben jullie ideeen of zouden jullie mij kunnen helpen? Ik heet dus Daisy (Daiz) en ben 23 jaar. Woon in Den Bosch. Ben in het bezit van een SPW-3 diploma. Heb als uitstroomrichting gehandicaptenzorg. Zou graag in de kinderopvang of bijv koerier willen worden.. (ben gek op autorijden) maar daar moet je een chauffeurspas voor halen.. EIGENLIJK ben ik voor alles in... Heb 3 maanden maar ww gehad (van juni tot sept 2009) LANG VERHAAL verder.....en heb nu dus verder recht op niets...pfff...dus m'n inkomsten zijn 0,-.....wil best studeren maarja moet je wel eerst wat hebben...heb altijd gewerkt nadat ik m'n diploma in 2006 had gehaald..maar ben dus ontslagen (en heb nog steeds geen contact met ze) bij het bedrijf van m'n ouders...(was thuiszorg en begeleiding gegeven) poetsen ben ik zat dus...... Iemand idee Quote
Smart Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Bij deze wil ik graag een oproepje neerzetten..Zit namelijk al een half jaar zonder werk....en het wil gewoon NIET lukken om een baan te vinden...misschien hebben jullie ideeen of zouden jullie mij kunnen helpen? Ik heet dus Daisy (Daiz) en ben 23 jaar. Woon in Den Bosch. Ben in het bezit van een SPW-3 diploma. Heb als uitstroomrichting gehandicaptenzorg. Zou graag in de kinderopvang of bijv koerier willen worden.. (ben gek op autorijden) maar daar moet je een chauffeurspas voor halen.. EIGENLIJK ben ik voor alles in... Heb 3 maanden maar ww gehad (van juni tot sept 2009) LANG VERHAAL verder.....en heb nu dus verder recht op niets...pfff...dus m'n inkomsten zijn 0,-.....wil best studeren maarja moet je wel eerst wat hebben...heb altijd gewerkt nadat ik m'n diploma in 2006 had gehaald..maar ben dus ontslagen (en heb nog steeds geen contact met ze) bij het bedrijf van m'n ouders...(was thuiszorg en begeleiding gegeven) poetsen ben ik zat dus...... Iemand idee Quote
Alex VB Geplaatst 10 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2010 @Daiz, Vind je het erg als we van jou oproep een aprt topic maken in de rubriek. ik zoek! Als deze nog niet bestaat kan deze wel aangemaakt worden denk ik?!? Ik vind het nl. jammer als je oproep ondergesneeuwd raakt door al die andere postings hier in het caf Quote
Gast Jantje Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Helaas liggen de banen binnen het koeriers wezen op dit moment ook niet voor het oprapen Ik zal me ogen en oren open houden, wij hebben wel een aantal auto's in onderhoud van bedrijven die in het verzorgings gebeuren zitten. Quote
Gast Daiz Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 @ Smart: Bedoelde dat mijn echte naam Daisy is en hier op het forum als (Daiz) Alvast bedankt voor de reacties Heb me al ingeschreven bij het UWV maar tot op heden hebben ze niets voor mij. Omdat ik dus geen ww meer krijg ben ik nu bij de gemeetnte Den Bosch ingeschreven bij een soortt bijstand geval......najah hier krijg ik dus pas eind feb bericht van op dat ik uberhaupt iets ga kijgen...maar dat duurt gewoon te lang! Helaas is het overal k*t als je wilt gaan werken...er zijn al zoveel mensen ontslagen en ik merk gewoon dat instellingen er niet veel aan doen om mensen weer aan het werk te krijgen....zoals werken en diploma behalen. Overal zeggen ze, nee geen ervaring en we hebben geen opleidingsmogelijkheden...ja wat wil je dan he...najah ik wacht zoiezo af en als jullie ideeen hebben hoor ik ze vanzelf. Ben hier ook hard aan het zoeken en solliciteren maar het wil gewoon maar niet lukken. (als dit onder een ander topic komt vind ik het ook goed..) Alvast erg bedankt voor de reacties! Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 @ Smart: Bedoelde dat mijn echte naam Daisy is en hier op het forum als (Daiz) ............................Gr Daiz Ja, natuurlijk het is Daisy. Wat dom dat ik er overheen gelezen heb! Jij bent nog jong en volgens mij heb je voor een werkgever voldoende potentie om weer aan de slag te kunnen gaan. Ik weet dat de banen in de huidige economische omstandigheden niet voor het oprapen liggen, maar..... Je kunt natuurlijk ook op internet je CV achterlaten op een aantal sites, zoals daar zijn: - www.monsterboard.nl - www.switch-nml.nl (Brabant/Limburg) - www.werkeninbrabant.nl (West-Brabant) - www.gemeentebanen.nl (landelijke site gemeenten) - www.werkenbijdeoverheid.nl (gemeenten, provincies en Rijk) Er is een duidelijke opleving in de economie waarneembaar. Natuurlijk niet in iedere sector en het gaat ook (nog) niet zo snel, maar wanneer je gewoon je CV achterlaat, zijn er werkgevers die snel kunnen reageren door zulk soort sites. Ik zie jou nog wel iets doen zoals administratief/secretarieel medewerker, maar dat is mijn inschatting natuurlijk op een afstand. Suc6 ermee! Quote
Peterrrrr Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Daisy, ik heb 2 jaar een eigen koeriersbedrijf gehad waar ik Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht. Plotseling stopt een auto naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen: "Hallo meneer, ik ben Linda... en u verliest uw lading!", maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen, en de chauffeur geeft gas. Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. "Meneer, ik ben Linda...en u verliest uw lading !". Maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te letten. Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes. Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto, stapt uit en roept naar de chauffeur "dit is nu al de derde keer... ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..." Waarop de chauffeur zijn raam opendraait en roept : " Ja, stomme trut...ik ben Theo en ik strooi zout". Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.