Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik wil alleen nederland kijken maarja dan ben ik aan het werk en de tv mag niet aan.. dus dat wordt radio 1 morgen :)

Geplaatst

En ik word echt knettergek van die toeters.

Dit is niet leuk meer......

Je hoort niks van reakties v.a. de tribune alleen die wespen.

BAH.

Als dat zo doorgaat doe ik alleen NL en dan nog met tegenzin.

Geplaatst

Ik heb morgenmiddag vrijaf genomen om de wedstrijd te bekijken.

Geplaatst
En ik word echt knettergek van die toeters.

Dit is niet leuk meer......

Je hoort niks van reakties v.a. de tribune alleen die wespen.

BAH.

Als dat zo doorgaat doe ik alleen NL en dan nog met tegenzin.

oordopjes zijn dan ook niet voor niets op dit moment een van de meest verkochte producten in zuid-afrika!

en ik had ook vrij gevraagd maar ja, iedereen wil vrij dus het was de keuze of iedereen vrij en de tent sluiten (wat natuurlijk geen optie is) of iedereen werken..

Geplaatst
........maar ja, iedereen wil vrij dus het was de keuze of iedereen vrij en de tent sluiten (wat natuurlijk geen optie is) of iedereen werken..

Wat is dat nou voor een werkgever? Wat een gebakje..... Je mag toch gewoon vrijaf nemen. Er moet natuurlijk wel een minimale beztting zijn.

Geplaatst
Wat is dat nou voor een werkgever? Wat een gebakje..... Je mag toch gewoon vrijaf nemen. Er moet natuurlijk wel een minimale beztting zijn.

we lopen al standaard met maar 4 man.. hoe minimaler wil je het hebben? :lol:

Geplaatst
we lopen al standaard met maar 4 man.. hoe minimaler wil je het hebben? :lol:

Ik gun het gewoon dat iedereen de wedstrijd kan zien, maar realiseer mij direct dat niet iedereen daartoe in staat kan/mag zijn.

Nou, werk ze dan....:shock:

Geplaatst

speciaal bericht van VI voor BW:

De NOS heeft besloten maatregelen te nemen tegen de vuvuzela-klanken die in vele Nederlandse huiskamers tot ergernis hebben geleid. Tijdens de uitzendingen van de WK-wedstrijden was het harde gebrom van de Zuid-Afrikaanse blaasinstrumenten constant hoorbaar.

'De regisseurs en geluidstechnici hebben de opdracht gekregen het geluid uit het stadion nog zachter te zetten, zodat het stadiongeluid

Geplaatst
speciaal bericht van VI voor BW:

De NOS heeft besloten maatregelen te nemen tegen de vuvuzela-klanken die in vele Nederlandse huiskamers tot ergernis hebben geleid. Tijdens de uitzendingen van de WK-wedstrijden was het harde gebrom van de Zuid-Afrikaanse blaasinstrumenten constant hoorbaar.

'De regisseurs en geluidstechnici hebben de opdracht gekregen het geluid uit het stadion nog zachter te zetten, zodat het stadiongeluid

• 2 weken later...
Geplaatst

IK HEB WEER EEN ANDERE AUTO! In plaats van de Pride hebben we komende tijd een Kia Clarus 2.0 GLX uit 1999 met 150.000 gelopen. Gekocht via de zaak voor een zacht prijsje. Morgen de eerste foto's. Heb er inmiddeles 110 km mee gereden en ik moet zeggen, wat rijd dat lekker zeg!

Geplaatst

Is een behoorlijk breeeeeeeede auto (aan mijn laptop te zien)......!

Geplaatst

Bij mij past het net....

Indien mogelijk aub deze foto's een beetje aanpassen.. Een formaat van max 900pix is groot genoeg. En het kost toch laadtijd zo'n grote foto's..

Geplaatst

Heb er even kliklinkjes van gemaakt... Zal morgen wat daytime-pictures plaatsen in een normaal formaat :)

Geplaatst

Vandaag weer een gezellig dagje. Was er toch brand uitgebroken in een verdeelstation voor stroom. Bijna heel Doetinchem en in omliggende plaatsen was geen stroom meer uit de stekkerdoos te trekken (zie: www.nu.nl).

Ook bij ons thuis lag alles er ongeveer 7 uur uit. Zelfs verkeerslichten, liften, airco's in verzorgingstehuizen en ziekenhuizen e.d. werkten niet meer. Heel surrealistisch. We zijn toch wel heel erg afhankelijk geworden van moderne gemakken, waarbij stroom toch een heel erg groot partijtje meespeelt.

Ik kreeg al visioenen om de wedstrijd NL-BRA elders in het land te bekijken..... Gelukkig zijn we weer connected!

Geplaatst

Het was een heerlijke 2e helft vol met lekker voetbal.

Geplaatst

Kijkbeleving met KPN digitenne is zeer apart.

Hoor heel de stad (Utrecht) 1-2 sec eerder juichen.......grrrrrrrrrrr.

Vier dus ook oud en nieuw steeds net te laat......

Tobben dus, HAHA!

Geplaatst

Zoals iedereen nu weet is Uruguay de volgende tegenstander in de halve finale voor ons Oranje.. Hopelijk blijven ze zo spelen als de 2e helft tegen Brazili

Geplaatst

Heb de hele wedstrijd niet kunnen zien maar wel met commentaar van Jack van Gelder (GE-WEL-DIG) op de radio geluisterd, tjonge wat was het feest op de snelweg toen de 2-1 erin vloog (HIJ IS 22 CENTIMETER GROOT MAAR HIJ SCOORT MET ZIJN KOP, ON-GE-LOVELIJK.. HOE IS HET MOGELIJK!!)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...