bigwade Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Met geiten en varkens doen we dat al......helaas Quote
Gast Jantje Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Ik kan me niet herinneren dat we zo veel sneeuw hebben gehad.Het duurt toch al een paar weken nu. Hoezo opwarming v/d aarde? IK hoop dat er vrijdag toch een beetje normaal is te rijden zo denkt de VVD dus ook, die gaan er kamer vragen over stellen.. GELD VERSPILLING Quote
Venga1 Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 zo denkt de VVD dus ook, die gaan er kamer vragen over stellen.. GELD VERSPILLING Gaat de VVD zelfs in de kamer vragen stellen of ik vrijdag een beetje op begaanbare wegen kan rijden? Aardig zeg van ze Quote
Gast Jantje Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Dat er iets moet gebeuren om de opwarming van de aarde tegen te gaan is logisch. MAAR, is het wel tegen te gaan? Sinds eeuwen komen er steeds meer mensen bij op de aarde, wat zorgt voor een hoger consumptie gebruik.. Moeten we nu opeens 1 - 2 Miljard mensen doden om de Co2 uitstoot tegen te gaan? Het is misschien cru maar volgens mij wel de meest efficienste oplossing tot nu toe.. ook dat.. Er zijn experts die zeggen dat er niet meer dan 10 miljoen mensen in nederland horen te leven. Ik zou zeggen doe china na, maximaal 1 kind per gezin! Quote
Gast Jantje Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Gaat de VVD zelfs in de kamer vragen stellen of ik vrijdag een beetje op begaanbare wegen kan rijden?Aardig zeg van ze Nee over of de mensen van de organisaties die onderzoek hebben gedaan naar de opwarming van de aarde niet met de cijfers geknoeid hebben. Ze willen dat het onderzoeksteam van de regering dat ook gaat onderzoeken. Jaaa het is maar belasting geld he.... Quote
Roderik Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Ik zou eem referendum houden, zo laten als het nu is. Of we gaan op de nieuwe toer: januari t/m april --> lente --> minimaal 15 graden april t/m september --> zomer minimaal 21 graden oktober t/m december --> herfst minimaal 10 graden, en alleen 's nachts regen. Dit weer is nergens goed voor, heb nog nooit gesnapt waarom mensen naar Oostenrijk moeten. Slecht voor je auto, me fiets piept ook al overal van dat zout. Me schoenen slaan wit uit ellende gewoon. Quote
Alex VB Geplaatst 7 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2010 Het is inderdaad erg allemaal.. En nu er zeker een zout tekort is.. Hoezo te kort? In de winkels staan pallets met keukenzout.. Die kunnen ze toch ook gebruiken.. Quote
Aart.S Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Ik hoor net op het nieuws dat ze in Ette-Leur iets gevonden hebben op het zout tekort. Ze gaan strooien met BADZOUT Ben benieuwd wat voor geurtje ze gaan gebruiken Mijn god in wat voor land leven we. Groeten, Aart. Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Ze gaan ook al ergens met zand strooien.. maar ze zijn wel bang dat het dan zodra het gaat regenen alle riolen meteen verstopt raken. Quote
Alex VB Geplaatst 7 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2010 Zand werd vroeger jaren '80 vorige eeuw veel gebruikt.. Het voordeel van zand is dat je "grip" creeert en zo minder nodig hebt en dus kosten bespaart.. 1 ton zout is niet goedkoop.. ok 1 ton zand ook niet maar is wel vriendelijker voor het millieu.. Quote
Gast Daiz Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Hier is vandaag nog geen sneeuw gevallen....wordt vannacht -16 brrrrrrrrrr Hopelijk gaat het van het weekend sneeuwen...dan wordt het driften meej de pica Hoop van wel kan ik keer filmpje maken voor m'n dagboek! We wachten af.... Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Hier is vandaag nog geen sneeuw gevallen....wordt vannacht -16 brrrrrrrrrr Hopelijk gaat het van het weekend sneeuwen...dan wordt het driften meej de pica Hoop van wel kan ik keer filmpje maken voor m'n dagboek! We wachten af....Gr Daiz Jij kunt dat gewoon doen. Ik stelde van het weekend voor om even een grote parkeerplaats te pakken om even wat rondjes te draaien met de Picanto om.........de uitlaat even schoon te rijden. Maar helaas, de Picachu is van mijn vrouw en ik mocht dat niet:-( Heel triest eigenlijk, zoveel sneeuw(pret) en je mag er alleen maar aan voorbij rijden. Quote
