Gast Daiz Geplaatst 29 December, 2009 Geplaatst 29 December, 2009 Wie heeft er allemaal vuurwerk gekocht Ik geef er niets om (najah afsteken dan) al genoeg brandplekjes in m'n jas Natuurlijk altijd mooi om te zien (hehe als er wat in de straat dan te zien valt ) Ben blij met de extra leden!! Hopelijk wordt dan ook de meeting een knaller Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 29 December, 2009 Geplaatst 29 December, 2009 Wie heeft er allemaal vuurwerk gekocht Ik geef er niets om (najah afsteken dan) al genoeg brandplekjes in m'n jas Natuurlijk altijd mooi om te zien (hehe als er wat in de straat dan te zien valt ) Ben blij met de extra leden!! Hopelijk wordt dan ook de meeting een knaller Gr Daiz Dag Daiz, Ik heb vandaag in alle vroegte ingekocht net over de grens in Duitsland. Daar ligt het gewoon in de supermarkt.....! Wij doen moeilijk in NL en hebben vuurwerkbunkers. Rare wereld. Quote
Gast Daiz Geplaatst 29 December, 2009 Geplaatst 29 December, 2009 Tjah die bunkers zijn ook niet geheel veilig, denk aan Enschede pfff wat een ramp... Ieder land is anders he... er gebeuren al genoeg ongelukken.. Dus iedereen op het kia-forum: velig afsteken Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 29 December, 2009 Geplaatst 29 December, 2009 Tjah die bunkers zijn ook niet geheel veilig, denk aan Enschede pfff wat een ramp...Ieder land is anders he... er gebeuren al genoeg ongelukken.. Dus iedereen op het kia-forum: velig afsteken Gr Daiz Mij ging het niet zozeer om de bunkers alleen, maar meer nog de 'losse' verkoop van het vuurwerk. In Duitsland doen ze minder moeilijk met vuurwerk als in NL. In NL draaien we meteen door en moet alles weer extreem veilig opgelost worden. Dit gebeurt altijd n Quote
Alex VB Geplaatst 30 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2009 (aangepast) Dit jaar steek ik na meer dan 10 jaar weer eens vuurwerk af.. Dit op dringend verzoek van mijn dochter... Gelukkig zijn we in principe de enige in de straat waar wij wonen... Vroeger toen ik nog bij de Klandmacht werkte als artillerist had ik wel wat te knallen rond de jaarwisseling.. 155mm doorsnede met 30 December, 2009 aangepast door Alex VB aanvulling Quote
Aart.S Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Jullie zullen wel bijna allemaal vrij zijn tussen Kerst en Oud en Nieuw ? Nou ik kreeg bijna nooit vrij in die periode. Er was altijd wat, druk druk en druk, veel zieken ed Toen vroeg ik een keer aan mijn baas " kan ik dan misschien vrij krijgen tussen Oud en Nieuw en de Kerst ? " Hij heeft me tien seconden aangekeken en liep toen hoofd schuddend weg. Ik heb het nooit gekregen. Groeten, Aart. Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Jullie zullen wel bijna allemaal vrij zijn tussenKerst en Oud en Nieuw ? Nou ik kreeg bijna nooit vrij in die periode. Er was altijd wat, druk druk en druk, veel zieken ed Toen vroeg ik een keer aan mijn baas " kan ik dan misschien vrij krijgen tussen Oud en Nieuw en de Kerst ? " Hij heeft me tien seconden aangekeken en liep toen hoofd schuddend weg. Ik heb het nooit gekregen. Groeten, Aart. Wat een zielig verhaal eigenlijk...... Ik heb de tranen in de ogen staan, wat een ongekend trauma. Eigenlijk een Kerstfilm waardig....... Wat was je beroep dan, dat jij nooit verlof mocht nemen tussen Kerst en Nieuwjaar? Quote
