Smart Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Ik vind de openingstijden een beetje vaag. Wanneer ben je er nu wel of niet Alex? Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2010 Ik vind de openingstijden een beetje vaag. Wanneer ben je er nu wel of niet Alex? Beter wazige openingstijden als helemaal geen opening... Het cafe is voor clubleden 24/7 open en vrij toegankelijk.. Ik kan volgens mij met een goed gevoel aannemen dat iedereen het eventjes meld als er iets op is.. Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2010 (aangepast) Wat ons vandaag gebeurt is.. Rijden we in Hasselt in een wijkje opzoek naar een winkeltje om leuke dingen te gebeuren. Zie ik opeens een politiewagen achter me in een slip geraken: met dit als gevolg.. Reden.. haar mannelijke partner was met zijn "potlood" aan het spelen.. Of deze: Ook duidelijk een geval niet kijken waarnaar toe je rijdt. De STIG aan het oefenen voor zijn eerste motortest: Zoek de fout: 6 Februari, 2010 aangepast door Alex VB Quote
Gast Daiz Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 hahhahahahah de STIG Die is echt geweldig!!!!!!!!!!!!!! hoe kom je erop hahaha P.s (heb morgen gesprek met gemeente DB, hopelijk komt er EINDELIJK iets positiefs uit!!!) Pff wordt beetje erg moe van al die k*tinstellingen....... Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 (aangepast) hahhahahahah de STIG Die is echt geweldig!!!!!!!!!!!!!! hoe kom je erop hahaha P.s (heb morgen gesprek met gemeente DB, hopelijk komt er EINDELIJK iets positiefs uit!!!) Pff wordt beetje erg moe van al die k*tinstellingen....... Gr Daiz Bij deze ***instellingen duidelijk aangeven wat je wilt en aangeven wat jouw ambitie is. Mogelijk ook bij- of omscholing aanvragen, zodat je interessant bent voor arbeidsmarkt. Laat je niet kisten meid, zal zeker wel weer goed komen! 10 Februari, 2010 aangepast door Smart Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 (aangepast) Bekend van 3FM Giel Belen Fabrizio met Sjiek is miech dat: Voor de leken van het Limburgs.. Dit is Maastrichts... Dit is de tekst: Sjiek is Miech dat Let iech eeve neet op en g dreij miene kop Is mien vespa gejat Iech had lando gebeld meh dee pakte neet op Dee woar konstant bezat Jeh noe zakt mich de mood en noe mot ch te voot Noa t sport fondse bad, t sport fondse bad.. Sjiek is miech dat Un vekantie gebook noa Mexicaanse look Had ch miech mer bekak Want’t zoat mich weer teage en twie weke regen Wou truk noa mien brak Ag sjeet mch noe mer lek vlak veur t vertrek Nog n griepke gevat Griepke gevat Sjiek is miech dar, zin ver amper oetein En de liks al metein mit Ricardo in bad Iech dink dat t verrek ch goan vol op de bek Mit dien zuster jeh wat Jeh ze vrijt mit dee sul, dee pipo oet Gaol Jao zie waor al bezat, woar al bezat Soms zit ut eve neet mit Biste blij este eindelijk plat liks in bed Hubste ut eve gehad, zikste sjiek is miech dat Soms geit ech alles verkierd Hubste niks van dun foute van vreuger gelierd Hubste ut eve gehad, zikste sjiek is miech dat Sjiek is miech dat Zit iech deftig te eten un vleeg in mn vreten Jeh sjoen is mch dat Op dn ober geropen dee sjievelde oet Ut woar hardstikke glad Munne honger woar weg ging vaan munne stek Mn krevat zoat te strak, strakke krevat Sjiek is miech dat, lik iech bijnoa in bed Mit un koppein tablet Flikker iech vaan de trap Miene kop tussen mien bein Ich krepeer van de pijn menne voot umgeklap Ut is neet te geleuve dat dit mich dit gebeurt Ich kin neet mie op stap Neet mie op stap Soms zit ut eve neet mit Biste blij este eindelijk plat liks in bed Hubste ut eve gehad, zikste sjiek is miech dat Soms geit ech alles verkierd Hubste niks van dun foute van vreuger gelierd Hubste ut eve gehad, zikste sjiek is miech dat Soms zit ut eve neet mit Biste blij este eindelijk plat liks in bed Hubste ut eve gehad, zikste sjiek is miech dat Soms geit ech alles verkierd Hubste niks van dun foute van vreuger gelierd Hubste ut eve gehad, zikste sjiek is miech dat 10 Februari, 2010 aangepast door Alex VB Quote
Gast Daiz Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 nou ben ik weer........gesprek met gemeente DB is op niets geeindigd.... krijg dus gewoon geen uitkering voor elkaar. Heb er geen recht op zeggen ze...nou lekker ben overspannen en hoe moet ik dan aan het werk zien te gaan...ben er niet echt blij mee pfff "zucht" ik neem een drankje in het cafe Quote
Alex VB Geplaatst 11 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2010 Daiz, Dit is inderdaad balen.. Maar laat aub de moed niet zakken. Er zijn meerdere wegen die naar Rome of welke stad dan ook lijden.. Blijf iedere dag actief op zoek naar een nieuwe job. Al moet je iets accepteren wat niet in je straatje past, zodra je werk hebt gaat het weer beter en dan kun je verder kijken.. Quote
Smart Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 (aangepast) Hey Alex, Van harte proficiat met je bevordering tot moderator. Een zekere Smart en Bigwade hadden een aantal weken geleden al wel een sterk vermoeden dat jij nog weleens als moderator zou 'eindigen'. En als het 11 Februari, 2010 aangepast door Smart woordje verkeerd Quote
