scorpioshuma Geplaatst 26 September, 2010 Geplaatst 26 September, 2010 Zo, en per vandaag ben ik ook weer een stukje minder Kia-rijder... De Clarus is vandaag opgehaald. De 206 komt over 3 weken pas... Nogsteeds inderdaad... Begint een beetje vervelend te worden. Hmm zijn die 3 weken nu inmiddels niet om ?? Quote
Rio-man Geplaatst 27 September, 2010 Geplaatst 27 September, 2010 Klopt inderdaad, alleen nog geen 206 te bekennen.. Maar ik heb nog wat andere opties.. Er staat binnen een maand sowieso een andere tweede auto voor de deur. Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Balen dat het allemaal zolang duurt rio-man! Quote
Smart Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 @Jantje Ik dacht dat ik het altijd beter wist, maar blijkbaar ben ik dat niet meer.... Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Ag juah.. gelukkig is hij weer netjes in zijn holletje terug gekropen zoals ik hem gevraagd heb iedereen mag van hem zijn eigen mening hebben over iets, zolang het maar naar zijn wens is. Quote
Jantje.2 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Iedereen krijgt van mij een biertje vandaag.. waarom??? AJAX - FC UTRECHT 1 - 2 WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO Quote
Jantje.2 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 en nog een biertje.. vandaag is de dag dat ik me 25ste verjaardag vieren mag Helaas zal door de omstandigheden ook dit feestje niet worden waar ik op gehoopt had maar leuk gaat het zeker worden! Quote
Alex VB Geplaatst 4 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2010 Jan, Van harte gefeliciteerd met je 25ste. Geniet ervan want je wordt maar 1 keer 25.. Let's Party Quote
scorpioshuma Geplaatst 4 Oktober, 2010 Geplaatst 4 Oktober, 2010 en nog een biertje.. vandaag is de dag dat ik me 25ste verjaardag vieren mag Helaas zal door de omstandigheden ook dit feestje niet worden waar ik op gehoopt had maar leuk gaat het zeker worden! Van harte met je verjaardag, daar drink ik een biertje op. Blij dat je gelukkig bent met het cadeautje van Ajax aan Utrecht Quote
Smart Geplaatst 4 Oktober, 2010 Geplaatst 4 Oktober, 2010 Hey Jantje, van harte proficiat! Weet je wat, dan trakteer ik! En vanavond een biertje! Quote
Peterrrrr Geplaatst 4 Oktober, 2010 Geplaatst 4 Oktober, 2010 Alsnog gefeliciteerd, weet nog een leuke cadeautje voor je. Zal niks verklappen maar het is van rubber en alleen te gebruiken in de winter hahaha. Over het voetbal... ben blij dat mijn cluppie 6e staat, of het verdiend is boeit me niks ! Tres puntos & muchos cervezas Quote
Jantje.2 Geplaatst 4 Oktober, 2010 Geplaatst 4 Oktober, 2010 Hey als ze gratis zijn is het ook geen verspilling van geld ennuh ja de kleinere clubjes doen het tot nu toe weer leuk dit jaar, hopen dat het een beetje zo blijft.. Met utrecht worden we sowieso verwent tot nu toe.. 0-0 tegen napoli en liverpool en winst tegen ajax.. Quote
Peterrrrr Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Kleinere clubjes ? Voor ons is het seizoen al goed, winst op willem ii en op feyedinges.. Quote
Jantje.2 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Ja.. ik snap nog steeds niet hoe utrecht een 0-1 voorsprong tegen feyenoord heeft weg kunnen geven met een 3-1 verlies Quote
Smart Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Graafschap - Feyenoord 1-1. Jammer van die strafschop want de Superboeren waren beter. Maaruh, er is een nieuw geopende topic over voetbal, volgens mij...... Quote
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2010 Geplaatst 9 Oktober, 2010 Volgende week komt de 206 binnen! Nou en? Die hoort niet thuis op een Kia forum..... Quote
Smart Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Ja voor alle andere zaken is dat correct, maar niet voor andere merkgerelateerde auto's........ Van O.el hebben we ook al afscheid genomen op dit forum....hahahaha! Quote
Alex VB Geplaatst 10 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2010 Terg in je hok Smart.. Iedereen is en blijft een graag geziene gast in dit cafe en ook op dit forum... Quote
Rio-man Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Ja voor alle andere zaken is dat correct, maar niet voor andere merkgerelateerde auto's........Van O.el hebben we ook al afscheid genomen op dit forum....hahahaha! Ahh Sh*t.. ik zat er net aan te denken om mijn laatste Kia in te ruilen voor een Opel! Quote
Smart Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Het is even slikken..., maar vooruit! We kunnen het nog eens proberen! @Rio-man Wat leuk je verwacht dus je nieuwe Peu 206? Quote
Rio-man Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Ik verwacht inderdaad mijn Peugeot 206 ter vervanging van de Kia Clarus/Kia Pride. Het is een 5-deurs 1.4 Gentry in de kleur Bleu de Chine, 105.000 km gereden met o.a. een airco en een trekhaak. Hij komt uit 2000. Het is echt een fraaie auto om te zien. Geen deukje of krasje te bekennen. Dealeronderhouden (incl. de volledige historie), in maart nog een beurt gehad, distributieriem en de 206-kwaaltjes zijn al verholpen. Gewoon een zeer goed aanbod, en het zijn auto's die wat makkelijker te verkopen zijn als de Kia's die ik tot nu toe gehad heb, waar ik overigens ook veel plezier van gehad heb hoor! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.