Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij Kia zit ik niet echt meer op mijn plek wat dat aangaat. De nieuwe Rio is te duur en te klein, De Cee'd is leuk, maar kleed je die een beetje leuk aan dan ga je ook al gauw richting de 20 mille, De Sportage kost ook een lieve bom duiten, de Venga kan wel inderdaad.. maar ik weet niet of ik hem nou echt mooi vind, en de Soul is simpelweg gewoon te klein.

Een oude BMW is leuk, maar niets voor mij. Ik ben niet zo weg van die oude karren, en ik vind het bij een nieuwe auto gewoon prettig dat je gewoon je fabrieksgarantie hebt en dat je terug kunt naar de dealer als er iets is. Ik bedoel, het onderhoud kost voor mij sowieso al weinig, want dat laat ik op de zaak doen tegen inkoopprijs van de onderdelen en gewoon keurig volgens het boekje... Maargoed bij de Rio it de koppeling er weer aan te komen (3e drukgroep loopt tegen zijn eind, en een uitlaatdeel), en voor het geld om dat te repareren heb je geen nieuwe uiteraard.

Geplaatst

Je moet dat doen wat jijzelf en je partner het prettigste vinden. Is het een KIA dan is het een KIA (PLEASE!?!?!) Is het een ander merk dan is dat ook ok.. JE blijft hier altijd welkom en we zullen nog steeds met je praten als we jou tegenkomen. Wij zijn niet zoals de mensen bij vele andere clubs.

Veel succes met jullie kruistocht en jullie keuze..

Geplaatst

Bedankt!

Vandaag heeft de Pride mij overigens zeer verrast! Naast mij voor het stoplicht stonden een paar van die opgeschoten gasten in een zwart Golfje 3... Maar ik kan jullie vertellen... de Pride was sneller! :|

Geplaatst

BIJ DEZE WIL IK EEN RONDJE GEVEN IN HET CAFE!

Heb EINDELIJK een positief bericht gehad omtrent het gezeik met het UWV.

Het is weer een beetje in orde en ik kan weer rustig gaan sleutelen aan m'n pica ;)

Updates volgen dan in m'n dagboek. YEAHHHHHHH hahahah nu nog even afwachten op de storting....

Gr Daiz

Geplaatst

zoals in je andere topic al gezegd: Gefeliciteerd daiz :-)

Geplaatst
BIJ DEZE WIL IK EEN RONDJE GEVEN IN HET CAFE!

Heb EINDELIJK een positief bericht gehad omtrent het gezeik met het UWV.

Het is weer een beetje in orde en ik kan weer rustig gaan sleutelen aan m'n pica ;)

Updates volgen dan in m'n dagboek. YEAHHHHHHH hahahah nu nog even afwachten op de storting....

Gr Daiz

Van Harte, het is je echt gegund.

Ga je nu ook als de wiedeweerga uit dat UWV met een BAAN die je leuk vind.

10x belangrijker.......

Geplaatst
Ik vind em leuk maar ben even de weg kwijt..........

Missing link ?

nee kwam hem tegen en kon zo gauw niet het grappige plaatjes topic vinden dus ik denk het past ook wel in het cafe ;)

Geplaatst
nee kwam hem tegen en kon zo gauw niet het grappige plaatjes topic vinden dus ik denk het past ook wel in het cafe ;)

zo net onder het berichtje van Daiz........HAHAHA!

Geplaatst

oke even voor de duidelijkheid dat plaatje heeft niks met daiz te maken.. alhoewel ze wel gepimped wou worden zei ze laatst... :lol:

Geplaatst

Op dit moment op Veronica, Topgear met een Kia (!) en een caravan erachter!

Geplaatst

hahahaha dat plaatje :P

@ Bigwade: jawel, ik ga zeker werk zoeken ! Via uwv kan ik dan in de reintergratie. Dus dan moet het wel goed komen :) Ben gewoon even blij met het moment en ik heb al een tijdje niet aan de auto kunnen werken... even m'n hoofd leegmaken zeg maar :)

Gr Daiz

Geplaatst
Op dit moment op Veronica, Topgear met een Kia (!) en een caravan erachter!

whahaha het totaal gebeuren van dat filmpje was wel leuk met die caravan brand etc. alleen jammer dat de kia afgezeken werd!

Geplaatst
whahaha het totaal gebeuren van dat filmpje was wel leuk met die caravan brand etc. alleen jammer dat de kia afgezeken werd!

Maar dat heb ik dan weer niet gezien:!:

Geplaatst
Maar dat heb ik dan weer niet gezien:!:

deel 1:

deel 2:

deel 3:

Geplaatst

Goedemorgen mensen,

Zo vandaag weer een opstap dag met vrouw en dochter.. Vandaag hebben we een uitje naar Frankfurt met vrienden en daarna een overheerlijke American style grillparty (lees Barbeque)..

Maar eventjes wat anders.. Ik heb al een tijdje niets meer gehoord/gelezen van Chrones. Is er iets mis?

He Chrones!! Ben je er nog??

Geplaatst

Ik heb het gezien.. Maar hij zal het ook rete druk hebben met examens controleren, survieren etc..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...