Gast Jantje Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Wat is hier verkeerd aan?a. de motoragent heeft een verkeersovertreding geconstateerd b. de motor is technisch niet in orde c. het weggedrag van de motorrijder d. de motoragent heeft een rotdag E: een gladde achterband Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 ik denk dat zij geen helm op heeft. Inderdaad geen helm op, alhoewel het wel zo lijkt. E: een gladde achterband Ja, dat is mij niet opgevallen. Ik keek ergens anders naar! Quote
Gast Jantje Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 tjah eerst kijk je naar het een en daarna ga je kijken waarom die agent ze aankan houden.. kan er zo een paar uitstekende redenen voor opnoemen Quote
scorpioshuma Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Diep triest ! voor zowel 13 in een dozijn volvo stations tot ford granada's, jaguar's, rolls royces zijn liefhebbers te vinden om ze op te knappen of te gebruiken voor onderdelen.....Doe dit soort dingen met d Quote
Gast Jantje Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 ag daewoo is tegenwoordig ook een grote + he Quote
Venga1 Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Wat is hier verkeerd aan?a. de motoragent heeft een verkeersovertreding geconstateerd b. de motor is technisch niet in orde c. het weggedrag van de motorrijder d. de motoragent heeft een rotdag Ze heeft haar billen niet afgeveegd? Quote
Gast Daiz Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 hier weer eens een berichtje van mij.... Tot nu toe is de gemeente ook op NIETS uitgelopen...(en dan heb je daar 3 maanden op zitten wachten grrrrr) Ga a.s vr met een sociaal raadlid praten en kijken of die iets voor mij kan betekenen...hopelijk willen jullie duimen.. Ik had in 2009 ww gehad dus moet recht hebben op ziektewet...pfff ik ben gewoon helemaal overspannen hierow... zucht ...en anders als dat niets wordt moet ik heeeeeeeeeeeeeeel snel aan de slag......tot nu toe lukt solliciteren ook niet. Wilde graag weer aan m'n pica-project verder maar denk dat het op deze manier, dit jaar niet af komt...zit me niet mee Hou jullie op de hoogte! Sorry ben niet zo vaak meer op het forum...nogal druk met al het gezeik....maar dacht laat ff van me horen! Gr Daiz Quote
Gast Jantje Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Jammer dat er nog steeds geen goede oplossing is. Veel sterkte met alles verder proberen te regelen! Quote
Alex VB Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Ik zou nu al op het punt staan om elke legale job die ik krijg aangeboden aan te nemen. Al is het als vulploegmedewerker bij de Appie of dergelijke... Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Hallo Daiz, Leuk dat je weer even wat van je laat horen. Jammer dat je tot op heden (nog) niets gevonden hebt, maar laat de moed niet zakken h Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Da's nou eens LEUK nieuws !!! http://www.telegraaf.nl/buitenland/6324222/__Man_miljonair_na_scheiding__.html?p=3,1 Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 goede timing.. zijn 2e scheiding komt er zeer spoedig aan denk ik.. Quote
Alex VB Geplaatst 19 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2010 Da's nou eens LEUK nieuws !!!http://www.telegraaf.nl/buitenland/6324222/__Man_miljonair_na_scheiding__.html?p=3,1 Inderdaad leuk nieuws. Deze heer kan wel die door mij o zo geliefde Aston Martin DBS kopen.. Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 zomaar een vraag..... hoe kan je een standaard toevoeging maken bij je berichten.. b.v bij Smart staat: As a finishing touch...enz... Ik heb werkelijk geen idee hoe te handelen Quote
bigwade Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 zomaar een vraag.....hoe kan je een standaard toevoeging maken bij je berichten.. b.v bij Smart staat: As a finishing touch...enz... Ik heb werkelijk geen idee hoe te handelen Ja hoor in je eigen instellingen. Jouw gebruikers instellingen/instellingen en opties/wijzig handtekening Ben het met je eens die van Smart is wat over de top, HAHAHAHAHAHA Quote
Smart Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Hoezo, ik ben het met je eens....? Deze man wil ook zoiets! Dat jij er nou niet van gechameerd bent..... Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Heren Heren....Relax Ben benieuwd ofdat het me lukt? Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 YIPPIEEEEE !!!!! Gelukt....thanx Bigwade... Quote
Smart Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Ja, ja bedank hem maar. Ondertussen wordt mijn handtekening negatief onder de loep gehouden door deze onverlaat! Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Ja, ja bedank hem maar. Ondertussen wordt mijn handtekening negatief onder de loep gehouden door deze onverlaat! OEPS, sorry Smart! Hoewel het wel een beetje vreemd is dat iemand commentaar levert op een handtekening terwijl de persoon in kwestie ZELF er geen heeft... Maar ik vind die van jouw wel de mooiste hoor...vandaar dat ik die als voorbeeld stelde... Quote
bigwade Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 OEPS, sorry Smart!Hoewel het wel een beetje vreemd is dat iemand commentaar levert op een handtekening terwijl de persoon in kwestie ZELF er geen heeft... Maar ik vind die van jouw wel de mooiste hoor...vandaar dat ik die als voorbeeld stelde... Het ergste is dat IK die voor hem heb gemaakt, HAHAHAHAHAHAHA! Quote
Smart Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 Het ergste is dat IK die voor hem heb gemaakt, HAHAHAHAHAHAHA! Hahahahaha! En dat is het enige juiste antwoord......! Quote
Smart Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Gisterochtend niet zo leuk wakker geworden! Onze zoon wilde beneden op de laptop wat uitzoeken. Kwam beneden en zag een tussendeur naar de bijkeuken openstaan, riep naar boven dat deze openstond en vroeg tevens waar de laptop was.........?? Mijn vrouw en ik stonden gelijk naast ons bed. Beneden aangekomen bleek dat er een gaatje was geboord in het kozijn van de bijkeukendeur naar de tuin. Zo'n 5cm onder het schild v/d klink. Ze hebben met Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Tjezus...wat een verhaal Ik kan goed begrijpen dat je dan op het punt staat om iemand te grazen te nemen... Sterkte ermee, ook voor de huisgenoten, en hopelijk kun je er toch wel van slapen, ik zou waarschijnlijk geen oog meer dicht doen want je ligt toch te luisteren ofdat je niet weer "bezoek" krijgt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.