Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo zeg,

Ben ik eventjes een paar dagen weg, wordt het forum lekker druk bezocht.. Is perfect zo...

Mensen, eventjes een paar dagen in de buurt van N

Geplaatst
Waar doen ze het toch van..........

Dat vraag ik mij ook wel eens af..;)

Het verblijf was gratis. Het heeft mij alleen 2 keer een volle tank gekost voor de heen en terug reis en de dagtrip naar Munchen. De rest van de dagen rond mogen rijden in een AUDI RS4 van ons bevriend stel.

Naar Egypte gaan we met mijn schoonouders. Samen delen we de kosten.

En voor de andere dingen hebben we een plan B. Een baan alleen als administrateur en het salaris van mijn vrouw is niet voldoende meer in deze tijd. Je gaat dus andere dingen erbij zoeken wat een goede (bij)verdienste is.

Geplaatst
Bolletjes ? :mrgreen:

Zou kunnen. Ik ga alleen iets beter om met mijn leven en lichaam.

Geplaatst

en nu allemaal maar flink aan de drank door deze grote fout van sven en gerard :(

Geplaatst
en nu allemaal maar flink aan de drank door deze grote fout van sven en gerard :(

Euhhhh....., het was d

Geplaatst

Het is gebeurd en je kunt er over blijven discusieren totdat je een ons weegt. Feit is wel dat Gerard de schuld volledig op zich neemt.

Nu naar de 5km voor de dames en de ploegenachtervolgingen.

En Sven is nog jong, In moskou is er over 4 jaar weer olypmische spelen..

Geplaatst
Het is gebeurd en je kunt er over blijven discusieren totdat je een ons weegt. Feit is wel dat Gerard de schuld volledig op zich neemt.

Nu naar de 5km voor de dames en de ploegenachtervolgingen.

En Sven is nog jong, In moskou is er over 4 jaar weer olypmische spelen..

nou ik denk dat hij tegen die tijd echt zwaar problemen krijgt met die koreaan.. Dit was pas zijn 3e of 4e 10km die hij ooit gereden heeft en nu al een OR..

Geplaatst
nou ik denk dat hij tegen die tijd echt zwaar problemen krijgt met die koreaan.. Dit was pas zijn 3e of 4e 10km die hij ooit gereden heeft en nu al een OR..

En tegen die tijd zitten de Kia klanten (

Geplaatst

Lee heeft inderdaad erg goed geschaatst. Ondanks de DSQ van Sven een waardige winnaar van het goud. En hij zal inderdaad ook over 4 jaar of zelfs eerder het vuur aan Svens schenen leggen. En dat is alleen maar goed voor Sven, wordt hij ook weer eens gepushed om nog meer zijn best te doen..

Geplaatst
Lijkt me nu wel duidelijk, haha !

Nee.. Niet echt...

Komt een man bij de apotheek en vraagt om een grote fles hoestdrank want zijn hele gezin loopt te hoesten en is verkouden. Onderweg naar huis denkt hij, ik neem maar vast een grote slok, dan ben ik er het eerst vanaf. Maar het spul blijkt niet te zuipen, zo vies. Hij kijkt op het etiket en ziet daar staan: LAXEERMIDDEL. De man gaat op hoge poten terug naar de apotheek en zegt:

"Wat heb je me nou geflikt, vraag ik om hoestdrank, krijg ik een laxeermiddel!"

De apotheker zegt:

"Nou en... dat is toch goed? Wedden dat jij voorlopig niet durft te hoesten!"

Geplaatst
Wie van de 2 ben jij Smart?

Links of rechts?

Het is toch overduidelijk wie ik ben, toch?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...