bigwade Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 Warhead....... ga toch op vakantie man.......Je bent er aan toe !! Je ziet dingen die er niet zijn. Kia2010 bestaat niet op de ledenlijst.......... Neem je Tomtommetje mee en wat ramenkit... Veel plezier met z'n drietjes ! Quote
Smart Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 Ik weet toch echt zeker dat......., enfin ik laat het maar hierbij! Mijn electrische ramen van de Venga doen het goed, geen geluidsproblemen ondervonden overigens. Navi werkte vandaag toevalligerwijs naar behoren. Voor de zekerheid maar een TT meegenomen. Eigenlijk belachelijk voor woorden........! Quote
scorpioshuma Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 Ik weet toch echt zeker dat......., enfin ik laat het maar hierbij! Misschien WAS het een lid, totdat hij die taart in zijn gezicht kreeg van Smart gelijk lidmaatschap opgezegd Quote
scorpioshuma Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 Of Smart krijgt dat ene woord niet meer uit zijn mond. Volgens de Kalender was VENGA 2010 jarig op 21 juli Quote
bigwade Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 prima speurwerk....... Venga 2010 ja da's wel wat anders natuurlijk. Van Harte, alsnog !.. Geeft ook meteen aan dat nieuwe leden beter een andere/leukere/originelere gebruikersnaam kunnen nemen. Ik zie inmiddels door alle V(B)enga dames en heren het bos niet meer. Verzin es wat anders Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Juli, 2010 Geplaatst 28 Juli, 2010 IK vind van wel ja, het is niet een klein beetje beter beeld hoor, het is gewoon veel mooier, kijk nu maar naar de tour de france, schitterende beelden.En Discovery en NG zien er gewoon schitterend uit in HD. Dan nog blijf ik erbij dat ik niet genoeg tv kijk om het de extra kosten waard te laten zijn. Quote
Gast Jantje Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Wordt je gebeld dat er een auto met pech staat, ik vrolijk erheen en kon vervolgens zelf ook bellen dat ik met pech stond.. op de snelweg kwamen er mooie rook wolken onder de auto vandaan, dus eerste de beste afslag eraf en de koppeling compleet weg.. Grrr Quote
Alex VB Geplaatst 1 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2010 Ja Jantje... That's life... Je vriendin? was er ook niet al te blij mee zo te zien? Is de klant wel verder geholpen door een collega? Quote
Gast Jantje Geplaatst 1 Augustus, 2010 Geplaatst 1 Augustus, 2010 nee die was al niet blij dat er iemand met pech stond en al helemaal niet dat wij met pech kwamen te staan. Verders alles zelf opgelost, de reservebus op me werk opgehaald en de mensen gaan helpen Quote
Alex VB Geplaatst 1 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2010 Ik vind het al geweldig dat ze met je meegaat.. Niet iedere vriend(in) zal dat over hebben voor de ander... Gelukkig is het andere probleem opgelost.. En breng het compliment gerust over naar je vriendin.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 1 Augustus, 2010 Geplaatst 1 Augustus, 2010 haha zij wil mee omdat ze anders alleen thuis zit, vind ze nog minder leuk dan mee gaan haha Quote
Gast Jantje Geplaatst 26 Augustus, 2010 Geplaatst 26 Augustus, 2010 Mag ik alvast iets te vroeg een biertje uitdelen? utrecht staat 3-0 voor tegen celtic Hopen dat ze het volhouden! Quote
Rio-man Geplaatst 2 September, 2010 Geplaatst 2 September, 2010 Jantje, is inloggen misschien een idee ? Quote
Alex VB Geplaatst 3 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2010 Aangezien Jantje het vergeten is medetedelen doe ik het maar ipv hem.. Jantje is geen lid meer van ons Forum. Hij heeft zich deze week laten verwijderen door onze beheerder Jheroen. Hij had daar een paar redenen voor waaronder de reden dat hij geen KIA-rijder meer is.. Quote
scorpioshuma Geplaatst 3 September, 2010 Geplaatst 3 September, 2010 Aangezien Jantje het vergeten is medetedelen doe ik het maar ipv hem..Jantje is geen lid meer van ons Forum. Hij heeft zich deze week laten verwijderen door onze beheerder Jheroen. Hij had daar een paar redenen voor waaronder de reden dat hij geen KIA-rijder meer is.. Spijtig om te horen, hij bracht een hoop ervaring mee in diverse topics. Buiten het feit dat hij ook wel gezellig was Zal hem nu ook niet 1-2-3 kunnen spotten als ik hem in de buurt tegenkom, aangezien hij de KIA niet meer rijd Quote
Rio-man Geplaatst 3 September, 2010 Geplaatst 3 September, 2010 Geen Kia-rijder meer?? Een week geleden las ik nog een discussie over een stuk rotzooi onder de Cee'd en waar Opels werden afgekraakt enzo..??? Volgensmij heb ik wat gemist.. Quote
Alex VB Geplaatst 4 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2010 Jantje zal nu nog wel eventjes in zijn KIA rondrijden. Maar hij heeft mij meegedeeld dat deze met spoed de deur uit gaat zeg maar.. Hij gaf al eens aan dat deze hem teveel kost. Het liefst had hij een diesel gehad ivm de kilometers die hij rijdt naar zijn vriendin vv. En er was nog een andere reden die hij mij ook niet verteld heeft. Het is zijn keus om ons te verlaten. Hij is en blijft welkom op het forum/club. Quote
Smart Geplaatst 4 September, 2010 Geplaatst 4 September, 2010 Dat is inderdaad jammer te lezen. Hij bracht vrolijkheid op het forum en was altijd zeer gevat. Maar ik wens hem het allerbeste natuurlijk. Quote
Rio-man Geplaatst 4 September, 2010 Geplaatst 4 September, 2010 Zo, en per vandaag ben ik ook weer een stukje minder Kia-rijder... De Clarus is vandaag opgehaald. De 206 komt over 3 weken pas... Nogsteeds inderdaad... Begint een beetje vervelend te worden. Quote
Rio-man Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Beste mensen, IVM de grote drukte door werk en studie, zal ik komende tijd wat minder op het forum te vinden zijn. Ik zal zo nu en dan eens een kijkje nemen, maar echt veel tijd om achter de computer te zitten blijft er helaas niet over. Gr Bryan Quote
Smart Geplaatst 24 September, 2010 Geplaatst 24 September, 2010 We zullen je even missen, maar we gaan er wel vanuit dat je heel af en toe je 'gezicht' laat zien. Suc6 met de studie! We hebben zo wel meer kans bij raadplaatje......... Quote
Jantje.2 Geplaatst 26 September, 2010 Geplaatst 26 September, 2010 Kunnen we hier allemaal even een biertje tappen op het succes van feyenoord? Quote
scorpioshuma Geplaatst 26 September, 2010 Geplaatst 26 September, 2010 Ik zal zelden op Feyenoord een biertje drinken, maar in dit geval doe ik met je mee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.