Aart.S Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Wat een zielig verhaal eigenlijk...... Ik heb de tranen in de ogen staan, wat een ongekend trauma. Eigenlijk een Kerstfilm waardig.......Wat was je beroep dan, dat jij nooit verlof mocht nemen tussen Kerst en Nieuwjaar? Ja er wordt waarschijnlijk een film van gemaakt Heer Smart. We zijn alleen nog op zoek naar de hoofdrol speler. Iets voor jou? Mijn beroep was controleur handelsgoederen. Groeten, Aart. Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Ja er wordt waarschijnlijk een film van gemaakt Heer Smart.We zijn alleen nog op zoek naar de hoofdrol speler. Iets voor jou? Mijn beroep was controleur handelsgoederen. Groeten, Aart. Nu even serieus, ik bedoelde het grappig, maar minder grappig voor jou destijds. Dat betekende dus dat er nooit een vervanger aanwezig was of dat er met diensten gewisseld kon worden. Ja, sommige beroepen vergen helaas nu eenmaal een continue aanwezigheid van de werknemer. Je was dus feitelijk onmisbaar in deze periode. Dat een werkgever niet snapt dat je ook weleens in die periode verlof zou willen, vind ik wel een beetje kortzichtig. Quote
Aart.S Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Meneer Smart, Het hele verhaal is verzonnen ha ha ha ha. Denk je nou echt dat ik vrij zou krijgen tussen KERST en OUD EN NIEUW. Dat is een jaar verlof. Nee ik denk maak het een beetje gezellig in het cafe, " effe wat anders " Overgens was het wel zwaar met dag, avond en nachtdiensten en 11 verplichte zaterdagen per jaar. Toch een vriendelijke groet. omdat je zo bezorgt om me bent, Vriend. Aart. Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Meneer Smart,Het hele verhaal is verzonnen ha ha ha ha. Denk je nou echt dat ik vrij zou krijgen tussen KERST en OUD EN NIEUW. Dat is een jaar verlof. Nee ik denk maak het een beetje gezellig in het cafe, " effe wat anders " Overgens was het wel zwaar met dag, avond en nachtdiensten en 11 verplichte zaterdagen per jaar. Toch een vriendelijke groet. omdat je zo bezorgt om me bent, Vriend. Aart. Het bovenstaande gelezen hebbend, begrijp ik je toch niet helemaal...... 'Het hele verhaal is verzonnen, denk je nou echt dat ik vrij zou krijgen, dat is een jaar verlof (?), overigens was het wel zwaar........' Heel verwarrend allemaal!! Ach, als je maar lol hebt, toch? Quote
Alex VB Geplaatst 30 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2009 Toen vroeg ik een keer aan mijn baas " kan ik dan misschienvrij krijgen tussen Oud en Nieuw en de Kerst ? " Lees eens goed Smart... Als Aart geen vrij kon krijgen tussen Kerst en OUD & Nieuw.. Dan.. Zie QUOTE!! Quote
Aart.S Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 (aangepast) Dat begrijp ik want ik zet het verkeerd neer. Ik bedoelde, ik dat had ik dan ook goed moeten schrijven. Tussen OUD EN NIEUW en DE KERST. is een jaar. Nu moet het je toch wel duidelijk zijn he Smart. Sorry Groeten, Aart. Dank je wel Alex. 30 December, 2009 aangepast door Aart.S Quote
Aart.S Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Even overgaan op de feestdagen, Voor morgenavond in het Kia cafe "effe wat anders " moeten er nog oliebollen en appelflappen zijn? Ik ga morgen toch bakken dus als ik wat extra moet bakken, geen moeite. Ik heb geen idee hoeveel mensen er komen maar dat hoort ik wel. Groeten, Aart. Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Dat begrijp ik want ik zet het verkeerd neer.Ik bedoelde, ik dat had ik dan ook goed moeten schrijven. Tussen OUD EN NIEUW en DE KERST. is een jaar. Nu moet het je toch wel duidelijk zijn he Smart. Sorry Groeten, Aart. Dank je wel Alex. Ik snap wel dat tussen Oud-/Nieuwjaar bijna een jaar zit, maar dat had ik niet gelezen, tenminste niet in het eerste deelte van het 1e bericht. Ik heb je vorige bericht erbij gehaald om te lezen of het klopte wat ik dacht, maar ik las alleen het eerste gedeelte even door en daarna de laatste berichtgeving van Aart. Zodoende heb ik niet helemaal gelezen wat hij bedoelde. Ach, het is vakantie, de scherpe kantjes zijn eraf! Quote
