Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een mooie Peu Rio-man, ziet er strak uit! Kleur is goed en ook nog een vierdeurs met trekhaak.

Veel rijplezier, maar vooral veilige km's toegewenst!

Geplaatst

Ziet er goed uit voor een PSA..;) Ik wens je daar veel plezier mee...

Geplaatst

Jongens Jongens wat een voetbalmiddagje..

psv - feyenoord 10-0... wat zegt u? jaa ik zeg het echt tien-nul

vitesse - utrecht 1-4 Wooohoooo

Geplaatst

Kijk nu anders even op de site van Feyenoord. Ze zijn achter de coulissen aan het uithuilen......hahahaha:mrgreen:

Geplaatst

En wat heeft Utrecht gedaan ? :P

Heb voor mijn vrouw een C1 gekocht, was een inruiler op een Picanto RsportbyKIA.

Toch best wel een geinig karretje moet ik eerlijk zeggen ! Maar geen blijvertje uiteraard, komt een Picanto of een 5 deurs Micra voor terug.

Geplaatst
En wat heeft Utrecht gedaan ? :P

Heb voor mijn vrouw een C1 gekocht, was een inruiler op een Picanto RsportbyKIA.

Toch best wel een geinig karretje moet ik eerlijk zeggen ! Maar geen blijvertje uiteraard, komt een Picanto of een 5 deurs Micra voor terug.

wij hebben de punten aan die arme hagenezen weg gegeven.. tis bijna sinterklaas enzo he :wink:

Geplaatst

Op dit moment niets. We zijn zoekende, en nee geen Kia. We gaan voor de zuinigste betaalbare auto, als 2e auto. We blijven dus zoekende naar een Citro

Geplaatst

zowel de c1 als de aygo zijn echt niet zo zuinig als er gezegd wordt.

De aygo van me moeder krijgen we niet zuiniger dan 1 op 17 terwijl de avensis benzine van me vader 1 op 16 haalt.. allebij gereden door mijn vader met "het nieuwe rijden"

Geplaatst (aangepast)
Op dit moment niets. We zijn zoekende, en nee geen Kia. We gaan voor de zuinigste betaalbare auto, als 2e auto. We blijven dus zoekende naar een Citro
aangepast door Rio-man
Geplaatst

De C1 die wij hadden reed probleemloos 1 op 18 en bijna alleen stadsverkeer. Bij gecombineerd stad/snelweg, kan het verbruik zelfs nog afnemen. We kregen de benzinetank gewoonweg niet leeg, dit in tegenstelling tot onze Picanto. Met gemak kun je minimaal 650 km rijden met een volle tank. Dat noem ik echt zuinig. Ben natuurlijk ook anders gewend.:mrgreen:

Oh ja, een Peugeot 107 is niet onze smaak. De voorkant lijkt op een haai zonder tanden, maar met rvs beugel.....

Geplaatst

Hahaha, ik ben ook niet zo'n peugeot fan. Vind de C1 dan echt wel het leukste !

Waarom heb je je C1 zo snel weggedaan dan ? Als je iets zoekt, weet nog een mooie C1 te staan in Breda voor een leuk prijsje... kleur Steel grey ;)

Geplaatst
De C1 die wij hadden reed probleemloos 1 op 18 en bijna alleen stadsverkeer. Bij gecombineerd stad/snelweg, kan het verbruik zelfs nog afnemen. We kregen de benzinetank gewoonweg niet leeg, dit in tegenstelling tot onze Picanto. Met gemak kun je minimaal 650 km rijden met een volle tank. Dat noem ik echt zuinig. Ben natuurlijk ook anders gewend.:mrgreen:

Oh ja, een Peugeot 107 is niet onze smaak. De voorkant lijkt op een haai zonder tanden, maar met rvs beugel.....

volgens de peugeot dealer (kennisen van me ouders hebben net 2 107's gekocht) kan de 107 makkelijk 900 kilometer rijden op 1 tank.. terwijl er maar 35 liter in de tank gaat..Ook hun komen slechts aan de 1 op 16 tot nu toe en doen ook aan het nieuwe rijden.

Geplaatst
Waarom heb je je C1 zo snel weggedaan dan ? Als je iets zoekt, weet nog een mooie C1 te staan in Breda voor een leuk prijsje... kleur Steel grey ;)

Hahaha! Ja, ik zag laatst een Gris Carlinite (Steel Gray) op dit forum voorbij komen.......! Hele mooie kleur overigens, maar wij gaan voor de luxe C1 Ambiance of Aygo Comfort.

Ik was al bang dat die vraag uiteindelijk gesteld zou gaan worden. We (eigenlijk mijn vrouw) hebben deze met heel veel pijn weer weggedaan, omdat ik bij het poetsen en schoonmaken van de auto schade aan het reservewiel constateerde. Daarop de auto gecontroleerd en aan de rechterkant kunnen vaststellen dat er schade is geweest. Hoe groot? Ik durf het niet te zeggen, maar het goede gevoel van een praktisch nieuwe auto verdween helemaal toen bleek dat de auto vanuit Duitsland was ingevoerd en wij dus geen 2e maar 3e eigenaar waren geworden.

Gelukkig hebben wij bij verkoop geen verlies geleden op de auto.:wink: Misschien dat er helemaal niets aan de hand was, maar het gevoel was nou eenmaal rationeel en niet emotioneel.

We zoeken gewoon verder. Mogelijk van het weekend al een autootje bekijken.

Geplaatst
volgens de peugeot dealer (kennisen van me ouders hebben net 2 107's gekocht) kan de 107 makkelijk 900 kilometer rijden op 1 tank.. terwijl er maar 35 liter in de tank gaat..Ook hun komen slechts aan de 1 op 16 tot nu toe en doen ook aan het nieuwe rijden.

Waar het aan ligt moet je mij niet vragen Jantje, maar in de speciale autogids van de Consumentbond staat het trio bekend als

Geplaatst
Waar het aan ligt moet je mij niet vragen Jantje, maar in de speciale autogids van de Consumentbond staat het trio bekend als
Geplaatst
Geplaatst
De C1 is wel het mooist van allemaal vind ik !

@ Smart: Wie zegt dat onze steel grey geen Ambiance is ? ;)

Hij is te koop hoor.... ;)

Prijs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...