Alex VB Geplaatst 2 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2010 Mede forumleden... Ik ga jullie verlaten!!! Voor 2 weken!!!! ik ben vanaf morgen voor niemand te bereiken op het gezelligste forum van de Benelux omdat ik lekker 2 weken ga bakken in de Egyptische zon.. Zodra ik terug ben krijg iedereen die de sticker besteld heeft een mail tbv de betaling en de vraag of ze hun adres willen geven voor verzending van de clubsticker... Dus mannen en vrouwtjes! Tot 17 April... Quote
bigwade Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Mede forumleden... Ik ga jullie verlaten!!! Voor 2 weken!!!! ik ben vanaf morgen voor niemand te bereiken op het gezelligste forum van de Benelux omdat ik lekker 2 weken ga bakken in de Egyptische zon.. Zodra ik terug ben krijg iedereen die de sticker besteld heeft een mail tbv de betaling en de vraag of ze hun adres willen geven voor verzending van de clubsticker... Dus mannen en vrouwtjes! Tot 17 April... Have Fun ! en kijk uit voor bommen, piramides en zakkenrollers.....) Quote
Venga1 Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Pff zou ik morgen vrij zijn van mijn werk, krijg ik vandaag telefoontje dat het absoluut niet kan en als ik niet kom dat ik een ontslagbrief thuis krijg met het label werk weigering. Fijne baas heb jij Quote
Venga1 Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Goh hadden wij eens een idee. Laten we vrijdag 2 april naar Dusseldorf gaan. Even een dagje wat anders en lekker uit eten gaan. Nou haha ga maar lachen. Komen we in Dusseldorf aan, is echt alles dicht , zelfs Starbucks en echt alles. Dit hadden we echt nooit gedacht. Nou ja de Venga is ingereden Quote
Smart Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Lachen! De Duitsers komen juist onze kant op omdat ze een vrije dag hebben. Hier stroomde het vandaag vol...... Quote
bigwade Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Lachen! De Duitsers komen juist onze kant op omdat ze een vrije dag hebben. Hier stroomde het vandaag vol...... Goede Vrijdag, stukje historisch besef, het wordt wat minder onder de jeugd........ Quote
Smart Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Ach, vroeger maakte wij ook weleens die fout. Stonden we ook in D Quote
Venga1 Geplaatst 3 April, 2010 Geplaatst 3 April, 2010 Goede Vrijdag, stukje historisch besef, het wordt wat minder onder de jeugd........ He opa, zo jeugdig ben ik niet meer hoor, maar ik wist echt niet dat die Duitsers alles plat gooien. En het stukje historisch besef is er echt nog wel. Maar hier werkt iedereen gewoon door, en had op alles gerekend, maar niet dat alles dicht zou zijn. We zijn terug naar Arnhem gereden, en zijn daar lekker uit eten gegaan. Zo beleef je nog eens wat Zo ben je nooit te oud om te leren. Het leverde wel de 2de pit in het voorruit op:cry: Quote
Gast Daiz Geplaatst 3 April, 2010 Geplaatst 3 April, 2010 Kan jij ze vinden ?van die winkelbellen ? Mocht je er twee hebben liggen......of aan kan komen....... (alles is electra en dat wil ik nou net niet) Of ik Google verkeerd, kan ook. grtz Frank Nee heb hier geen winkelbel liggen hahaha, zou niet weten waar je ze kan bestellen? denk inderdaad iets van een cadeau shop.... Thanx mensen!! Als ik nieuws heb van die jurist dan laat ik het hier zeker weten!!! Laterzzzzzzzzz gr Daiz Quote
Gast Jantje Geplaatst 13 April, 2010 Geplaatst 13 April, 2010 Iemand toevallig nog een leuke 2e hands telefoontje in de aanbieding? Mijn klote HTC touch HD heeft het voor de 3e keer binnen een jaar begeven en ben hem nu weer minimaal 2 weken kwijt.. Heb toch maar is een goede reserve telefoon nodig Quote
Smart Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Leuk idee hoor BW, om het raadplaatje uit handen te geven! Vandaag toch alweer 24 uur geleden dat ik eraan mee mocht doen...... Geen plaatje, geen plezier, niets/nada/nope/nothing...... Quote
Gast Jantje Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Aarghh me telefoon is nog steeds niet terug.. Quote
bigwade Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Leuk idee hoor BW, om het raadplaatje uit handen te geven! Vandaag toch alweer 24 uur geleden dat ik eraan mee mocht doen......Geen plaatje, geen plezier, niets/nada/nope/nothing...... Done Aarghh me telefoon is nog steeds niet terug.. Man zit toch niet te miepen en ren naar een Makro, Office Centre, Kijkshop etc. Ouwe zeur....... Quote