Alex VB Geplaatst 31 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 31 December, 2009 Dat begrijp ik want ik zet het verkeerd neer.Ik bedoelde, ik dat had ik dan ook goed moeten schrijven. Tussen OUD EN NIEUW en DE KERST. is een jaar. Nu moet het je toch wel duidelijk zijn he Smart. Sorry Groeten, Aart. Dank je wel Alex. Geen dank.. Is graag gedaan hoor.. Ik kan het niet over mijn hart krijgen om ruzie te zien op dit forum... Dan zijn meteen 2 van de superposters meteen pleite denk ik.... En laat de lekkere vette oliebollen maar kommen.. We krijgen ze wel op... Quote
Aart.S Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 (aangepast) Ik maak zelden of nooit ruzie en zeker niet op dit forum. Je kent elkaar alleen via het toetsenbord en iets misschien verkeerd lezen of schrijven kan ons allemaal gebeuren. Zo deksel er op en over naar de OLIEBOLLEN EN APPELFLAPPEN Ze zijn inmiddels klaar, en zullen zeker lekker smaken. Fijne jaarwisseling doe voorzichtig met vuurwerk en in Amsterdam zouden we zeggen, zuip niet te veel. Groeten en tot de nieuwjaars wensen in het cafe. Aart. 31 December, 2009 aangepast door Aart.S Quote
Smart Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 .... Dan zijn meteen 2 van de superposters meteen pleite denk ik....En laat de lekkere vette oliebollen maar kommen.. We krijgen ze wel op... Dat heb je goed geraden......! Over wie heb je het trouwens:?: En nu wil ik oliebollen, heel veel oliebollen. Quote
bigwade Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 Dat heb je goed geraden......! Over wie heb je het trouwens:?:En nu wil ik oliebollen, heel veel oliebollen. Vetklep Quote
Smart Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 Vetklep En toen.....en toen......werd Frank persoonlijk!! Ik ben de slankheid zelve....... Quote
Aart.S Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 En toen.....en toen......werd Frank persoonlijk!! Ik ben de slankheid zelve....... Gespierde spijker.............. geintje Eet die lekkere oliebollen nou maar op. Groeten, Aart Quote
Alex VB Geplaatst 31 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 31 December, 2009 Is voor ons alleen maar raden.... Eigenlijk moet iedereen net als ik met de billen bloot en zijn smoel laten zien in het smoelenboekje wat ik gemaakt heb... Jantje en ik zijn de eerste geweest en trots erop... En nu jullie.. Zo komen we straks niet voor verrassingen te staan bij een meet & greet... Quote
Gast Jantje Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 Ik heb dit jaar met pijn en moeite vandaag nog vrij kunnen krijgen, er werd gister nog wel gevraagd of ik vandaag echt niet wou werken. Maarja bij mij op het werk hebben we mensen die dingen sparen, de een spaart bierfiltjes, de ander spaart postzegels en ik spaar vrije dagen. Elke jaar krijg ik er 25 bij en kan er met veel pijn en moeite elke jaar tussen de 10 en 15 opnemen.. met de dagen van volgend jaar erbij heb ik 70 vrije dagen openstaan! Quote
Aart.S Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 Is voor ons alleen maar raden.... Eigenlijk moet iedereen net als ik met de billen bloot en zijn smoel laten zien in het smoelenboekje wat ik gemaakt heb... Jantje en ik zijn de eerste geweest en trots erop... En nu jullie.. Zo komen we straks niet voor verrassingen te staan bij een meet & greet... Misschien is dat ook wel zo, het komt moeilijk op gang. Deze herrinering werkt misschien positief. Als er een schaap, je kent het wel. Groeten, Aart. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.