Gast Daiz Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 hahahhaah owjee strenge vrouw haha Vind ze het te gevaarlijk? Gr Daiz Quote
Aart.S Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Jij kunt dat gewoon doen. Ik stelde van het weekend voor om even een grote parkeerplaats te pakken om even wat rondjes te draaien met de Picanto om.........de uitlaat even schoon te rijden. Maar helaas, de Picachu is van mijn vrouw en ik mocht dat niet:-( Heel triest eigenlijk, zoveel sneeuw(pret) en je mag er alleen maar aan voorbij rijden. ssssssst zal het heel zachtjes zeggen Smart, Doe het gewoon stiekum. Groeten, Aart. Quote
Alex VB Geplaatst 7 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2010 Met een picachu zou ik het ook erg stiekum doen.. Met die van mij niet... Ik ben dat een beetje ontgroeid denk ik.. ik heb het nooit leuk gevonden om te slippen en dat soort dingen.. Wel lekker rondjes draaien op een circuit zoals de Nordschleife of Zolder etc.. dat vind ik nu leuk.. Quote
bigwade Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 hahahhaah owjee strenge vrouw haha Vind ze het te gevaarlijk? Gr Daiz Ze heeft GROOT gelijk. Laat zo'n groot kind nou maar lekker op zijn fietsie gaan crossen op de parkeerplaats........ Quote
Smart Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 hahahhaah owjee strenge vrouw haha Vind ze het te gevaarlijk? Gr Daiz Hahahahaha nee, ze is niet streng hoor, maar heeeeeeeel zuinig op haar Picantootje. ssssssst zal het heel zachtjes zeggen Smart,Doe het gewoon stiekum. Groeten, Aart. Ja, wie weet doe ik dat nog wel van het weekend, ssssst...... Quote
Smart Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 (aangepast) Ik zit nu al de hele avond aan de bar in het caf 7 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Alex VB Geplaatst 7 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2010 Huuhhhh.....??? Drinken? Riep iemand Drinken.. Graai en snaai maar er is genoeg te krijgen.. Biljartje is vrij, de Karaoke installatie doet het weer.. Guitar Hero is weer vrij om te spelen op de PS3 (In mijn bar geen XBox of WII).. De disussies kunnen weer gestart worden... LEEF JE UIT Quote
Venga1 Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Sorry Alex Ik heb even geen tijd Ik stop ermee, en ga Avatar op de enige echte console spelen neem een biertje van mij!! Quote
Smart Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Oh gelukkig, er komt weer een klein beetje leven in de brouwerij hier. Behalve Venga1, hij heeft zijn destiny gevonden, hoop ik dat er toch nog wat meer mensen aanschuiven voor een gezellig praatje aan de bar. Wie heeft er nog een leuke mop? Aart? Quote
Alex VB Geplaatst 7 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2010 Sorry AlexIk heb even geen tijd Ik stop ermee, en ga Avatar op de enige echte console spelen neem een biertje van mij!! Het zij je vergeven.. Voor Avatar op de PS3 maak ik een uitzondering... Quote
Alex VB Geplaatst 7 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2010 Dit is ook een leuke mop: Een blondje komt thuis na een dagje shoppen. Ze hoort bizarre geluiden die uit de slaapkamer komen. Ze loopt de trap op en vind haar man helemaal naakt op het bed. Hevig zwetend en totaal buiten adem. "Wat gebeurt er hier?!" roept ze in paniek. "Ik heb zojuist een hartaanval gekregen!" roept haar man buiten zichzelf. Ons blondje rent de trap af en belt onmiddellijk naar de hulpdiensten. Terwijl ze het nummer vormt komt haar zoontje van 4 de woonkamer in en zegt: "Mama, tante Shirley verstopt zich in uw kleerkast en ze is helemaal naakt!" Het blondje smijt de telefoon dicht en rent terug de trap op. Ze stormt de kamer binnen, rukt de kleerkast open en vind haar zus helemaal naakt in de kleerkast! "Jij smerige t..." tiert ze, "mijn man ligt hier met een hartaanval en jij speelt ondertussen een spelletje verstoppertje met de kinderen?!" Quote
Smart Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 :arrow:Wat zegt een blondje als ze op straat een bananenschil ziet liggen? 'Oh, oh, daar ga ik weer!' :arrow:Wat zegt een blondje als ze gebeld wordt op haar mobieltje? 'Hoe weet jij dat ik hier ben?' Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.