Alex VB Geplaatst 11 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2010 @Smart, Dank je wel.. Ik heb het totaal niet verwacht en vind het een hele eer om te doen.. Dus een extra rondje van mij... En als we elkaar ontmoeten op een meeting etc 1 in het eggie.. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 nou ben ik weer........gesprek met gemeente DB is op niets geeindigd....krijg dus gewoon geen uitkering voor elkaar. Heb er geen recht op zeggen ze...nou lekker ben overspannen en hoe moet ik dan aan het werk zien te gaan...ben er niet echt blij mee pfff "zucht" ik neem een drankje in het cafe Hej Daiz, Je weet he, je kunt me altijd bellen o.i.d. je hebt mijn nummer. Het zit jou allemaal niet mee de laatste tijd. Kop op, geef de moed niet op. Als er iets is waarmee ik je kan helpen, hoor ik het wel! @ Smart: Leuk te horen dat er m Quote
bigwade Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Hey Alex,Van harte proficiat met je bevordering tot moderator. Een zekere Smart en Bigwade hadden een aantal weken geleden al wel een sterk vermoeden dat jij nog weleens als moderator zou 'eindigen'. En als het Quote
Smart Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 nou ben ik weer........gesprek met gemeente DB is op niets geeindigd....krijg dus gewoon geen uitkering voor elkaar. Heb er geen recht op zeggen ze...nou lekker ben overspannen en hoe moet ik dan aan het werk zien te gaan...ben er niet echt blij mee pfff "zucht" ik neem een drankje in het cafe Hey Daiz, We leven allemaal met je mee hoor. Heeft het te maken met jouw leeftijd dat je geen uitkering krijgt. Hoe moet het dan met het betalen van je huur, levensonderhoud, enz.? Als je gewerkt hebt, dan heb je toch recht op een uitkering? Zeker als je er niet zelf voor gekozen hebt om werkloos te worden. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Hej Daiz, Heb net eens ff terug gelezen... Dat aanbod van Peterrrrrrr is nog niet eens zo slecht... Even heel erg vanuit jouw profiel bekeken heb je dan juist een h Quote
Venga1 Geplaatst 12 Februari, 2010 Geplaatst 12 Februari, 2010 @Smart,Dank je wel.. Ik heb het totaal niet verwacht en vind het een hele eer om te doen.. Dus een extra rondje van mij... En als we elkaar ontmoeten op een meeting etc 1 in het eggie.. grappig Ik had eigenlijk altijd het idee dat je het al was. Veel plezier toegewenst, vanuit het alweer besneeuwde Noord Holland. Quote
Alex VB Geplaatst 12 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2010 grappigIk had eigenlijk altijd het idee dat je het al was. Veel plezier toegewenst, vanuit het alweer besneeuwde Noord Holland. Ik kan me voorstellen dat mensen dat idee hadden. Ik was af en toe meer aanwezig hier dan ergens anders er waren tot nu toe maar 2 moderatoren op het forum en dat bleek te weinig te zijn voor dit moment. We doen ons best het iedereen naar hun zin te maken binnen de gedragsregels van dit forum. Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 Het eerste goud is binnen... Deze jonge gast heeft de 5000m gewonnen: Omdat te vieren een gratis rondje: En nu hopen dat hij op de andere 3 afstanden/onderdelen ook zo goed of beter zal presteren.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 vergeet het brood waar hij reclame voor maakt niet he Quote
Gast Daiz Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Thanx mensen voor de reacties Vind ik erg fijn om te lezen! Ben de krant aan het doorspitten..... Quote
Gast Jantje Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 het was dit weekend pro'ceed feest in groningen volgens mij. Zaterdag 2 witte en 1 zwarte gezien en zondag 1 witte (een andere dan zaterdag) en 1 piston grey Heb me helemaal suf moeten zwaaien Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Heb me helemaal suf moeten zwaaien Ook nog tijd gehad voor het meisje ?? Quote
Gast Jantje Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Ook nog tijd gehad voor het meisje ?? Ja hoor, die was aan het werk toen ik ze op zaterdag tegen kwam en vandaag was ik onderweg naar huis Quote
Venga1 Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 Het eerste goud is binnen...Deze jonge gast heeft de 5000m gewonnen: Omdat te vieren een gratis rondje: En nu hopen dat hij op de andere 3 afstanden/onderdelen ook zo goed of beter zal presteren.. Alex heb je dit ook al gelezen het is gewoon een geluksvogel!! http://www.telegraaf.nl/telesport/vancouver2010/schaatsen_os2010/6031271/__Gevaarlijke_actie_Sven_Kramer__.html?p=11,1 Quote
bigwade Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 broodje aap.. kan je niks gebeuren met die camera railtjes. Zou niet mogen namelijk. Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Februari, 2010 Geplaatst 16 Februari, 2010 broodje aap..kan je niks gebeuren met die camera railtjes. Zou niet mogen namelijk. lijkt mij ook.. je ziet die gasten bij zoveel schaats wedstrijden over die camera banen klimmen.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.