Gast Jantje Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 DoneMan zit toch niet te miepen en ren naar een Makro, Office Centre, Kijkshop etc. Ouwe zeur....... Nah.. heb al een vervangend toestel.. a good old nokia 3310.. Waren de huidige telefoons nog maar van zulke goeie kwaliteit Quote
bigwade Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Nah.. heb al een vervangend toestel.. a good old nokia 3310.. Waren de huidige telefoons nog maar van zulke goeie kwaliteit Ah, zo'n koelkast..... Heb er hier 3 liggen. De reputatie is beter dan de werkelijkheid al moet ik zeggen dat 1 ervan een emmer water tijdens de was op de camping (jaja) heeft overleeft..... Quote
Gast Jantje Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Ah, zo'n koelkast.....Heb er hier 3 liggen. De reputatie is beter dan de werkelijkheid al moet ik zeggen dat 1 ervan een emmer water tijdens de was op de camping (jaja) heeft overleeft..... die van mij gaat toch al ruim 8 jaar mee en doet het nog steeds goed! Dat is nog geen een andere telefoon gebeurd bij mij Quote
Smart Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Ah, zo'n koelkast.....Heb er hier 3 liggen. De reputatie is beter dan de werkelijkheid al moet ik zeggen dat 1 ervan een emmer water tijdens de was op de camping (jaja) heeft overleeft..... Hey, een ontboezeming van onze though-guy BW! Hij komt weleens op een camping......! Zeker ook al een campingsmoking aangeschaft natuurlijk? Quote
Gast Jantje Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Hey, een ontboezeming van onze though-guy BW! Hij komt weleens op een camping......! Zeker ook al een campingsmoking aangeschaft natuurlijk? Hij wacht nog tot het moment dat hij kan gaan "zwitser leven" he Quote
Smart Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Oh, maar ik zie hem straks zomaar voorbij dartelen in Campinglife op zaterdagavond hoor. Quote
Gast Jantje Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Mij niet gezien.. ik vindt het lange weekend met de complete schoonfamilie met hemelvaart lang zat voor een camping. Doe mij dan toch maar ergens een hotel of appartement. Quote
bigwade Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Hey, een ontboezeming van onze though-guy BW! Hij komt weleens op een camping......! Zeker ook al een campingsmoking aangeschaft natuurlijk? Hey, zeikert... Krijg je NOG een ontboezeming..... 2008 een memorabel jaar..... Ik herinner me vooral de slagboom van camping "le Moulin" in Patornay, Frankrijk. (leuk trouwens) Met een big smile op mijn gezicht heb ik het voltallige gezin kenbaar gemaakt dat dat MIJN laatste gang onder de slagboom was na onze vakantie daar. KLAAR ben ik met CAMPING-LIFE ! Weer een periode afgesloten, HEERLIJK ! Quote
Smart Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Met een big smile op mijn gezicht heb ik het voltallige gezin kenbaar gemaakt dat dat MIJN laatste gang onder de slagboom was na onze vakantie daar.KLAAR ben ik met CAMPING-LIFE ! Weer een periode afgesloten, HEERLIJK ! Wat een lekker sfeertje moet dat geweest zijn....... Quote
bigwade Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Ja het kan erg koud zijn in de Jura.... Na 8 dagen regen hebben we na 2 dagen zon onze "relatietent" (op te zetten zonder ruzie na 7-800km) droog in kunnen pakken en wat mij betreft gaat die op Marktplaats..... Ondanks dat was het een leuke vakantie maar ik ben er klaar mee. Schijten in rotten van 8, ik doe het niet meer, PUNT. Quote
Smart Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 In 2000 ben ik ook in de Jura geweest (Lac de Chalain). Een mooie omgeving maar de Fransen spreken mij niet zo aan. Sommigen willen niet eens proberen je te verstaan. Vooral de plaatselijke bevolking heeft daar een handje van. Zooooooo chauvinistisch. Toch, het camperen met de caravan hebben wij opgegeven. Het verblijven op een camping zal ons niet zomaar gaan vervelen. Ook met kinderen is het ideaal. Zij hebben snel contact. We gaan dit jaar 2 weken naar een camping in Itali Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.